Spring naar inhoud

- - - - -

Keuze Poezenpoortje

• Log in om te reageren
27 reacties op dit onderwerp
Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#16 Geplaatst 07 mei 2010 - 16:37

Solotje zei:

Ik heb vroeger er één gehad met een magneet, heel goed systeem maar één van mijn katjes was heel slim, ze wachte naast het deurtje tot dat er een kat binnen kwam, ze deed haar pootje er tussen en voila katje was buiten!! :x
Dus ik hoop dat jouw katjes niet te slim zijn!

Zo snugger zal Rafje wel niet zijn denk ik. Maar ik stel voor dat we er nu niets meer over zeggen :shhh:
Rafje moest hier eens meelezen :louche:

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#17 Geplaatst 07 mei 2010 - 21:19

Solotje zei:

Ik heb vroeger er één gehad met een magneet, heel goed systeem maar één van mijn katjes was heel slim, ze wachte naast het deurtje tot dat er een kat binnen kwam, ze deed haar pootje er tussen en voila katje was buiten!! :x
Dus ik hoop dat jouw katjes niet te slim zijn!

Ik vermoed juist dat Rafje superslim is en dat hij er alles gaat aan doen om toch binnen te raken :oops:

Geplaatste afbeelding

Vosse
Vosse
  • 6.597 berichten
  • 1 katten

#18 Geplaatst 07 mei 2010 - 23:55

Nou... ik denk niet dat Rafje zo erg slim is. Hij weet vooral goed te charmeren :ha

Ik reken er eigenlijk ook op dat hij niet vlak voor Zwartje zijn neus door het poortje durft te gaan. Normaal krijgt hij dan een dik pak slaag, dus mss nu ook hé ;)

Amelie
Amelie
  • Geband lid
  • 18.859 berichten

#19 Geplaatst 08 mei 2010 - 06:03

:ha :ha :ha

*Joke*
*Joke*
  • 586 berichten
  • 6 katten

#20 Geplaatst 08 mei 2010 - 13:33

Wij hebben twee kattenluikjes zonder elektronica, maar die je wel op 4 standen kunt zetten. Ofwel helemaal open of helemaal dicht, maar ook alleen naar buiten of alleen naar binnen stand. Werkt perfect. Er zitten kleine magneetjes in de onderkant van de luikjes, zodat ze niet blijven klapperen, maar direct sluiten als de kat er doorheen is.

Feniks
Feniks
  • 367 berichten
  • 2 katten

#21 Geplaatst 10 mei 2010 - 14:23

Ik ben dus eigenlijk ook op zoek naar een nieuw luikje. Het huidige (van Staywell) krijgt Miyuki na een hoop gepruts gewoon open, ook als het op sluitstand staat. Heel vervelend. Ik vraag me of er aan die 'chip'luikjes ook geprutst kan worden, of dat ze dat luikje ook met hun nagels naar zich toe kunnen trekken en zo zichzelf naar buiten wurmen. Die katten van mij zijn gewoon te slim. Er is er nog een ander op basis van een chip, de smartflap, heeft iemand daar ervaringen mee? Daar zit helaas geen nachtstand met sensor op, en deze werkt op batterijen (die 6 maanden zouden meegaan).
~ I love cats because I enjoy my home; and little by little, they become its visible soul.   - Jean Cocteau ~

Feniks
Feniks
  • 367 berichten
  • 2 katten

#22 Geplaatst 10 mei 2010 - 14:25

Cat Mate Elite Super SelectiveWerkt met een penning die de kat om moet (Zwartje draagt al wel een bandje)
  • Ipv lichtsensor een timer: vb. kat mag niet buiten tussen 18u 's avonds en 7u 's morgends
  • Kost normaal iets van een 130 euro, nu in de Colruyt te verkrijgen voor 30 euro
  écht, zo goedkoop? Tot wanneer loopt die aanbieding?
~ I love cats because I enjoy my home; and little by little, they become its visible soul.   - Jean Cocteau ~

Joske
Joske
  • 1.323 berichten
  • 4 katten

#23 Geplaatst 10 mei 2010 - 15:54

Ik zou zeker voor die tweede gaan. Veel makkelijker met een timer dan een lichtsensor. En als hij nu maar voor 30 euro staat, doen zou ik zeggen!
Caviaopvang Malmokkie: www.malmokkie.be

Vosse
Vosse
  • 6.597 berichten
  • 1 katten

#24 Geplaatst 13 mei 2010 - 13:00

Feniks zei:

écht, zo goedkoop? Tot wanneer loopt die aanbieding?

Geen idee.

Ik heb het luikje nu in mijn bezit, maar het is net iets te dik voor de schuifdeur. Pech dus!

De penningen zijn niet klein, maar behalve bij kittens is het toch eerder een kat met een penning dan een penning met een kat ;) Het luikje zelf is mooi afgewerkt. Het zou stevig genoeg moeten zijn om wasberen buiten te houden en die zijn toch een pak intelligenter dan een kat ;)

Ik weet niet welke kleur je wil?
Er is geloof ik nog één witte te verkrijgen. De bruinen zijn uitverkocht. Maar als je wil kan je die van mij gewoon voor de winkelprijs overnemen (is dus niet gebruikt hé, gezien hij niet past). Anders doe ik hem gewoon weer binnen denk ik. Of verkoop ik hem op het internet, kan ik nog winst uit halen :ha

Feniks
Feniks
  • 367 berichten
  • 2 katten

#25 Geplaatst 19 mei 2010 - 19:37

Vosse, je hebt een PB :)

Vosse
Vosse
  • 6.597 berichten
  • 1 katten

#26 Geplaatst 24 mei 2010 - 00:08

Zwartje zijn poezenpoortje is ondertussen verhuisd naar Feniks, wiens prachtige uithuizige kat en mini-coon er vast en zeker heel blij mee zullen zijn. Dat hoop ik toch althans :ha

Feniks
Feniks
  • 367 berichten
  • 2 katten

#27 Geplaatst 28 mei 2010 - 10:20

5 minuten later stond hij aan de deur natuurlijk...tsss! :o

Vosse
Vosse
  • 6.597 berichten
  • 1 katten

#28 Geplaatst 28 mei 2010 - 14:42

:ha Zo gaat dat he met katten ;)