Spring naar inhoud

- - - - -

Op zoek naar goede informatie

• Log in om te reageren
46 reacties op dit onderwerp
Guest_Kattenpoot_*
Guest_Kattenpoot_*

#1 Geplaatst 05 mei 2010 - 11:31

Hallo iedereen.

Ik kom hier misschien met een vreemd bericht.
Ik heb de persoon zelf al om een verklaring gevraagd, maar vanwege de verontrustende verhalen/ tegenstrijdigheden die wij zien zouden we graag van iemand een compleet verhaal horen met feiten. ( omdat ze bij ons nog niet zo lang lid is, en wij dus geen oudere verhalen voor handen hebben)

Misschien kan iemand mij dus samenhangend of met links vertellen hoe het zit. Zodat ook wij actie kunnen ondernemen.

Inloggen

Bekijk onderwerp - roy jordy en charley

Het dus hierom.

Ik hoop dat iemand ons kan helpen aan de juiste info.

Alvast bedankt.

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#2 Geplaatst 05 mei 2010 - 11:47

Oh Dear... the Great Saga of Jacqueline.

Wel, in een notendop: wij weten het ook niet, maar we zijn allemaal wel heel erg ongerust.

We weten dat ze verschillende katten heeft gehad die erg snel na elkaar overleden zijn. Altijd redelijk vaag, en veel leden hier vragen zich af of bepaalde symptomen niet of veel te laat pas zijn opgemerkt of er niet consistent veel te laat pas actie genomen werd. We snappen dus niet goed hoe het elke keer zo ver kon komen.

We weten ook dat ze Maine Coons wilde hebben en daarom Charley had gekocht. Alleen wist de dierenarts dan natuurlijk te zeggen da dat een Pers was, geen Maine Coon. Ze heeft dan ook recent twee Maine Coons aangekocht dacht ik?

Verder heeft ze gezegd geen geld te hebben voor de poezen, dat het eten e.d. betaald werd door een vriendin. Vandaar dat iedereen bij ons het niet zo goed snapt dat die Coontjes er bij kunnen.

Een tijdje geleden had ze ook twee poezels van een van de leden hier opgevangen (ginnie geloof ik?), zij had als fokster twee poezen terug gekregen en die werden herplaatst bij jacqueline. Maar ze is ze niet al te veel later terug gaan halen geloof ik.

En last but not least, we weten uit een topic die ze zelf heeft gemaakt dat ze redelijk labiel is. Sommige leden hier (mezelf inclusief) vragen zich dan ook af of haar toestand misschien verergerd is en ze dringend professionele hulp nodig heeft. Er is dan ook al geopperd om langs te gaan of contact op te nemen met familie. Er waren hier echter geen leden die langs durfden gaan, voor het geval er toch een of ander vreemd virus of bacterie in dat huis zou zitten.

Ik denk dat ik de kennis op die forum redelijk goed heb samengevat, als er fouten in staan zullen die zeker gecorrigeerd worden door de andere KSers hier ;)

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#3 Geplaatst 05 mei 2010 - 11:59

Het overlijden van Charley
Het overlijden van Fernando
Topic rond Sylvester
Ziekte en blijkbaar herplaatsing van Sylvester
Topic van februari waarin ze zegt dat alle poezen gezond zijn
Herplaatsing van haar hond
Annulatie Darley
Borderline

Dit is maar een klein stukje natuurlijk. 167 topics zijn door haar gestart en medische problemen komen er toch behoorlijk vaak in voor.

Guest_Lisje_*
Guest_Lisje_*

#4 Geplaatst 05 mei 2010 - 12:00

Ik denk dat Vosse :duim: inderdaad een hele goeie schetsing van de situatie (hoe wij ze kennen) heeft weergegeven.

Guest_Kattenpoot_*
Guest_Kattenpoot_*

#5 Geplaatst 05 mei 2010 - 12:00

Dank je wel.

Bij ons leeft Sylvester nog wel. Dat klopt?
Nicky werd herplaatst omdat ze jaloers was op de andere dieren. De andere hond is er nog wel.

Las dat Fernando in zijn slaap is overleden, maar bij ons weer via een spuitje...??

Het is best ingewikkeld allemaal :d

Guest_Kattenpoot_*
Guest_Kattenpoot_*

#6 Geplaatst 05 mei 2010 - 12:00

Ow ik zie nu dat er links staan. Zal die eens even doornemen. Hardstikke fijn!

Guest_Kattenpoot_*
Guest_Kattenpoot_*

#7 Geplaatst 05 mei 2010 - 12:03

1 ding hij gaat niet terug
en ik doe hem hierom ook NOOIT weg
ik ben heel erg aan hem gehecht
ik zal er voor hem zijn tot dat hij lomt te overlijden
of het nu morgen is of over 10 jaar
hij blijft hier

woorden van J.

