Spring naar inhoud

- - - - -

Skip, Murphy & Toby

• Log in om te reageren
19 reacties op dit onderwerp
Guest_Yotsuba_*
Guest_Yotsuba_*

#1 Geplaatst 05 mei 2010 - 18:49

De reden voor mijn komst hier naar dit forum :) mijn allerliefste knuffeltjes van poezels!
Hier verhaal en foto's van onze 3 haarballetjes :)

Skippy,
Skip komt uit het asiel en ze is vandaag de dag 13 jaar, ze is toen ze 9 of 10 was (weet t niet precies) naar het asiel gebracht omdat ze de stress van een nieuwe leefomgeving (haar vrouwtje ging samenwonen met man met kids en een hond) niet aan zou kunnen.
Ze zou lelijk doen en alleen nog maar op zolder zitten.

In het asiel sprong skip letterlijk in onze armen en konden daardoor haar niet uit onze gedachte krijgen en hebben haar mee naar huis genomen :)
Skip is een echte mopperkampioen, een diva die al snel geirriteerd is maar zooo ongelofelijk lief kan mauwen en het heerlijk vind uitgebreid gekroeld te worden.
Echt mijn lieveling wil haar nooit meer kwijt en baal ervan dat ze al op leeftijd is :oops:
Skipje vind de katers in huis 3x niks.. maar wordt nu meer met rust gelaten als toen Murphy alleen was dus nu gaat het erg goed :)

Geplaatste afbeelding

Murphy,
Is onze Maine Coon kater van bijna 2 jaar, hem hebben we vanaf kitten (13 wkn) en is echt het vriendje van mijn vriend.
Hij was eerst vrij onrustig en had maar soms echt zin om gekroeld te worden maar sinds de komst van onze derde kat is hij gekalmeerd en neemt hij ook meer de tijd voor ons.
Een heerlijk passief kereltje die je graag overal volgt, 1 van zijn grootste hobbies? wachten in de douche tot ik klaar ben met douchen en daarna heeeeeerlijk spinnen en kroelen (hij wordt echt boos als ik hem niet in de douche laat) en hij is dol op wattenstaafjes.
Hier speelt meneer graag mee en apporteert deze ook, hij heeft weleens ons plastic kastje in de douche ervoor opengebroken zodat hij bij de wattenstaafjes kon ;)

Geplaatste afbeelding

Toby,
Onze nieuwste telg, een Siberische kat kater van een half jaar oud en hebben hem ook van kitten af aan.
Dit is echt een schatje, een knuffelbeertje en een alles is lief en aardig en speelbaar katje.
Toby kijkt erg op tegen Murphy en volgt hem waar hij kan, samen rennen ze de kamer door stoeien, in het net op t balkon klimmen en samen vliegjes vangen in de lentezon.
Toby hangt erg aan mij doordat ik vanaf het begin dat hij bij ons was ik thuis zit.
Hij is dol op snoepjes en veertjes om mee te spelen maar het leukste is om proberen op schoot te gaan bij t vrouwtje als zij aan de laptop zit op de bank.
Toby had wat opstartproblemen toen na 2 weken na zijn geboorte hij een onafgeplatte thorax bleek te hebben.
Doordat men dit niet meteen door had viel hij heel hard af maar na veeeeel bijvoedingen, liefde en fysiotherapie voor zn borstkastje is hij er helemaal bovenop gekomen.
Hij doet het nu fantastisch en ben heel trots op t kereltje :)

Geplaatste afbeelding

Guest_angie555_*
Guest_angie555_*

#2 Geplaatst 05 mei 2010 - 18:55

Super hoor je hebt inderdaad hele mooie katten :dance:

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#3 Geplaatst 05 mei 2010 - 21:33

Heel mooie katjes :heart: :heart:

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#4 Geplaatst 05 mei 2010 - 21:52

Wat een leuke verhalen en supermooie katten zeg. :thumb:
Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#5 Geplaatst 05 mei 2010 - 22:15

Mooie katten! :thumb: :love3: :heart:

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#6 Geplaatst 05 mei 2010 - 22:18

Knappe poezels! :love:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#7 Geplaatst 06 mei 2010 - 10:48

:LOL: :heart: :heart: :heart:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Nashota
Nashota
  • 17.996 berichten
  • 2 katten

#8 Geplaatst 06 mei 2010 - 10:55

Leuke verhaaltjes van je mooie lieverds :heart: :heart: :heart:
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

Ines
Ines
  • 13.375 berichten
  • 3 katten

#9 Geplaatst 06 mei 2010 - 10:56

:heart: :heart: :heart:

Geplaatste afbeelding

Froetske
Froetske
  • 7.965 berichten
  • 3 katten

#10 Geplaatst 06 mei 2010 - 13:11

wat zijn ze alledrie mooi :heart: :love3: :heart:

Geplaatste afbeelding
:paw :paw

Guest_Rakhan_*
Guest_Rakhan_*

#11 Geplaatst 06 mei 2010 - 13:13

Wat een schatjes!

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#12 Geplaatst 06 mei 2010 - 13:19

:heart: :heart: :heart:
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

DenizMehtap
DenizMehtap
  • 2.768 berichten

#13 Geplaatst 06 mei 2010 - 17:07

Mooie schatjes, vooral Skipje :heart: :love3:

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#14 Geplaatst 06 mei 2010 - 17:31

Jouw 3 katten zijn één voor één prachtexemplaartjes!!!

Guest_Yotsuba_*
Guest_Yotsuba_*

#15 Geplaatst 08 mei 2010 - 19:30

Ahww dankjullie wel voor de lieve reacties :heart: