Spring naar inhoud

- - - - -

kattengras

• Log in om te reageren
6 reacties op dit onderwerp
chatje80
chatje80
  • 2.750 berichten
  • 2 katten

#1 Geplaatst 05 april 2009 - 21:26

'k weet niet of 't hier hoort, dus als het niet juist staat, verzet het maar. We hebben dus kattengras staan maar probleem is dat Zita haar eten er door uitkotst wat niet de bedoeling is. Dus zou ik het kattengras buitengooien maar heeft ze dat nu nodig of is er een andere manier om te zorgen dat ze haar eten niet uitkotst?

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#2 Geplaatst 05 april 2009 - 21:43

geeft elke kat niet over met kattengras ed?
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

chatje80
chatje80
  • 2.750 berichten
  • 2 katten

#3 Geplaatst 05 april 2009 - 21:45

jep maar is wel niet bedoeling dat haar eten eruit komt he

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#4 Geplaatst 06 april 2009 - 14:11

Een poes heeft niet echt kattengras nodig. Het wordt eigenlijk gegeven om de haarballen uit te braken, je kan misschien dus in de plaats haarbalpasta geven ?
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#5 Geplaatst 06 april 2009 - 17:44

Kattengras is een miserie in mijn geval. Vooral Marley kotst zich z'n ingewanden uit. Ik geef ze nu Anti Hairball snoepjes van Whiskas en/ of Duo moutpasta van Gimpet dat gaat heel goed. Spijtig genoeg gaat hij ook nog aan het gras in de tuin knabbelen....en komt dat meestal binnen weer teruggeven. :s

Roosje
Roosje
  • 7.935 berichten
  • 2 katten

#6 Geplaatst 06 april 2009 - 17:50

Jullie katten elke dag borstelen helpt ook al hé, dan krijgen ze zowiezo minder haren binnen.
Geplaatste afbeelding

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#7 Geplaatst 06 april 2009 - 18:28

Inderdaad Roosje..daarom dat ik de Furminator wil zodat ik Mellon en Echo wat kan helpen om het aantal haren dat ze binnenkrijgen toch te verminderen...