Spring naar inhoud

- - - - -

Ongeduldig wachten

• Log in om te reageren
15 reacties op dit onderwerp
Guest_Dirk&Debby_*
Guest_Dirk&Debby_*

#1 Geplaatst 04 mei 2010 - 12:19

Als de natuur het toelaat verwacht ik eind deze maand een nestje van de Brits korthaar.De mama is een blue-point en de papa is een blue tabby point.Ik vind het zoo moeilijk om te wachten :oops: ik benieuwd naar de kleuren die eruit komen.Amy is een moelijke poes om te kijken of ze zwander is of niet,onze andere poezen krijgen een rond tonnetje en Amy verdikt alleen een beetje.Als je moet wachten dan duurt het extra lang :(
mvg debby
mama
Geplaatste afbeelding

en de papa
Geplaatste afbeelding

Guest_Cayenne_*
Guest_Cayenne_*

#2 Geplaatst 04 mei 2010 - 12:38

Dirk&Debby zei:

Als de natuur het toelaat verwacht ik eind deze maand een nestje van de Brits korthaar.De mama is een blue-point en de papa is een blue tabby point.Ik vind het zoo moeilijk om te wachten :oops: ik benieuwd naar de kleuren die eruit komen.Amy is een moelijke poes om te kijken of ze zwander is of niet,onze andere poezen krijgen een rond tonnetje en Amy verdikt alleen een beetje.Als je moet wachten dan duurt het extra lang :(
mvg debby
mama

vanaf de tweede a derde week kun je het zien aan de tepeltjes. om te weten welke kleurtjes je mag verwachten. "indien interesse ik heb een Excel bestandje met alle combinaties" geef me een PM en ik stuur het door. en ja het wachten duurt lang :x :x
groetjes en succes
Cayenne

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#3 Geplaatst 04 mei 2010 - 12:41

Als je eind deze maand een nestje verwacht dan moet je het normaal zien aan de tepeltjes, gewicht, buik, gedrag...

Bene
Bene
  • 3.069 berichten
  • 3 katten

#4 Geplaatst 04 mei 2010 - 12:43

Succes

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#5 Geplaatst 04 mei 2010 - 12:46

:geluk: :geluk:

Paula1943
Paula1943
  • 1.797 berichten
  • 4 katten

#6 Geplaatst 04 mei 2010 - 12:47

Guest_Dirk&Debby_*
Guest_Dirk&Debby_*

#7 Geplaatst 04 mei 2010 - 12:50

Ja,dit weet ik :oops: maar het is toch altijd afwachten hé.Ik heb eens een poes gehad die schijnzwanger was en ik moet zeggen,die vertoont dus alles wat een zwangere poes heeft. :s Haar tepels verkleurde en verdikte,ze verdikte en haar gedrag was ook anders en de dag dat ze uitgerekend was,kwam ze krols.
Daarom zeg ik nooit dat ze zeker zwanger is.eN Je kunt ook een echo laten nemen,maar ik wacht toch liever af,het brengt een beetje spanning in het leven ;)
mvg debby

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#8 Geplaatst 04 mei 2010 - 13:11

Midas
Midas
  • 5.472 berichten
  • 4 katten

#9 Geplaatst 04 mei 2010 - 14:03

:geluk: :geluk: :geluk:

Guest_Lisje_*
Guest_Lisje_*

#10 Geplaatst 04 mei 2010 - 14:26

Super leuk!! Veel succes!!

Guest_angie555_*
Guest_angie555_*

#11 Geplaatst 04 mei 2010 - 14:29

succes :thumb:

Ines
Ines
  • 13.375 berichten
  • 3 katten

#12 Geplaatst 04 mei 2010 - 15:18

:geluk: :geluk: :geluk:

Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#13 Geplaatst 04 mei 2010 - 18:59

:geluk: :geluk: :geluk: :thumb: :thumb:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#14 Geplaatst 04 mei 2010 - 19:15

Super! Hopelijk is ze zwanger en lopen er daar binnenkort kleinerdjes rond. :geluk:
Geplaatste afbeelding

Paula1943
Paula1943
  • 1.797 berichten
  • 4 katten

#15 Geplaatst 04 mei 2010 - 19:43

Mijn ervaring was geweldig toen Poes zwanger was, elke avond kwam ze bij mij op het bureau liggen.

Ik deed mijn hand dan op haar dikke buik,en die werd soms gewoon omhoog geschopt door de kleintjes,ik heb ze zelfs al in een heel vroeg stadium gevoelt waren ieneminie plopjes.
En ook de dagen aftellen, wanneer komt de dag.
Maar ik heb het mee gemaakt en het was zo mooi, vergeet ik nooit meer. :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: