Spring naar inhoud

- - - - -

Sanabelle: eerste indruk: uitstekend! p 3

• Log in om te reageren
31 reacties op dit onderwerp
haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#31 Geplaatst 05 juni 2010 - 15:19

Ik ben aan het mengen geslaan!
Dit wil zeggen dat de Hill's bijna leeg is, eindelijk :d

Ik test momenteel uit, meng de helft van de toegestane hoeveelheid van Hill's en de helft van de toegestane hoeveelheid van Sanabelle light, en zet de volledige portie 's morgens (tot nu toe moest ik Hill's over 3 maaltijden verdelen, anders was er tegen 14, 15u niets meer over :s ).
En het zijn de Sanabelle korrels die het eerst verdwijnen!

Ik merk op dat ze minder "schrokken", en regelmatig kleinere hoeveelheden gaan eten, wat eigenlijk voor hen het beste is.
Er blijven ook steeds korrels over om de volgende dag mee te starten, daar ze van Sanabelle een grotere hoeveelheid mogen krijgen!
Ze zijn ook kalmer, er is minder stress, de kommetjes waren vroeger meteen leeg en ze kwamen steeds tussendoor vragen, wat nu niet meer nodig is!

En Sati houdt eindelijk haar ontbijt binnen!
Tot nu toe was het schrokken om toch maar haar deel binnen te krijgen vooraleer Roswell alles opat, en 15 minuten later lag alles er steeds weer uit...

@ Feroesti: hoe snel heb je de effecten van de voeding gezien?
Ik meng nu sinds 3 dagen, ze hebben ook al enkele staaltjes gekregen vooraf, en we merkten gisteren beiden op dat hun vacht plots veel zachter is en blinkt :LOL:
Kan dat zo snel?
Het zijn zeker geen gedachten, het is wel echt zo :d
Het ligt ook niet aan het weer of de rui, want dat hebben we de laatste jaren nooit zo voorgehad...

Roswell heeft met Hill's een doffe, vettige vacht en veel schilfertjes op zijn rug, Sati heeft ook schilfers, maar dat is ondertussen ook al zichtbaar aan de beterhand!
Bij Roswell zegt de da steeds dat het zijn gewicht is die dit veroorzaakt, zo te zien is het eerder de voeding...
Hij heeft ze al meerdere malen gecontroleerd, en vond verder nooit geen oorzaak...

Bewerkt door haemoglobine, 05 juni 2010 - 15:36.

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#32 Geplaatst 05 juni 2010 - 15:40

:thumb: :thumb: :thumb: , fijn dat je nu al beterschap ziet  
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag