Spring naar inhoud

- - - - -

Eentje nuchter of alledrie?

• Log in om te reageren
23 reacties op dit onderwerp
Nadine
Nadine
  • 1.284 berichten

#16 Geplaatst 02 mei 2010 - 22:11

Ik zal hen sowieso nu nog wat brokjes geven... dan win ik toch weer een paar uur he... dit zal me leren om in de toekomst meer vragen te stellen ipv "te denken"...
Zal me niet meer overkomen!
Bedankt voor jullie reacties... O:) tenzij er seffens nog iemand zou reageren die met zekerheid kan zeggen hoeveel uur ertussen moet zitten (niet dat ik jullie meningen niet geloof he, maar tot nu toe is er niemand ZEKER he... als ik het morgen aan de DA gevraagd heb (te laat natuurlijk, maarja...) dan zal ik het hier opzetten... wie weet wie help ik ermee... :)

Alicia
Alicia
  • 2.222 berichten
  • 2 katten

#17 Geplaatst 02 mei 2010 - 23:36

Toen ik aan mijn knie geopereerd ging worden, moest ik ook nuchter blijven.

Dat betekende toen dat ik na middernacht niets meer mocht eten of drinken.

Ik heb toen om 1 minuut voor middernacht nog een groot glas water gedronken, omdat ik schrik had van dorst te hebben :x

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#18 Geplaatst 03 mei 2010 - 09:58

Heeft de DA gezegd dat ze  nuchtermoest zijn? Voor de meeste testen is dit niet nodig.
Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

Flashemieke
Flashemieke
  • 2.039 berichten
  • 11 katten

#19 Geplaatst 03 mei 2010 - 17:14

En hoelang was het nu ?  Je hebt het toch gevraagd hé, ben wat nieuwsgierig, alhoewel daarstraks in de auto dacht ik, tjien die van mij waren toch nooit nuchter bij bloed prikken, dus kwil het weten, please.........

Nadine
Nadine
  • 1.284 berichten

#20 Geplaatst 03 mei 2010 - 23:35

Ze moeten 12 uur nuchter zijn... in dit geval he, voor het bloed prikken om haar nierwaarden te testen...
Morgenavond mag ik al eens bellen, misschien zijn de resultaten er dan al...
Bedankt allemaal voor jullie hulp! Nu weten jullie het ook he... als er bloed afgenomen moet worden (om nierwaarden te testen) dan is het 12 uur! :d

Flashemieke
Flashemieke
  • 2.039 berichten
  • 11 katten

#21 Geplaatst 04 mei 2010 - 19:32

Thanks, oei bij ons Smutsy met het laatste bezoek is er gewoon tijdens spreekuur bloed getrokken voor zijn nieren en die was totaal niet nuchter want ik ging gewoon op kontrole voor nazicht en vaccinatie, dus kan het dan zijn dat die bloedwaardes slechter eruit zagen omdat hij niet nuchter was ?  Misschien een stomme vraag van me, maar ben nu toch wat ongerust over die bloeduitslag, al doet Smuts het goed, toch...... wil ik dan wel eens terug nuchter bloed laten trekken om te zien hoe bloedwaardes dan zijn.
En weet je de uitslag al ?

Nadine
Nadine
  • 1.284 berichten

#22 Geplaatst 04 mei 2010 - 22:13

Ja!! Op zich zou ik heel blij moeten zijn, maar vind het een beetje raar...
Gisteren zei de DA nog dat de waarden stabiel kunnen blijven door de speciale voeding, maar dat het niet helemaal zou genezen... Vandaag krijg ik de uitslag en blijkbaar is er geen echt nierprobleem meer... Maar ik moet wel die niervoeding blijven geven, maar niet meer zo streng... Er mag ook tussendoor gewoon eten gegeven worden... Zou die test van een klein jaar geleden dan niet correct geweest zijn?
Msschien moet ik maar assertief zijn en dit eens voorleggen aan de DA... :oops:
Flashemieke... bedankt om er naar te informeren... :)

Bewerkt door Nadine, 04 mei 2010 - 22:14.

Flashemieke
Flashemieke
  • 2.039 berichten
  • 11 katten

#23 Geplaatst 04 mei 2010 - 22:26

Is wel raar, maar wel goed, misschien door de voeding verbeterd ?  in ieder geval geef poezel dikke knuffel !

Nadine
Nadine
  • 1.284 berichten

#24 Geplaatst 05 mei 2010 - 08:34

Zal ik straks zeker doen! :)