Spring naar inhoud

- - - - -

Op zoek naar goede informatie

• Log in om te reageren
46 reacties op dit onderwerp
wea
wea
  • 6.053 berichten
  • 5 katten

#16 Geplaatst 05 mei 2010 - 12:18

nu er zijn alleen maar vermoedens. er is niks zeker geweten er zijn alleen maar dingen die we raar vinden

eerlijk gezegd weet ik ook niet wat we eraan kunnen doen moest het ook waar zijn.

ze woont in nederland?

britjes
britjes
  • 3.729 berichten

#17 Geplaatst 05 mei 2010 - 12:20

ja ze woont in rotterdam mits dat niet gelogen is. ik heb ene hele tijd contact gehad via msn met haar maar nu al ene hele tijd niet meer. niet na alle verschillende verhalen die ze geschreven heeft op verschillende fora's... en zeker weer wat anders zeggen via msn

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#18 Geplaatst 05 mei 2010 - 12:23

Vosse heeft het verhaal goed samengevat. We maken ons hier allemaal zorgen. Enkele katten zijn op heel jonge leeftijd en vrij kort na elkaar overleden. De hond Nicky is herplaatst en die lijkt wel goed terecht gekomen te zijn. Sylvester is ook herplaatst, maar daar weten we zoveel niet van. Enkel dat hij heel erg ziek was en plotseling was hij weg. Charley, de Pers, hadden ze aangekocht als Maine Coon. Achteraf bleek dan dat het een Pers was. Vreemd, want de vriend van Jacqueline heeft nog Perzen gefokt, zo wordt toch gezegd. Hopelijk vindt ze zelf snel professionele hulp. We willen wel helpen, maar ik begrijp wel dat niemand goed durft langs te gaan. Misschien heerst er wel een besmettelijke ziekte in haar huis en dan zou het natuurlijk niet verstandig zijn als je zelf poezen hebt.

Geplaatste afbeelding

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#19 Geplaatst 05 mei 2010 - 12:25

sommige leden hier zijn ook al aan het googlen geslagen, en hebben toen ontdekt dat ze idd op verschillende fora verschillende verhalen geeft. Dat is natuurlijk verontrustend. Er werd hier ook gesproken van M√ľnchousen by proxy (sla me niet dood als de schrijfwijze verkeerd is ;) ). Ik heb hier wat over gezocht en gevonden dat het vaker voor komt bij mensen met borderline.

Het is in ieder geval erg moeilijk om haar te helpen als ze nergens meer reacties geeft. Wij willen gewoon het beste voor de katten maar natuurlijk ook voor jacqueline zelf!

Persoonlijk denk ik niet dat ze met opzet bewust haar katten pijn doet. Als in, met haar volle verstand en met besef van alle gevolgen. Ik heb het gevoel dat er iets mis is en dat de katten het daardoor moeten ontgelden. Dat maakt haar geen slecht mens, maar iemand met een ziekte die in behandeling moet.

wea
wea
  • 6.053 berichten
  • 5 katten

#20 Geplaatst 05 mei 2010 - 12:29

ik had er eigenlijk nog niet bij stilgestaan dat muchhauser by proxi ook op huisdieren kon slaan. Maar dat lijkt me idd goed mogelijk. Mensen maken soms hun eigen kinderen ziek om sympathie te kweken, dus waarom ook niet je huisdieren.

heel erg eigenlijk. de enige die echt licht kan werpen op deze zaak is natuurlijk ook de DA, maar die heeft wsl beroepsgeheim

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#21 Geplaatst 05 mei 2010 - 12:35

Een dierenarts is bij mijn weten niet gebonden aan beroepsgeheim.

britjes
britjes
  • 3.729 berichten

#22 Geplaatst 05 mei 2010 - 12:40

tja welke dierenarts heeft ze dan?

