Spring naar inhoud

- - - - -

Nomi wil hondebrokken eten

• Log in om te reageren
8 reacties op dit onderwerp
Guest_lenalena170_*
Guest_lenalena170_*

#1 Geplaatst 02 mei 2010 - 20:50

De kleine Nomi is verzot op de brokken van onze hond Boy, ze doet er alles voor om eraan te komen.
Weet iemand van jullie of dit kwaad kan?? Ze krijgen hier Acana brokken voor poes en aparte Acana voor de hond.

Guest_peterwalker_*
Guest_peterwalker_*

#2 Geplaatst 02 mei 2010 - 20:55

Hondebrokken zijn niet goed voor de kat. Daar zitten te weinig voedingswaarden in en is een andere samensteling van eiwitten vetten enz.
Hou de kat zeker weg van de hondebrokken. Dat is slecht voor de ontwikkeling.

Sakuradrops
Sakuradrops
  • 3.497 berichten
  • 3 katten

#3 Geplaatst 02 mei 2010 - 20:57

Ja, ik heb ook al gelezen dat hondenbrokken slecht zijn voor katjes. Dus toch proberen om ze weg te houden van de brokjes. ;)

Guest_angie555_*
Guest_angie555_*

#4 Geplaatst 02 mei 2010 - 21:13

Of het goed is weet ik niet :oops: maar onze Ragdoll  heeft zijn hele leven "gesnoept"van hondenbrokken. Hij had keuze genoeg voor eigen voer maar zat vaak bij de honden te eten. Hij is er nooit ziek van geweest en is er ook oud door geworden.

Guest_Ashley_*
Guest_Ashley_*

#5 Geplaatst 02 mei 2010 - 21:29

ashley doet dit ook!
meestal pikt ze 1 of 2 brokjes en dan loopt ze weer weg en meestal eet de hond dan snel zijn bakje leeg :ha  

Guest_Isjuh_*
Guest_Isjuh_*

#6 Geplaatst 02 mei 2010 - 22:45

Milo gaat ook altijd pikken bij de hondjes.
We moeten hem altijd in het oog houden, want anders is hij er mee weg.
Hetzelfde met de hondensnoepjes, hij zou er alles voor doen om ze te bemachtigen.
Geef je hem dan een kattensnoepje, speekt hij het gewoon terug uit O:)

Guest_lenalena170_*
Guest_lenalena170_*

#7 Geplaatst 03 mei 2010 - 00:22

Ben al blij dat mijn poezel dan geen apart geval is als ik lees dat meerdere poezels hondebrokken eten. Onze hond Boy laat Tommie de kater echt niet van de hondebrokken eten, dan is het oorlog in huis, maar van Nomi accepteert Boy het wel.
Hij kijkt dan wel naar mij zo van zie je eigenlijk wel wat Nomi aan het doen is die is mijn eten maan het opeten aar hij laat haar wel rustig eten.
Trouwens de brokken van de cavia's en konijnen lust Nomi ook graag.

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#8 Geplaatst 03 mei 2010 - 14:30

Hier is het omgekeerd. Als de hond de kans krijgt om de brokken van de poezen op teeten zal ze deze verkiezen boven haar brokken. De poezen tonen geen interesse in de hondenbrokken tenzij om ermee te spelen O:)
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

britjes
britjes
  • 3.729 berichten

#9 Geplaatst 03 mei 2010 - 15:10

mijn honden krijgen geen brokken maar vlees en hayley mijn jongste brit eet dat het liefst allemaal op :d