Spring naar inhoud

- - - - -

Improvisatie katteneten

• Log in om te reageren
13 reacties op dit onderwerp
English Rose
English Rose
  • 2.906 berichten
  • 3 katten

#1 Geplaatst 03 mei 2010 - 19:56

Wat zijn ze hier blij :) er is eindelijk weer eten in huis!!!!
Vrijdag was ik de hele dag weg, en toen besefte ik :catscratchhead "shit, het is morgen feestdag"... En het katteneten was zo goed als op.
Had gelukkig nog genoeg brokjes voor 2 kleine porties. Daar heb ik dan wat rijst aan toegevoegd, een blikje tonijn en de mixer erin :d eigen natvoer a la Manon :goofy: en ze vonden het heel lekker, en ik kwam er gelukkig mee toe tot gisteren. Vandaag snel een zak van 4kg RC gekocht 8)

Geplaatste afbeelding

Guest_angie555_*
Guest_angie555_*

#2 Geplaatst 03 mei 2010 - 20:20

Is mij gelukkig nog nooit overkomen , maar zou ook niet erg zijn voor mij, heb een zus en vriendin om de hoek wonen die ook katten hebben dus leen ik daar dan wat :dance:

Bene
Bene
  • 3.069 berichten
  • 3 katten

#3 Geplaatst 03 mei 2010 - 20:30

Heb ik in gelukkig ook nog nooit tegengekomen.  Gelukkig hebben hier ook in de familie iedereen poezen, dus we zouden er wel aanraken mocht het nodig zijn.

cheryl
cheryl
  • 1.822 berichten
  • 2 katten

#4 Geplaatst 03 mei 2010 - 20:33

Hehe, klinkt lekker!
Ik heb hier ook altijd eten in overvloed.

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#5 Geplaatst 03 mei 2010 - 23:21

Dat heb je goed opgelost!

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#6 Geplaatst 04 mei 2010 - 18:45

:thumb: :thumb: :thumb:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#7 Geplaatst 04 mei 2010 - 21:23

Ja ik heb dat ook al gehad dat het nipt was :)
Maar sinds ik bij Zooplus bestel gaat het beter, vroeger moest ik altijd speciaal naar de dierenwinkel...en ik doe mijn voer in dozen en dan zat ik plots op het einde van een doos...oeps, maar ze hebben nog nooit echt zonder gezeten :)

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#8 Geplaatst 04 mei 2010 - 22:36

:thumb: :thumb:
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Guest_brit_*
Guest_brit_*

#9 Geplaatst 04 mei 2010 - 22:55

hier moet ik dit niet doen :louche:
mijn poezels eten niks :catscratchhead enkel hen korrels rc brits korthaar en soms 2x per maand een doosje almo kip voor 2 poezels (anders hebben ze diarree)
hesp kaas worst kip enz... willen ze niet :catnoknow

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#10 Geplaatst 09 mei 2010 - 08:52

:d Goed opgelost.
Gelukkig is me dat (tot hiertoe) ook nog niet overkomen.
Ook sinds ik de natte voeding van Zooplus laat komen, heb ik steeds wat staan en korrel heb ik eigenlijk ook wel veel.
Ik heb maar 2 katten en 20 kg staan (2 zakken van 10 kg)

Sakuradrops
Sakuradrops
  • 3.497 berichten
  • 3 katten

#11 Geplaatst 09 mei 2010 - 10:04

Mja ik vind het een beetje dubbel. Enerzijds is teveel afwisselen inderdaad niet goed voor de darmen. Anderzijds raden ze soms ook aan toch wat af te wisselen, zodat de kat niet teveel aan één voeder gewoon is, bv. als ze het voeder dan niet meer maken. Hier krijgt Kasper Trovet Lam (hypoallergeen), want hij heeft zeer gevoelige darmpjes. En op dat voer doet hij het nu al even goed. Als ik zou willen veranderen, zoek ik een ander voer met lam en rijst.

Guest_grietje54_*
Guest_grietje54_*

#12 Geplaatst 09 mei 2010 - 18:01

ik heb altijd een beste voorraad brokken en natvoer.
ik bestel alles bij zooplus,zo heb je altijd wel genoeg voorraad. :p

Guest_trio_*
Guest_trio_*

#13 Geplaatst 13 mei 2010 - 19:37

:wave: Welke voeding raden jullie aan om bij zooplus te bestellen, ik heb 2 HTK poezen van 1 jaar en sinds gisteren ons britje Nelly  van 13 weken ik heb wel brokjes meegekregen en enkele doosjes natvoer maar van de brokjes (mix van RC en HILL'S) heeft ze nog niks gegeten terwijl ze die bij de fokster ook kreeg maar dat zal even wennen zijn hé verder doet ze het goed maar ik zou ook wel wat voorraad willen aanleggen dat is makkelijk als ik nog wat spullen bestel voor de poezels komt het in één keer mee hé.

Alvast bedankt voor de tips :rub:

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#14 Geplaatst 13 mei 2010 - 19:41

Ik heb dat ook eens voorgehad! We waren aan zee, en hadden zoals altijd Zazou & Snoopy mee. Dan was 't etenstijd............. . Ooops vergeten katteneten mee te brengen :censored: . Dan maar doosje tonijn opengemaakt, daar wat rijst en een beetje minarine bijgedaan. Ze verslonden het letterlijk!!