Spring naar inhoud

- - - - -

snel sluiten van topics

• Log in om te reageren
23 reacties op dit onderwerp
catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#16 Geplaatst 04 mei 2010 - 11:53

Je kan nooit weten wat er in iemands hoofd afspeelt. En door zware kritiek te spuien zullen jullie de waarheid nooit te weten komen.

britjes
britjes
  • 3.729 berichten

#17 Geplaatst 04 mei 2010 - 12:47

Brenda... zei:

Sorry maar vind dit topic ook niet nodig hoor.

hoeveel topics zijn hier wel niet die niet nodig zijn? vaak worden er dezelfde vragen gesteld en dat terwijl je via zoekfuncties overal al antwoord op kan hebben en toch geeft iedereen antwoord...

Brenda...
Brenda...
  • 8.663 berichten
  • 4 katten

#18 Geplaatst 04 mei 2010 - 13:18

britjes zei:

hoeveel topics zijn hier wel niet die niet nodig zijn? vaak worden er dezelfde vragen gesteld en dat terwijl je via zoekfuncties overal al antwoord op kan hebben en toch geeft iedereen antwoord...

Mss is niet iedereen zo slim als jij he
En ik heb het over dit topic en niet al die andere. Dit topic gaat niet over iemand die de zoekfunctie niet gebruikte.

Bewerkt door Brenda..., 04 mei 2010 - 13:20.

Geplaatste afbeelding
Mijn kat is mijn Engel,mijn Liefste Troeteldier met een Hart vol Liefde en een Tong van Schuurpapier.

britjes
britjes
  • 3.729 berichten

#19 Geplaatst 04 mei 2010 - 13:48

Brenda... zei:

Mss is niet iedereen zo slim als jij he
En ik heb het over dit topic en niet al die andere. Dit topic gaat niet over iemand die de zoekfunctie niet gebruikte.

nee dit was een respons op jou opmerking.. en die vond ik niet nodig :s

Pixel
Pixel
  • 17.020 berichten

#20 Geplaatst 04 mei 2010 - 13:50

Ik veronderstel dat dit topic is geopend omdat ik die 2 topics van Jacqueline heb gesloten. Die zijn gesloten omdat zij dat gevraagd heeft. Ze zal ze dus wel volledig gelezen hebben eerst. Ik denk ook niet dat het veel nut had om ze open te laten. Jacqueline was duidelijk niet van plan om er nog in te reageren. Het zouden dus gewoon topics blijven waarin door leden gespeculeerd wordt over wat er allemaal aan de hand is en de enige persoon die de echte waarheid kent die zwijgt.

Midas
Midas
  • 5.472 berichten
  • 4 katten

#21 Geplaatst 04 mei 2010 - 13:58

ik heb dit gemist weet niet over wat jullie het hebben.
weer te winig gelezen

britjes
britjes
  • 3.729 berichten

#22 Geplaatst 04 mei 2010 - 14:16

Pixel zei:

Ik veronderstel dat dit topic is geopend omdat ik die 2 topics van Jacqueline heb gesloten. Die zijn gesloten omdat zij dat gevraagd heeft. Ze zal ze dus wel volledig gelezen hebben eerst. Ik denk ook niet dat het veel nut had om ze open te laten. Jacqueline was duidelijk niet van plan om er nog in te reageren. Het zouden dus gewoon topics blijven waarin door leden gespeculeerd wordt over wat er allemaal aan de hand is en de enige persoon die de echte waarheid kent die zwijgt.

ja dat klopt dat was mijn enige vraag en is nu beantwoord dank je wel :)

wea
wea
  • 6.109 berichten
  • 5 katten

#23 Geplaatst 04 mei 2010 - 17:59

ik heb blijkbaar weerwat gemist.....

miranda
miranda
  • 7.830 berichten
  • 1 katten

#24 Geplaatst 04 mei 2010 - 23:06

nou ja, wat er aan  waarheid is zullen we wel nooit weten .. dat het te raar is voor woorden weten we ondertussen allemaal....hetgeen daar op een jaar is gebeurd is met geen woorden te beschrijven...klopt niet en het zal nooit kloppen.