Spring naar inhoud

- - - - -

dabben op deken

• Log in om te reageren
18 reacties op dit onderwerp
christine.
christine.
  • 175 berichten
  • 3 katten

#1 Geplaatst 05 mei 2010 - 15:47

Elvis vertoont sinds kort een raar gedrag.
hij komt altijd op mijn schoot liggen,en dan begint hij te dabben met zijn voor-en achterpoten(en dan altijd met zijn achterste omhoogkomen).hij doet dit alleen bij mij. na een poos springt hij weg en gaat zijn achterste(???) aflikken.
ik heb dan is gekeken naar zijn achterse en wat blijkt,zijne piemel komt te voorschijn.is dat nu een soort van bevrediging ?

hij is al lang gecastreerd.

Ginger-en-Noortje
Ginger-en-Noortje
  • 3.961 berichten
  • 2 katten

#2 Geplaatst 05 mei 2010 - 16:20

Tja ik zou t niet weten, dat ie gecastreerd is betekent niet altijd dat hij helemaal geen sexuele driften meer heeft...

Guest_MZ_forever_*
Guest_MZ_forever_*

#3 Geplaatst 05 mei 2010 - 17:49

um :o

Bene
Bene
  • 3.069 berichten
  • 3 katten

#4 Geplaatst 06 mei 2010 - 13:32

Tibo deed dat ook altijd.  Hij was ook geholpen.

Midas
Midas
  • 5.472 berichten
  • 4 katten

#5 Geplaatst 06 mei 2010 - 14:35

zou het niet weten waarom hij dit doet, hij zal je aantrekelijk vinden mss.

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#6 Geplaatst 06 mei 2010 - 15:18

Goh, ik heb ook wel gehoord dat katten zich vooral wassen als ze zich comfortabel en veilig voelen. Het kan dat hij zich heel goed voelt bij je en dan telkens bedenkt "nu kan ik me wel gaan wassen sie!". En als ze zich wassen, dan wassen ze ook alles he ;)

Guest_sandra25_*
Guest_sandra25_*

#7 Geplaatst 06 mei 2010 - 15:18

De mijne dabt s'nachts op mijn donsdeken aan het voeteneind,maar ik ben nog niet gaan kijken of er een piemeltje tevoorschijn komt.En indien wel,dan wil ik het gewoon niet weten. :oops:

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#8 Geplaatst 06 mei 2010 - 15:19

Nja, Grijsje heeft al juist hetzelfde gedaan. Ik weet ook niet waarom... Voelt zich goed zeker? :d  En hij is ook al heeeeel lang gecastreerd!

Marieke
Marieke
  • 3.592 berichten
  • 5 katten

#9 Geplaatst 06 mei 2010 - 15:20

Onze vorige kater deed dat ook altijd en hij was ook al geholpen. :catnoknow :catscratchhead

Met m'n huidige katjes moet ik zeggen dat noch Fientje noch Chopin dit gedrag vertoont.  Wellicht ligt het eraan dat zij wel lang genoeg bij hun mama gebleven zijn.  M'n vorige kater was wel op zeer jonge leeftijd bij z'n mamie weggenomen. Misschien is dit een verklaring hiervoor...

Bewerkt door Marieke, 06 mei 2010 - 15:23.

Geplaatste afbeelding

Guest_Mirella_*
Guest_Mirella_*

#10 Geplaatst 06 mei 2010 - 18:59

Katinnen hebben soms ook dit gedrag, dus denk ik niet dat het een soort bevrediging is hoor....

Marieke zei:

Onze vorige kater deed dat ook altijd en hij was ook al geholpen. :catnoknow :catscratchhead

Met m'n huidige katjes moet ik zeggen dat noch Fientje noch Chopin dit gedrag vertoont. Wellicht ligt het eraan dat zij wel lang genoeg bij hun mama gebleven zijn. M'n vorige kater was wel op zeer jonge leeftijd bij z'n mamie weggenomen. Misschien is dit een verklaring hiervoor...

Ons Abessijnkater (ook geholpen) doet dat ook en hij is nochtans 13 weken bij zijn mama gebleven.

Bewerkt door Mirella, 06 mei 2010 - 19:00.

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#11 Geplaatst 06 mei 2010 - 20:04

Hier dabben ze ook graag op een deken of op mij, maar ze gaan daarna wel niet hun poep aflikken :LOL:

Vooral Alana en Bastet kneden graag, overlaatst heb ik er nog een foto van genomen, Alana was aan het dabben op de beer van mijn zoontje, erg schattig.

Geplaatste afbeelding

giroldi
giroldi
  • 2.321 berichten
  • 2 katten

#12 Geplaatst 06 mei 2010 - 20:25

Alano hier kan er ook wat van hoor :louche: En hij heeft 16 weken van zijn mama mogen genieten :)
Ik zie het gewoon als pure ontspanning ofso O:)

Guest_Mirella_*
Guest_Mirella_*

#13 Geplaatst 06 mei 2010 - 20:28

Marina zei:

Hier dabben ze ook graag op een deken of op mij, maar ze gaan daarna wel niet hun poep aflikken :LOL:

Nee dat doet Ceylan nu ook niet echt... :louche:

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#14 Geplaatst 08 mei 2010 - 22:26

Marina zei:

Vooral Alana en Bastet kneden graag, overlaatst heb ik er nog een foto van genomen, Alana was aan het dabben op de beer van mijn zoontje, erg schattig.

Hier idem. Dabben doen ze hier vaak, vooral onze Sloeber.
Vind het zoooooo lief! Maar dat aflikken heb ik hier eigenlijk nog nooit gezien!

christine.
christine.
  • 175 berichten
  • 3 katten

#15 Geplaatst 08 mei 2010 - 22:53

ik bedoel eigenlijk niet alleen met voorpoten dabben,maar op zijn gemak op mij liggen en met voor EN achterpoten dabben en ondertussen met zijn buik  tegen deken vrijven.als hij effe bezig was heb ik hem is beetgenomen en naar zijne piemel gezocht en ja die stak uit.terwijl hij bezig is kan hij mij ook zo gehypnotiseerd aanstaren.na een tijd heeft hij er genoeg van en springt van mijne schoot en gaat op de grond zijne piemel aflikken.
weet ni of dat een beetje duidelijk is.
hij doet dat alleen bij mij,ni bij zoon of man.ik ben dan ook de enige dat eten geeft en zo.