Spring naar inhoud

- - - - -
Test Voldoende

Nieuwe website!

• Log in om te reageren
46 reacties op dit onderwerp
Guest_Elien_*
Guest_Elien_*

#46 Geplaatst 07 mei 2010 - 20:15

Smitten Kitten zei:

Ik weet het ;)

Joke geeft nu geen buitendekkingen meer met haar katers omdat ze daar serieus mee bedrogen is geweest. Na jouw poes is er geloof ik geen meer bij Elroy geweest. Maar gelukkig wou ze voor mij een uitzondering maken!

Ik dacht me vaag zoiets te herinneren ja, maar toen had ze mijn poes ook nog toegelaten, omdat ik reeds een half jaar op voorhand haar had aangeschreven, en ze het in tussentijd besloten had. Maar echt een prachtige kater he, ben helemaal gek van Elroy!

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#47 Geplaatst 08 mei 2010 - 09:34

Elien zei:

Ik dacht me vaag zoiets te herinneren ja, maar toen had ze mijn poes ook nog toegelaten, omdat ik reeds een half jaar op voorhand haar had aangeschreven, en ze het in tussentijd besloten had. Maar echt een prachtige kater he, ben helemaal gek van Elroy!

Oh ja zo...
Elroy is een kanjer! Is echt een superlieve kerel en zoals je weet geeft hij mooie grote kittens met een topkarakter! :heart:
Het is een lastminute beslissing geweest bij ons (poes had baarmoederontsteking gehad en moest gedekt worden bij volgende krolsheid na behandeling) maar heb er geen spijt van ;)

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Test Voldoende