En nu zie ik dat Sylvester is herplaatst :cry: ocharme...

Midas
Midas
  • 5.472 berichten
  • 4 katten

#8 Geplaatst 05 mei 2010 - 12:03

Ik heb te doen met haar als het echt zo allemaal gebeurt is .
Maar ze is hier toch ook lid en ik denk ook dat ze hier haar poezeltjes, herdenkt hier in de regenboogbrug.
Maar je kan naturlijk altijd op verschillende forums actief zijn hé, je poezels op verschillende plaatsen herdenken.
Ik ben ook actief op verschillende forum's, daar is niets mis mee vind ik.
Ik heb met jaceline nooit problemen of andere gedachten gehad, maar ben hier ook nog maar 4 maand lid.

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#9 Geplaatst 05 mei 2010 - 12:05

Sylvester zou idd herplaatst zijn, en de hond Nicky ook.

Het is voor ons niet duidelijk welke katten ze op dit moment wel heeft (of in aantocht heeft). We weten wel dat alle htk's problemen hebben gehad en ze dus nu coontjes aan het binnenhalen is.

In ieder geval, ik vind het heel fijn dat je je hier komt informeren. Wij zijn ook heel erg ongerust over de situatie! We zouden allemaal graag weten wat er nu is. Zeker als ze zelf met serieuze problemen zit, het zou fijn zijn als zowel zij als haar poezen dan geholpen kunnen worden.

Wij proberen ook niet te snel en te hard te oordelen. Maar ze maakt het ons niet echt simpel eigenlijk.

Bewerkt door Vosse, 05 mei 2010 - 12:06.

britjes
britjes
  • 3.729 berichten

#10 Geplaatst 05 mei 2010 - 12:09

tja ik had hier ook opnieuw een topic over genomen en werd ook lid van kattenpootjes om te kijken of het daar weer anders stond als hier... ik hoop dat niemand haar nog gelooft. we zouden het wel opprijs stellen (als ik WE mag zeggen) dat ze tekst en uitleg kwam geven en vertelde hoe het precies zit. allemaal verschillende verhalen is echt niet prettig.

Guest_Kattenpoot_*
Guest_Kattenpoot_*

#11 Geplaatst 05 mei 2010 - 12:10

Ik wil haar ook zeker nergens vals over beschuldigen. Maar wat je zegt. Goede informatie helpt gewoon. Ook om iemand te kunnen helpen.

Darley woont overigens wel bij haar naar ons weten.

@Midas?: er is niks mis mee om op verschillende fora lid te zijn. Daar gaat het hier ook niet om. Maar wij horen 2 verschillende verhalen die nogal zeer verontrustend zijn. En om iemand te kunnen helpen heb je toch wel een duidelijk beeld nodig.

wea
wea
  • 6.113 berichten
  • 5 katten

#12 Geplaatst 05 mei 2010 - 12:13

Kattenpoot zei:

Dank je wel.

Las dat Fernando in zijn slaap is overleden, maar bij ons weer via een spuitje...??

dit vind ik verontrustend. Is dat waar? waarom 2 verschillende verhalen?

giroldi
giroldi
  • 2.321 berichten
  • 2 katten

#13 Geplaatst 05 mei 2010 - 12:14

Sja, het wordt steeds spannender :louche: Niet reageren en hopen dat haar beestjes het goed
maken is toch het beste denk ik

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#14 Geplaatst 05 mei 2010 - 12:16

ik sluit me aan bij mijn voorgangers ,

en echt goed dat jej je komt informeren om te zien wat er aan kan gedaan worden...

etc etc
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Midas
Midas
  • 5.472 berichten
  • 4 katten

#15 Geplaatst 05 mei 2010 - 12:17

Kattenpoot zei:

@Midas?: er is niks mis mee om op verschillende fora lid te zijn. Daar gaat het hier ook niet om. Maar wij horen 2 verschillende verhalen die nogal zeer verontrustend zijn. En om iemand te kunnen helpen heb je toch wel een duidelijk beeld nodig.

dat is waar je kunt best eerst info vragen voor je iets kan geloven.

maar ik weet hier ook te weinig over, ik heb eens 1 maal van haar een topic gelezen van die bordeline, en dan had ik echt met haar te doen, en heb ik haar een pb'tje gestuurd omdat ik zag dat haar dieren zo snel weg vielen, en ik ook net een kitten van 10 maand aan Hcm afgegeven had, met de vraag hoe en wat en of ze er wou over praten, maar heb er geen reactie op gehad