Spring naar inhoud

- - - - -

zou ze trg een aanval gekregen hebben?

• Log in om te reageren
1 reactie op dit onderwerp
Guest_catlover!_*
Guest_catlover!_*

#1 Geplaatst 04 mei 2010 - 16:37

Mijn poes Clio heeft al eens een aanval gekregen ( zie help mijn poes heeft een aanval gehad ) en ben mss bang dat ze gisteren trg 1 gehad heeft maar heb er niks van gehoord of gezien ik vond enkel gisteren boven een plas urine en bloed,ik schrok me natuurlijk dood...Heb dan mijn 3 schatjes 'onderzocht' en de enigste met bloed aan haar was Clio vandaar dat ik dacht dat ze mss trg een aanval zou gehad hebben...

Het kan natuurlijk iets anders zijn ook, de laatste tijd blijft ze veel hangen met haar nagels ze krijgt haar dan moeilijk los en met dat ze zo dik geworden is doet ze haar vaak pijn bij het los krijgen mss dat ze nu ook trg ergens goed vast hing en ze maar niet los geraakte en van de pijn ofzo geplast heeft??? Ja ik weet het niet het bloed hing aan haar poot dus...

Nu doet ze trg gewoon en aan haar poot valt er nu niet echt iets raars te zien...

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#2 Geplaatst 04 mei 2010 - 18:08

Tja, het zal moeilijk te achterhalen zijn van waar het komt als je niets gezien hebt en ze nu terug normaal doet. Maar het is natuurlijk altijd mogelijk dat een aanval zich herhaalt :geluk: :geluk: :geluk:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag