Spring naar inhoud

- - - - -

Behoed Dierenthuis voor sluiting!

• Log in om te reageren
21 reacties op dit onderwerp
arifiene
arifiene
  • 3.096 berichten
  • 2 katten

#16 Geplaatst 05 mei 2010 - 09:31

Ik kan verkeerd zijn, maar dit is toch niet de eerste keer dat ze bedreigd zijn met sluiting?

wea
wea
  • 6.052 berichten
  • 5 katten

#17 Geplaatst 05 mei 2010 - 09:38

idd, maar zoals ik het begrijp was de situatie zo dat ze moeten verhuizen. daar zijn ze mee bezig, ze hebben een stuk grond gekregen en zijn nu geld aan het inzamelen voor een nieuw gebouw. maar we weten allemaal dat dit niet op 1 2 3 ingezameld is en dat het nieuwe gebouw er morgen al staat.

maar nu moeten ze dus sluiten voor ze verhuizen en moeten alle dieren dus ergens anders naartoe.

er is dus een oplossing voor het probleem van die buurman, maar als die nu en jaar of twee geduld zou hebben dan moet het niet sluiten omdat er concrete plannen zijn om toch daar weg te gaan

griffel1977
griffel1977
  • 2.035 berichten

#18 Geplaatst 05 mei 2010 - 10:10

We zitten al aan 1342 handtekeningen!

De vorige petitie heeft 12982 handtekeningen opgebracht!

Inderdaad, Dierenthuis heeft al eens moeten sluiten, maar door de véle campagnes en hoger beroep aan te gaan is het nog mogen openblijven! Hopelijk lukt het deze keer ook.

Spijtig dat de vrijwilligers en Alice en Steven hier nu hun tijd moeten insteken, alsof ze tijd teveel hebben :( Hun tijd zouden ze hard kunnen gebruiken om de verhuis te plannen, en hun diertjes te verzorgen!
Snap niet dat mensen zo onverdraagzaam kunnen zijn.

arifiene
arifiene
  • 3.096 berichten
  • 2 katten

#19 Geplaatst 05 mei 2010 - 10:52

wea zei:

idd, maar zoals ik het begrijp was de situatie zo dat ze moeten verhuizen. daar zijn ze mee bezig, ze hebben een stuk grond gekregen en zijn nu geld aan het inzamelen voor een nieuw gebouw. maar we weten allemaal dat dit niet op 1 2 3 ingezameld is en dat het nieuwe gebouw er morgen al staat.

maar nu moeten ze dus sluiten voor ze verhuizen en moeten alle dieren dus ergens anders naartoe.

er is dus een oplossing voor het probleem van die buurman, maar als die nu en jaar of twee geduld zou hebben dan moet het niet sluiten omdat er concrete plannen zijn om toch daar weg te gaan

Aha zo.
Bedankt voor de uitleg.

Ik had trouwens al getekend hoor, om zeker te zijn :d .

griffel1977
griffel1977
  • 2.035 berichten

#20 Geplaatst 13 mei 2010 - 11:00

Stand van zaken 2334 handtekeningen al verzameld!

Daar kunnen er nog héél wat bij ;) ;) ;) !!!!!

Guest_lenalena170_*
Guest_lenalena170_*

#21 Geplaatst 13 mei 2010 - 15:16

Getekend, en mijn echtgenoot ook op zijn mail adres.

nikitaaake
nikitaaake
  • 291 berichten
  • 2 katten

#22 Geplaatst 17 mei 2010 - 15:31

Ook getekend!
Geplaatste afbeelding