Spring naar inhoud

- - - - -

Banners?

• Log in om te reageren
281 reacties op dit onderwerp
English Rose
English Rose
  • 2.906 berichten
  • 3 katten

#61 Geplaatst 06 mei 2010 - 19:34

Ik hou er ook van om af en toe wat af te wisselen :) mocht je zin hebben, dan mag je er ook altijd eentje maken voor mij (als je geen zin of tijd hebt, het is echt niet dringend hoor). Foto's vind je in mijn albums :d Ik hou van eenvoud, zwart wit ;) en tegelijk ook van de Oilily en Pip Stuido stijl en alles wat rood is met witte bolletjes :ha Alvast bedankt! :thumb:

Bewerkt door English Rose, 06 mei 2010 - 19:35.

Geplaatste afbeelding

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#62 Geplaatst 06 mei 2010 - 19:41

Kattenpoot zei:

Geplaatste afbeelding

:loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower: geweldig en zonder te zeggen dat groen mijn lievelingskleur is
heel hartelijk bedankt
Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

Guest_Kattenpoot_*
Guest_Kattenpoot_*

#63 Geplaatst 06 mei 2010 - 19:51

@ Britjes: euhhh..ik tel maar 6 verschillende katten in je album :oops:
Waarschijnlijk lijken er 2 erg op elkaar.
Kan je me misschien van elke kat 1 foto sturen ofzo? Voor ik een blunder bega ;)

Hahaha..wat een mazzel dat groen je lievelingskleur was Kathleen :d

Guest_MZ_forever_*
Guest_MZ_forever_*

#64 Geplaatst 06 mei 2010 - 19:57

Effe ter informatie ik heb 2 katten zeppe en musti :)
Fototjes kan je vinden in mijn fotoalbum :LOL:

Bewerkt door MZ_forever, 06 mei 2010 - 20:10.

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#65 Geplaatst 06 mei 2010 - 20:03

Ik vind ze allemaal supermooi. En nu kom ik ook op mijn pootjes af om te vragen of je soms tijd hebt om er voor mij ook eentje te maken? Ik heb die van mij nog niet aangepast sinds ons Bebbeltje bij ons komt wonen... (shame on me) :pray: :pray: :pray:
Foto's vind je ook in de foto-albums en als je er nog bij wilt, dan probeer ik dit weekend nog wat foto's te nemen....
Je mag er alle tijd voor nemen... je hoeft je dus zeker niet te haasten :oops:

Geplaatste afbeelding

Guest_Lisje_*
Guest_Lisje_*

#66 Geplaatst 06 mei 2010 - 20:04

Deze die ik nu heb, is door mezelf in elkaar geknutseld, maar toch niet 100% mijn zin...
Dus mocht je zin hebben om eentje te maken mag je altijd hoor O:) . Foto'tjes vind je in mijn album. Ohja Alin'tje mag er evt. ook bij staan, ook al is hij overleden.
Indien je eentje maakt, gelieve ons Flapje niet vergeten aub (hij is toch een halve kat :) ).

Guest_Sarah en Erik_*
Guest_Sarah en Erik_*

#67 Geplaatst 06 mei 2010 - 20:06

oohh wat een mooie banner die je van mijn elmotje hebt gemaakt :heart: ben er helemaal zot van, héél héél héél erg bedankt :)

Guest_Kattenpoot_*
Guest_Kattenpoot_*

#68 Geplaatst 06 mei 2010 - 20:10

Heel erg graag gedaan hoor! Ik ben nu eventjes inspiratieloos. Maar zal voor iedereen iets maken, dus wees gerust ;)

Guest_cato11_*
Guest_cato11_*

#69 Geplaatst 06 mei 2010 - 20:35

als je nog even tijd moest hebben mag je er voor mij ook één maken

Froetske
Froetske
  • 7.965 berichten
  • 3 katten

#70 Geplaatst 06 mei 2010 - 20:37

wat een mooie banners allemaal :duim:  Ze zijn echt heel mooi.
Als je wil :LOL: en je hebt nog nood aan creatief bezig zijn mag je er altijd 1tje maken.
Maar er is geen haast bij hoor.

Geplaatste afbeelding
:paw :paw

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#71 Geplaatst 06 mei 2010 - 20:39

ooohhh ik zou ook wel graag willen. Ben nog altijd heel blij met deze maar af en toe eens afwisseling is wel leuk natuurlijk.
Zal morgen nog wat extra foto's in mijn albums zetten want ze zijn niet echt bijgewerkt de laatste tijd. Zit nu ook een andere pc dus het gaat vandaag niet meer lukken :)
Maar mocht je geen zin meer hebben na zoveeeeeeeeel banners begrijp ik dat natuurlijk hé :x

Guest_Kattenpoot_*
Guest_Kattenpoot_*

#72 Geplaatst 06 mei 2010 - 20:40

Geeft niks, ik neem ook zeker mijn tijd! :)

eve
eve
  • 1.368 berichten
  • 2 katten

#73 Geplaatst 06 mei 2010 - 20:42

Ik ben ook zeer onder de indruk en heb nog een witte ruimte onder mijn posts ;)

Dus als je tijd hebt.... heeel graag eentje van mij van Eve en... o jee, nu moet ik de echte naam gaan kiezen :-k ... laten we het voorlopig maar houden op Alfie (die blijft nl steeds maar in mijn hoofd hangen)..
In mijn foto-albumpje staan de fotootjes :)

En als Froetske zei... er is geen haast bij natuurlijk, take your time :)

:flower:

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#74 Geplaatst 06 mei 2010 - 20:45

Ik maak de mijne ook zelf en maak er ook voor andere, maar momenteel heb ik echt geen tijd, inspiratie en zin eigenlijk om er eentje te maken. Mocht je wilen, mag je er voor mij ook altijd eentje maken :oops: moet wel zeggen dat je die heel snel kunt maken en het zijn 1 voor 1 juweeltjes :thumb: Die van Elmo is echt prachtig en springt er net ietsje meer uit voor mij :thumb:
Ik zie graag pastelkleurtjes, lichtpaars, lichtroze, lichtblauw, lichtgroen, lichtoranje, met een sierlijke print ... je ziet maar wat gaat en mogelijk is, als je tijd en zin hebt natuurlijk :)

Bewerkt door Spanishke, 06 mei 2010 - 20:47.

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#75 Geplaatst 06 mei 2010 - 21:04

Amai sech je gaat je werk hebben :ha :ha :ha , veel succes! :geluk: