Ze likt en krabt en krijgt hele kale plekken over haar lichaam!
Ze is ook vermagerd.
De da denkt momenteel aan een of andere allergie, ze krijgt nu een antibiotica-kuur.
Ze nadert de leeftijd van 1 jaar, ongeveer dezelfde leeftijd waarop de mamapoezen ook een vachtprobleem hadden...
Toen we de kittens gingen halen, waren de mamapoezen van de borstkas tot aan de staart volledig kaal...
Volgens de kweker lag het aan Aldivoeding waarmee hij geprobeerd had te besparen, maar het zou wel eerder genetisch kunnen zijn.
Ze kregen toen reeds een speciale voeding, en hij beweerde dat het probleem daarmee beterde, wat wij niet echt konden vaststellen, daar we de poezen niet regelmatig genoeg gezien hebben, en we hem dus op zijn woord geloofd hebben!
Onze 2 schatten hebben dezelfde papa, de 2 mamapoezen zijn zussen, ze hadden elk hun eerste nestje gekregen, de ene op 9 maand, de andere op 1 jaar.
Hopelijk krijgt Echo er dit ook niet nog eens bij!
Haar halfzusje is blue, zoals de mamapoezen, Echo is blue/white, net als de papa, ik weet niet of dit er iets toe doet...
Ik moet eind deze maand terug op controle naar Merelbeke met Echo voor haar hartje, ik zal het er zeker ook eens over hebben!
Ik weet niet of dit via bloedafname kan gezien worden...
Ik weet ondertussen al dat ik toen van mijn hart een steen moest gemaakt hebben, ben jammer genoeg op een zeer slechte kweker gevallen, maar was hopeloos verliefd op die kleine schat, en ook al zei mijn verstand NEE, mijn hart heeft toen de bovenhand genomen!
Ik had ook hoop om ooit een nestje van Echo te krijgen, door haar hartproblemen is dit zeker onmogelijk, en met haar halfzusje zal het waarschijnlijk ook uitgesloten worden...
Dit zal me dankzij ks (die ik pas door de problemen met Echo ontdekt heb) nooit meer overkomen!
Alvast bedankt aan Smittenkitten voor je antwoord op mijn pb hierover!
Andere reacties / ervaringen zijn steeds welkom!
Bewerkt door haemoglobine, 04 mei 2010 - 11:03.