Spring naar inhoud

- - - - -

paniek rond mighty meid

• Log in om te reageren
23 reacties op dit onderwerp
Guest_mightycats_*
Guest_mightycats_*

#1 Geplaatst 05 april 2009 - 19:02

Gisterenmiddag was er hier grote paniek.
Ik had bij het opstaan niet gelet wie allemaal in huis aanwezig was, en soms liggen ze slapen of zo dus ja.
Ineens horen we in de verte miaauwen, kzeg tegen mijn ventje das precies onze meid, waar is die trouwens? Hij zegt ja ik heb ze eigenlijk nog niet gezien vandaag zou het niet weten. Dus wij samen gaan zoeken waar het vandaan kwam. Meid heeft wel de slechte gewoonte (en men vent ook daar nie van) om achter hem aan te lopen als hij achter een melkdoos loopt naar de kelder , laat nogal vaak de deur openstaan. Met het idee duurt ma twee seconden, maar meidje is zo vlug dat ze langs hem glipt.
We hebben dat al nog gehad , en telkens stond ze toen luid te klagen aan de deur als haar 'uitje' gedaan is om naar binnen te komen. Het vreemde deze keer was dat ik ze idd aan het keldergat luid en bang hoor miaauwen en ineens stopt ze als ik roep. Ik ga zoeken in de kelder, maar niets te zien, nogthans zoveel staat er niet in dus ja. En wij maar roepen , ze zegt niets meer. Dan begint me ventje te denken dat ze miss mee naar buiten is geglipt toen ik effe iets in de vuilbak ben gaan gooien en zat ze miss op de koer toen ik riep zodat ik ze hoorde (de deur van de kelder en naar buiten zijn dicht bij elkaar). Onder ons keukendak is een holte en soms gaan vreemde katten daar ook wel ns onder, dus misschien zit ze daar of zo? En wij maar roepen , gans het huis afzoeken, naar buiten gelopen, op straat gaan kijken op de parking naast de deur, etc...
Na een anderhalf uur zijn we echt waanhopig en ik vrees da ons meidje foetsie is. Nu zeg ik bij mezelf, en toch had ik haar gehoord in de kelder en gewapend met een zaklamp ga ik nog ns goed in de hoeken kijken en roepen, meid zegt nog steeds niets , maar plots hoor ik licht geritsel aan een grote kromme plank die daar staat in de kelder, ik merk dat er onderaan een kleinde holte is en verzet dat ding. Wie komt er achterwaarts uit haar beknelde positie gekropen, onze meid, met grote ogen en beven als een blad, haar vol spinneraggen. Ik doodcontent en me ventje ook. We hebben onze meid terug. Ze had waarschijnlijk willen neuzen achter die plank en knel komen te zitten, ik weet niet hoe lang al, want ze had alleszinds honger. :onzeker:
Mocht er niet aan denken dat ik ze kwijt zou zijn, de tranen kwamen al op. Maar goed 'eind goed al goed'

Magic Coonie
Magic Coonie
  • 6.039 berichten
  • 6 katten

#2 Geplaatst 05 april 2009 - 19:14

Oh, eind goed al goed. Ja, ze zijn soms zo vlug en daarna ben je in paniek als je ze niet direkt terug vind.

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#3 Geplaatst 05 april 2009 - 19:23

Heel herkenbaar hier ook hoor, loop soms ook heel lang te zoeken van waar ze zouden kunnen zijn. Ze glippen hier ook vaak mee de kelder in :louche: . Gelukkig hebben jullie haar goed en wel terug gevonden, hopelijk heeft ze haar lesje geleerd.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Pixel
Pixel
  • 17.046 berichten

#4 Geplaatst 05 april 2009 - 19:52

Eind goed, al goed. Gelukkig maar. :) Ik kan geloven dat je heel erg ongerust was!

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#5 Geplaatst 05 april 2009 - 20:04

gelukkig is allesnu goed
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#6 Geplaatst 05 april 2009 - 20:19

Inderdaad eind goed al goed maar het is inderdaad even schrikken hé..

anneliesje
anneliesje
  • 335 berichten

#7 Geplaatst 05 april 2009 - 21:22

gelukkig maar

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#8 Geplaatst 06 april 2009 - 01:24

Je zal wel verschoten zijn!
Al bij al is het toch goed afgelopen hé. Verwen ze maar eens goed. Arme Mightymeid.

Geplaatste afbeelding

Ines
Ines
  • 13.375 berichten
  • 3 katten

#9 Geplaatst 06 april 2009 - 09:08

Gelukkig heb je haar terug gevonden.

Geplaatste afbeelding

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#10 Geplaatst 06 april 2009 - 09:34

Owww da's schrikken zeg! Gelukkig heb je haar heelhuids terug!!
Geplaatste afbeelding

Roosje
Roosje
  • 7.935 berichten
  • 2 katten

#11 Geplaatst 06 april 2009 - 10:41

Oef gelukkig heb je haar teruggevonden

Geplaatste afbeelding

Guest_dauwke_*
Guest_dauwke_*

#12 Geplaatst 06 april 2009 - 11:47

gelukkig heb je haar terug

linda
linda
  • 6.190 berichten
  • 4 katten

#13 Geplaatst 06 april 2009 - 15:41

gelukkig dat ze terug gevonden is :thumb:
Geplaatste afbeelding

M&M
M&M
  • 4.965 berichten
  • 6 katten

#14 Geplaatst 06 april 2009 - 16:06

Gelukkig dat je haar hebt terug gevonden :)

Guest_garnet_*
Guest_garnet_*

#15 Geplaatst 06 april 2009 - 16:09

Eind goed al goed :)