Spring naar inhoud

- - - - -

paniek rond mighty meid

• Log in om te reageren
23 reacties op dit onderwerp
Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#16 Geplaatst 06 april 2009 - 16:14

wat een opluchting dat ze terug is! :jump:

Guest_Asrael_*
Guest_Asrael_*

#17 Geplaatst 06 april 2009 - 16:49

Gelukkig goed afgelopen !!!

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#18 Geplaatst 06 april 2009 - 17:25

Herkenbaar wel, hier glippen ze ook graag de kelder in en dan een hele tijd later blijken ze daar ineens opgesloten te zitten :)
Gelukkig dat het goed afgelopen is in elk geval ;)

Guest_desorayo_*
Guest_desorayo_*

#19 Geplaatst 07 april 2009 - 21:54

heel herkenbaar.hebben dat hier ook al meegemaakt.

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#20 Geplaatst 07 april 2009 - 22:05

Wat een geluk zeg, knuffel ze maar eens lekker extra lang en hopelijk heeft ze haar lesje geleerd, maar ik betwijfel het hun curieusheid is sterker dan hunzelf. :)

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#21 Geplaatst 08 april 2009 - 13:15

heHe...maar goed dat je ze nog gevonden hebt. Kan me voorstellen dat dat verschieten was.
Dank dat het wel vaker gebeurd in gezinnen :d
Mijn ouders hebben hun kat eens net voor hun vertrek naar vakantie gevonden tussen het rolluik en het raam!! :trance:
Ze hadden alles al dichtgedaan en naar beneden gedaan. Maar ze hadden dus niet gezien dat de kat daar tussen zat. Toen ze de kat nog een knuffel wilden geven vonden ze haar niet. En maar zoeken en zoeken. Ze gingen NIET vertrekken voor ze hun kat gevonden hadden! En toen hoorde ze haar gelukkig miauwen :LOL:

Mijn bandiet heeft het ook al 2 keer gefixt om zichzelf op te sluiten in de koele berging waar hij dan is blijven zitten tot ik terug thuis was van het werk. Ge moet es zien hoe snel hij uit die kamer is als ik de deur wil dicht doen :ha

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#22 Geplaatst 09 april 2009 - 13:53

:LOL: :LOL: :LOL:
Ja, dat is wel heel herkenbaar he... Toen ons Zulma'ke nog niet zo lang bij ons was, ging ik mij eens douchen en ik zei tegen vriendlief dat hij goed op de kat moest passen :louche: !! Dus ik kom terug naar beneden en ik vraag me af waar de kat is... Nergens geen kat te bespeuren, in grote paniek, boven zoeken, kelder, buiten... nergens niks te zien... Bij de buren gaan aanbellen... Al helemaal dolgedraaid, aan het wenen... (Vriendlief tegen zijn voeten aan het geven :oops: ... is nog zacht uitgedrukt... :evil: ) En mijn ma die was op dat moment ook bij ons thuis, die was ook al helemaal aan het doordraaien en bezig dat dat haar schuld was... en nog maar eens alles afzoeken en niks vinden!!!!! ... Na een paar uur kijkt mijn ma toch nog eens in de keukenkast... Tja, en wa denkt ge!!! Daar zat madame dus... Amaai, content dat ik was, sindsdien weet ik dat ze graag in kasten zit, hahahahaha... :catangel

Guest_Lisje_*
Guest_Lisje_*

#23 Geplaatst 10 april 2009 - 14:43

:LOL: Idd, heel herkenbare situaties. :LOL:
We hebben zo ook eens meer dan een uur om Phoebe zitten zoeken, maar mevrouw lag op haar gemakjes te slapen helemaal onderaan in de kast op een zwarte trui, en vermits ze ook helemaal zwart is hadden we haar dus niet zien liggen ook al hadden we de kast al 3x opengedaan :) !

Guest_Mirella_*
Guest_Mirella_*

#24 Geplaatst 10 april 2009 - 17:15

Gelukkig heb je ze terug!! :thumb: