Spring naar inhoud

- - - - -

opendeurdag zoowizoo kontich

• Log in om te reageren
12 reacties op dit onderwerp
jessy89
jessy89
  • 650 berichten
  • 4 katten

#1 Geplaatst 03 mei 2010 - 21:14

zijn er nog mensen dat zondag naar de opendeur gaan van de zoowizoo in kontich?
ik wel ga er een foto laten maken van ons poes.
hoop maar dat hij een beetje mee werkt :) .
heb dit nog nooit gedaan dus als er iemand tips heeft om hem te late mee werken.
laat maar komen.
ook weet ik ni hoe het in zijn werk gaat.
dus spannend zeker .

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#2 Geplaatst 03 mei 2010 - 21:34

jessy89 zei:

zijn er nog mensen dat zondag naar de opendeur gaan van de zoowizoo in kontich?
ik wel ga er een foto laten maken van ons poes.
hoop maar dat hij een beetje mee werkt :) .
heb dit nog nooit gedaan dus als er iemand tips heeft om hem te late mee werken.
laat maar komen.
ook weet ik ni hoe het in zijn werk gaat.
dus spannend zeker .

Ben je ooit met je kat ergens naar toe geweest waar veel volk is? Als je dat nog nooit gedaan hebt, dan moet je eens denken of je je lieverd deze stress wil bezorgen.

Als je een mooie fotoreeks van je kat wil hebben dan kan je een kattenfotograaf tot bij jou laten komen.

jessy89
jessy89
  • 650 berichten
  • 4 katten

#3 Geplaatst 04 mei 2010 - 09:07

nee want ik heb men kat nog maar 2maand ik ben hem gaan halen toen hij er 5 maand was dus ik weet niet hoe of wat.
ik zou er graag eens een show mee doen ook.
maar weet niet of dit goed is voor hem.

Nadine
Nadine
  • 1.284 berichten

#4 Geplaatst 04 mei 2010 - 14:42

Ik zou dit persoonlijk niet doen!
Wat als je poezel in paniek schiet (kans is groot he) en er een deur opengaat of staat??? Ik mag er niet aan denken!
Die ene foto weegt in mijn ogen absoluut niet op tegen de risico' s die je (vooral je poes) loopt!
Dat mag je haar niet aandoen! Neem er zelf een mooie foto van thuis zonder al de stress voor haar...anfin, dat is mijn persoonlijke mening he... O:)

Bewerkt door Nadine, 04 mei 2010 - 14:43.

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#5 Geplaatst 04 mei 2010 - 15:09

Nadine zei:

Ik zou dit persoonlijk niet doen!
Wat als je poezel in paniek schiet (kans is groot he) en er een deur opengaat of staat??? Ik mag er niet aan denken!
Die ene foto weegt in mijn ogen absoluut niet op tegen de risico' s die je (vooral je poes) loopt!
Dat mag je haar niet aandoen! Neem er zelf een mooie foto van thuis zonder al de stress voor haar...anfin, dat is mijn persoonlijke mening he... O:)

Zo denk ik er ook over.
1 foto is het echt niet waard.

Guest_alaantje_*
Guest_alaantje_*

#6 Geplaatst 04 mei 2010 - 15:37

Ik zou dat ook niet doen. Bedenk dat er allemaal honden ook rondlopen en dat je hem of een bandje moet aandoen of vasthouden  en dat is niet mooi op de foto. Wij doen dat hier in de studio lmaar daar zijn geen vreemde dieren bij of op tentoonstellingen maar die katten zijn dat gewoon en dan sta ik er altijd naast klaar  aan de ene kant en het baasje aan de andere kant om hem vast te grijpen als ie zou willen gaan lopen. En we spuiten altijd een beetje cat-nip op de ondergrond zodat ze eraan willen snuffelen en rollen.

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#7 Geplaatst 04 mei 2010 - 15:49

:geluk: :geluk: :geluk: , persoonlijk zou ik het ook niet doen. Maar jij kent je kat het best, en als je denkt dat het haar geen onnodige stress gaat bezorgen kan je het altijd proberen. De fotografe zal zelf wel trukjes kennen om ze te laten meewerken als je poezel niet te gestresseerd is.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#8 Geplaatst 04 mei 2010 - 16:07

Als je plannen hebt om show te doen vind ik het zeker geen slecht idee, is een goede oefening en normaal met een jonge kat is het veel gemakkelijker dan met een volwassenen, er moet ook de eerste keer zijn he en zo lang gaat dat niet duren.
Als je gaat moet je zeker de foto's showen he, veel succes! :geluk:

Bewerkt door Solotje, 04 mei 2010 - 16:08.

jessy89
jessy89
  • 650 berichten
  • 4 katten

#9 Geplaatst 04 mei 2010 - 22:47

ik begrijp jullie mening en ik heb daar ook aan gedacht.
maar wat doen mensen op katten shows? daar is er toch ook kans dat de poes gaat lopen? en ik denk dat poezen daar ook stress krijgen.
@solotje: ja ik zou dol graag eens een show doen en hem laten keuren. en ik dacht dat dit een oefening zou kunnen zijn voor de poes.
@peggyj: hij rijd graag mee met de auto dus dat is al een stress factor minder denk ik.

toch aan iedereen bedankt voor de reacties

jessy89
jessy89
  • 650 berichten
  • 4 katten

#10 Geplaatst 10 mei 2010 - 13:14

voila gisteren naar zoowizoo geweest en het is heel goed afgelopen.
de poes was zeer rustig en was heel braaf.
de fotos werden genomen in een afgesloten ruimte.
hij heeft het goed gedaan ben er fier op.
ik heb hem niet moeten vast houden en ook geen bandje aan doen ben ik blij om :d
nu 3weken wachten op de foto.

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#11 Geplaatst 10 mei 2010 - 15:16

:thumb: :thumb: :thumb: , ben benieuwd naar de foto's
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#12 Geplaatst 10 mei 2010 - 16:54

Benieuwd naar het resultaaat.

jessy89
jessy89
  • 650 berichten
  • 4 katten

#13 Geplaatst 11 mei 2010 - 20:02

jullie niet alleen hihi.
wou dat het al 3weken verder was :p