Spring naar inhoud

- - - - -

Eens minder tevreden zi

• Log in om te reageren
26 reacties op dit onderwerp
Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#16 Geplaatst 04 mei 2010 - 18:27

Komt dat tegen. Een konijnenhok ontvangen i.p.v. een krabpaal. Hoe kan zoiets nu :LOL: ?

OK, ik heb vandaag geen reactie gekregen op mijn mail van zooplus. Ik heb nog wat geduld en wacht tot morgen, maar ik vind het eigenlijk wel vervelend dat je hen niet telefonisch kan contacteren.
Wel gebeld naar GLS en op de site gekeken naar de tracking en volgens hen zit het nog in Vilvoorde. Die man zei rechtuit. Ofwel ontvang je het morgen of overmorgen ofwel is er een groot probleem en zal dit pakje waarschijnlijk ergens zoek zijn!!

Aangezien het toch 2 dagen later is dan het ander pakje, vrees ik dus voor het tweede :(
Als dat het geval is, mag zooplus mij gratis die zending opnieuw opsturen :p en ze moeten maar onderling uitvechten wie schuld treft.
Geplaatste afbeelding

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#17 Geplaatst 05 mei 2010 - 21:48

De doos is terecht :dancer:
Geplaatste afbeelding

Nadine
Nadine
  • 1.284 berichten

#18 Geplaatst 05 mei 2010 - 21:57

Mieke zei:

Komt dat tegen. Een konijnenhok ontvangen i.p.v. een krabpaal. Hoe kan zoiets nu :LOL: ?

OK, ik heb vandaag geen reactie gekregen op mijn mail van zooplus. Ik heb nog wat geduld en wacht tot morgen, maar ik vind het eigenlijk wel vervelend dat je hen niet telefonisch kan contacteren.
Wel gebeld naar GLS en op de site gekeken naar de tracking en volgens hen zit het nog in Vilvoorde. Die man zei rechtuit. Ofwel ontvang je het morgen of overmorgen ofwel is er een groot probleem en zal dit pakje waarschijnlijk ergens zoek zijn!!

Aangezien het toch 2 dagen later is dan het ander pakje, vrees ik dus voor het tweede :(
Als dat het geval is, mag zooplus mij gratis die zending opnieuw opsturen :p en ze moeten maar onderling uitvechten wie schuld treft.

Je kan hen wel telefonisch bereiken hoor... een nummer in Nederland... maar ze spreken wel enkel Duits en Engels...

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#19 Geplaatst 05 mei 2010 - 22:50

Hier altijd alles in orde, ook wanneer het niet is wordt het wel in orde gebracht. Ben het alleen wel een beetje beu aan het geraken dat mijn fokkerskorting de helft van de tijd niet werkt en ik dan telkens moet mailen om dat te laten rechtzetten.

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#20 Geplaatst 06 mei 2010 - 07:35

Mieke zei:

De doos is terecht :dancer:

Oef!!
Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#21 Geplaatst 06 mei 2010 - 10:35

:thumb: :thumb: :thumb:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#22 Geplaatst 06 mei 2010 - 20:06

Bij mij werd de levering nu al 2 keer na elkaar afgeleverd aan de voordeur, zonder ook maar even aan te bellen......... :censored:
Ik zag ze de 2de keer zelfs nog net wegrijden!
Dit kan toch niet, vind ik! Wat als wij enkele dagen van huis zouden zijn??
Ze moeten trouwens niet zeggen dat ik niet open deed of zo, want ik was wel degelijk thuis!! en nee, ik lag NIET te slapen ;)
:censored:

Ik heb een e-mail gestuurd; ik vraag me af of ik er reactie ga op krijgen!???

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#23 Geplaatst 06 mei 2010 - 20:27

Lut zei:

Bij mij werd de levering nu al 2 keer na elkaar afgeleverd aan de voordeur, zonder ook maar even aan te bellen......... :censored:
Ik zag ze de 2de keer zelfs nog net wegrijden!
Dit kan toch niet, vind ik! Wat als wij enkele dagen van huis zouden zijn??
Ze moeten trouwens niet zeggen dat ik niet open deed of zo, want ik was wel degelijk thuis!! en nee, ik lag NIET te slapen ;)
:censored:

Ik heb een e-mail gestuurd; ik vraag me af of ik er reactie ga op krijgen!???

Het is daarom dat ik nooit meer door tnt laat bezorgen... hier werd het ook altijd maar aan de voordeur gezet met een bonk op de deur :censored: .
Nu altijd via GLS en is altijd veel sneller dan tnt en ook nog eens een kei vriendelijk man, Isaura kreeg laatst zelfs een hele zak snoep omdat ze toen op die dag jarig was en ze dat aan die man vertelde :LOL:

Bewerkt door *mikkeke*, 06 mei 2010 - 20:27.

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#24 Geplaatst 06 mei 2010 - 20:38

Wat ik wel raar vind. De eerste keer was er niemand thuis en werd het dus ook terug meegenomen. De tweede keer was er iemand thuis en hebben ze doos één afgegeven. Doos 2 kwam dus twee dagen later, maar ook hier was er niemand thuis en dan hebben ze het in het tuinhuis gezet. Raar dat ze dat met doos 2 wel doen en met doos 1 niet. Pas op. Ik vind het niet erg hoor, want anders mocht ik nog een dag langer wachten op mijn spulletjes. :)
.
Geplaatste afbeelding

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#25 Geplaatst 07 mei 2010 - 12:58

hier was het weer perfect met gls.
Dinsdagavond mijn bestelling gedaan en vandaag alles alweer in huis, blikken zonder deuken en het was goed verpakt :)

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#26 Geplaatst 07 mei 2010 - 14:21

*mikkeke* zei:

Het is daarom dat ik nooit meer door tnt laat bezorgen... hier werd het ook altijd maar aan de voordeur gezet met een bonk op de deur :censored: .
Nu altijd via GLS en is altijd veel sneller dan tnt en ook nog eens een kei vriendelijk man, Isaura kreeg laatst zelfs een hele zak snoep omdat ze toen op die dag jarig was en ze dat aan die man vertelde :LOL:

Dit WAS met GLS ............ :catscratchhead :catscratchhead
Ik kreeg deze morgen een antwoord op mijn klacht. Ze zouden bij GLS klagen schreven ze...! Hopelijk haalt dat iets uit... :catscratchhead

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#27 Geplaatst 07 mei 2010 - 14:26

Lut zei:

Dit WAS met GLS ............ :catscratchhead :catscratchhead
Ik kreeg deze morgen een antwoord op mijn klacht. Ze zouden bij GLS klagen schreven ze...! Hopelijk haalt dat iets uit... :catscratchhead

Ja..... ik laat alleen maar meer door gls bezorgen want ik was dus echt niet tevreden over tnt.
Heb het tegenwoordig dus echt met 2 of 3 dagen binnen :)