Spring naar inhoud

- - - - -

FIP vragen & antwoorden

• Log in om te reageren
445 reacties op dit onderwerp
Guest_angie555_*
Guest_angie555_*

#1 Geplaatst 06 mei 2010 - 18:46

Helaas lees ik geregeld hier over FIP en dat katten er vrij snel aan sterven :(
Eigenlijk ondanks dat het misschien een moeilijk onderwerp is zou ik graag willen weten hoe jullie er achter kwamen dat er 'iets "aan de hand was met de kat.Ikzelf heb het gelukkig nog nooit meegemaakt ( en hoop het ook niet)
En is het bij ieder ras of toch wel een bepaald ras??
En volgens mij heeft het ook niet met leeftijd te maken of wel? want ik heb al alle leeftijden voorbij zien komen helaas.

Midas
Midas
  • 5.472 berichten
  • 4 katten

#2 Geplaatst 06 mei 2010 - 19:01

ik heb er geen ervaring mee, ik vraag me het eigenlijk ook een beetje af hoe je hier achter komt

Guest_angie555_*
Guest_angie555_*

#3 Geplaatst 06 mei 2010 - 19:08

Ja ik was vanmiddag in de Dierenwinkel en hun hebben ook Britten. Gisteren hadden ze ook een Brit inlaten slapen van 2 jaar die het had. Ik had het haar willen vragen hoe ze erachter was gekomen maar heb het maar niet gedaan omdat ze tranen in de ogen had toen ze het vertelde.
Ik zelf ben ook maar snel weer gegaan want wat dat betreft jank ik altijd veel te snel :cry:

Guest_Sofya_*
Guest_Sofya_*

#4 Geplaatst 06 mei 2010 - 19:28

Bij Mouche begon het met hoesten...Ben razendsnel naar de DA gegaan.
Heb antibiotica gekregen want had ook koorts.
Na 10 dagen was de hoest over maar had hij nog altijd koorts.
Hij was ook heel rustig (niet meer geïnteresseerd in speelgoed). Sliep het merendeel van de dag. Hij kreeg ook moeite met brokjes eten dus dacht oorspronkelijk aan een tandvleesprobleem. Toen ik dat zei merkte de DA witter/geler tandvlees op en zag ze dat de oortjes geel zagen..Iets wat ik niet had opgemerkt zelf al maakte ik die elke week proper!!!??? :s
Ook zijn buikje werd alsmaar dikker en wanneer we hem aaiden ging dat lijfje gewoon mee...allicht uit zwakte.
...