Spring naar inhoud

- - - - -

Eens minder tevreden zi

• Log in om te reageren
26 reacties op dit onderwerp
Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#1 Geplaatst 03 mei 2010 - 18:50

Ik zit hier vorige week nog compliimenten te smijten naar Zooplus dat hun levering sneller is dan vroeger, maar ook correct? Dat is deze keer een andere zaak :( . Ik heb 23-04 een bestelling geplaatst en vrijdag 30-04 zijn ze aan de deur komen bellen. OK, dat was onze fout, want er was niemand thuis. Dus had GLS een briefje achter gelaten dat ze maandag opnieuw zouden langskomen.

Ik geef als leveradres mijn moeder op. Ga ik vananavond langs bij haar om mijn dozen op te halen en ik zie dat er maar 1 staat. Enkel de konijnenren (panelenren) is geleverd. Mijn andere doos met de kattenbak, wilgentunnel, eten,...enz. is met de noorderzon verdwenen. Op 'mijn zooplus' staat alles als verzonden (2 dozen). Ik had misschien beter gezegd aan mijn moeder dat ze twee dozen mocht verwachten, want zij wist natuurlijk niet dat 1 niet voldoende was.
Ik heb de klantendienst van GLS proberen te bellen, maar er was niemand meer (maar tot 18u). Ik heb ook een mail gestuurd naar Zooplus, maar eigenlijk denk ik niet dat de fout bij hen ligt.

Hopelijk komt dit in orde, want het is wel betaald en het grootste deel van mijn bestelling heb ik niet :( en ik was nu zo benieuwd naar mijn spulletjes....

Bewerkt door Mieke'tje, 03 mei 2010 - 18:51.

Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#2 Geplaatst 03 mei 2010 - 18:57

hier ben ik ook aan t wachten op mijn bestelling , maar t zal er mee te maken hebben dat 1 mei zaterdag was niet?
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Guest_sandra25_*
Guest_sandra25_*

#3 Geplaatst 03 mei 2010 - 19:01

Optimistisch blijven.Komt hopelijk morgen. :geluk:

Guest_angie555_*
Guest_angie555_*

#4 Geplaatst 03 mei 2010 - 19:22

Erg he dan ben je nieuwschierig en is de doos weg :) Hopen dat hij morgen weer voor de dag komt :wave:

Samantha
Samantha
  • 1.582 berichten
  • 3 katten

#5 Geplaatst 03 mei 2010 - 19:27

ooh niet ongerust zijn zal pakje  wel brengen je kunt kijken wanneer u pakje brengen u hebt via email gekregen dat betaal is daar onder kijken staat taxipost wanneer naar u levertijd ;)
even verwittige ik ben doof gebarentaal :d groetje Samantha xxxx :love3: Geplaatste afbeelding

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#6 Geplaatst 03 mei 2010 - 19:28

Met GLS heb ik ook al problemen gehad bij een bestelling met 2 dozen. Had een bestelling geplaatst die tijdens mijn verlof zou toekomen. Met doos 1 was dat ook zo. Maar de 2 dozen bleken apart vertrokken te zijn in het verdeelcenter van GLS, waardoor doos 2 eerst heeft rondgezwerfd door heel Belgiƫ ("sorry mevrouw, die is met de verkeerde koerier meegegeven" - en dat tot 2 keer toe!), waardoor ik dan ook nog eens een ander leveradres moest doorgeven (want tegen dat die doos zou toekomen, was mijn verlof alweer om en zou ik dus niet thuis zijn). En dan is ze nog eens ne keer verkeerd gesorteerd bij GLS en uiteindelijk is dat pakketje een volledige week later pas toegekomen...
Zooplus kan daar inderdaad niks aan doen, daar ligt de fout dan bij GLS. Ze zouden misschien wel een andere pakjesdienst kunnen kiezen ipv GLS, maar ja... bij elke koerierdienst lopen er wel eens dergelijke dingen fout, denk ik dan... Al is het wel erg frustrerend, zoiets!

Bewerkt door Karolientje, 03 mei 2010 - 19:29.

Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#7 Geplaatst 03 mei 2010 - 20:01

Oh dat is inderdaad minder goed nieuws, hopelijk komt die 2e doos nog aan, ik duim voor jouw! :thumb:

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#8 Geplaatst 03 mei 2010 - 20:06

Ja, het is enorm frustrerend. Ik zit hier al een hele week vol spanning te wachten om de nieuwe kattenbak te introduceren :d en de konijnenspulletjes van dichtbij te bekijken. Nu ja, ik zal morgen nog eens bellen naar GLS. Het zal wel uitkomen (hoop ik).
Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#9 Geplaatst 03 mei 2010 - 20:44

Ik kies ook niet meer voor GLS omdat er dan telkens al iets uit mijn dozen is verdwenen, maar heb het wel altijd van zooplus netjes terugbetaald gekregen.
Maar het kan ook zijn dat die 2de doos een paar dagen later aankomt dat is mij met mijn krabpalen ook al overkomen. Mss wordt ze morgen geleverd maar dan bij jouw thuis.

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#10 Geplaatst 03 mei 2010 - 20:49

Ik laat alles op het werk leveren, help wel dat ik receptionist ben hihi... :d
Nog nooit een probleem gehad met Zooplus, ik kies wel altijd voor TNT...

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#11 Geplaatst 03 mei 2010 - 20:51

sneeuwwitje zei:

Ik laat alles op het werk leveren, help wel dat ik receptionist ben hihi... :d
Nog nooit een probleem gehad met Zooplus, ik kies wel altijd voor TNT...

Ik heb ook al gedacht om het op mijn werk te laten leveren. Op zich zouden ze er daar zeker geen problemen mee hebben, maar ik zie mezelf niet echt met twee grote dozen naar mijn auto lopen. Die staat soms nogal ver :(
Geplaatste afbeelding

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#12 Geplaatst 03 mei 2010 - 22:29

Ik pak dat beetje bij beetje mee naar huis, ik moffel dat onder mijnen bureau :d
Tis idd wel handiger als ze het thuis leveren maar daar ben ik nooit :ha (toch niet binnen de kantooruren...)
Kattenbakvulling ga ik wel om het half jaar inslaan samen met mijn vriend in zijn auto :)

Bewerkt door sneeuwwitje, 03 mei 2010 - 22:29.

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#13 Geplaatst 03 mei 2010 - 22:31

Hebben het ook al gehad dat de ene doos een dag later toekomt als de andere..

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#14 Geplaatst 04 mei 2010 - 16:06

Mijn laatste levering was ook niet in orde. Ik hoop dat het geen gewoonte wordt. Kreeg tot 2 keer toe een konijnenhok geleverd i.p.v. de bestelde krabpaal. Maar uiteindelijk is het wel in orde gekomen.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

wea
wea
  • 6.113 berichten
  • 5 katten

#15 Geplaatst 04 mei 2010 - 17:37

PeggyJ zei:

Mijn laatste levering was ook niet in orde. Ik hoop dat het geen gewoonte wordt. Kreeg tot 2 keer toe een konijnenhok geleverd i.p.v. de bestelde krabpaal. Maar uiteindelijk is het wel in orde gekomen.

:ha :ha :ha

dat is toch om zot van te worden als je dan die bestelling opendoet en daar zit weer een konnijnenkot in

hier net mijn doos aangekregen, was zondag besteld.