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#23 Geplaatst 05 mei 2010 - 12:41

dierenartsen afbellen in haar regio?

wea
wea
  • 6.053 berichten
  • 5 katten

#24 Geplaatst 05 mei 2010 - 12:47

ik ga ook naar een da die op 1 uur rijden van mij ligt

enne...stel dat het waar is, wie zegt dan dat ze een da heeft?

wea
wea
  • 6.053 berichten
  • 5 katten

#25 Geplaatst 05 mei 2010 - 12:48

ginnie of britjes, weet jij iets over welke DA of kunnen jullie daar achter komen?

Guest_Lisje_*
Guest_Lisje_*

#26 Geplaatst 05 mei 2010 - 12:53

wea zei:

ik ga ook naar een da die op 1 uur rijden van mij ligt

enne...stel dat het waar is, wie zegt dan dat ze een da heeft?

Dat vroeg ik mij ook af, misschien is er helemaal geen DA...

giroldi
giroldi
  • 2.321 berichten
  • 2 katten

#27 Geplaatst 05 mei 2010 - 12:54

Gaat dit gespeculeer niet een beetje ver? :s

ginnie
ginnie
  • Moderator
  • 12.839 berichten
  • 13 katten

#28 Geplaatst 05 mei 2010 - 12:55

De katjes die herplaatst waren bij Jacqueline en die bij terug zijn gekomen waren (zijn) inderdaad van mij.
Ik weet niet wie haar da is. Mijn schatjes hebben maar 1 week bij haar gezeten en zijn toen weer door ons opgehaald. Ze is voorzover ik mij kan herinneren, niet met ze naar haar da geweest. Er staat ook niets over in de paspoortjes.

Ik ben het helemaal met Vosse eens moet ik zeggen.
Vosse, je verwoord het prachtig en ik kan jouw mening helemaal delen.

Jacqueline, als je dit leest, alsjeblieft, breng wat duidelijkheid in het geheel!

Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende

ginnie
ginnie
  • Moderator
  • 12.839 berichten
  • 13 katten

#29 Geplaatst 05 mei 2010 - 13:02

Lisje zei:

Dat vroeg ik mij ook af, misschien is er helemaal geen DA...

Er is wel een da. Dat weet ik zeker. Ik heb de beste man nooit ontmoet, en weet ook niet wie het is, maar ik weet zeker dat ze een da heeft.

Katjes heeft ze ook, hondjes, nu nog 1, heeft ze ook. En ze woont ook waar ze zegt dat ze woont.

Ik besef heel goed dat het makkelijk is om te speculeren over alles wat ze heeft gezegd nu. Maar dat gaat mij te ver.

Ik hoop alleen maar dat ze nu haarzelf en haar beestjes even rust gunt en dat ze even geen nieuwe katjes meer in huis haalt. En dat ze hulp zoekt om zichzelf weer op een rijtje te krijgen. Daar is niks mis mee.

En hopelijk komt ze dan vertellen hoe de vork in de steel zit en kunnen we allemaal dit afsluiten.
Verder speculeren heeft geen zin denk ik.

aan ts: ik snap dat je wilt weten of Jacqueline een serieus persoon is. en ik vindt het goed dat je je komt informeren. Maar toch snap ik niet zo heel goed waarom je op dit forum zo komt vragen wat Jacqueline voor een persoon is. Niet veel mensen hebben haar persoonlijk ontmoet en kunnen je dus ook niet meer vertellen dat wat de ervaringen zijn op het forum hier. Vosse vat dat goed samen, maar je kunt natuurlijk ook zelf zoeken op het forum en alles lezen. Tenslotte is dit een openbaar forum.

Geen verwijt hoor! Maar ik vraag het me gewoon af ;)

Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende

Guest_Kattenpoot_*
Guest_Kattenpoot_*

#30 Geplaatst 05 mei 2010 - 13:04

Goed om te zien dat er meer zijn die willen helpen.
En heel erg fijn dat jullie de informatie willen delen! :duim:

Ik wacht zelf ook nog op bericht van Jacqueline. Zodra ik iets hoor zal ik het jullie vermelden.