Spring naar inhoud

- - - - -

kater reanimeert

• Log in om te reageren
40 reacties op dit onderwerp
tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#16 Geplaatst 07 mei 2010 - 17:05

Hier ook een krop in de keel, waarom raken mij dingen met dieren altijd dubbel zo hard ( durf het haast niet uit te spreken ).
Twijfel wel of daar echt terug leven ingekomen is;

angie555
angie555
  • 1.421 berichten
  • 7 katten

#17 Geplaatst 07 mei 2010 - 18:57

Net als velen kan ik hier helemaal niet tegen en de tranen komen vanzelf. Mijn man zei al oo je zit weer iets zielig te kijken wat over dieren gaat he  kijk dan ook niet maar ja soms ben je wel eens nieuwschierig :-k

Brenda...
Brenda...
  • 8.663 berichten
  • 4 katten

#18 Geplaatst 07 mei 2010 - 19:01

wat erg! zit met de tranen :( :( :(

Geplaatste afbeelding
Mijn kat is mijn Engel,mijn Liefste Troeteldier met een Hart vol Liefde en een Tong van Schuurpapier.

English Rose
English Rose
  • 2.906 berichten
  • 3 katten

#19 Geplaatst 07 mei 2010 - 19:06

Ik lees dat ze het NIET overleefde :cry: "Al die tijd duldde de kater geen pottenkijkers. Al de inspanningen van haar redder in nood ten spijt, stierf de kattin aan de gevolgen van haar verwondingen."

Geplaatste afbeelding

*mikkeke*
*mikkeke*
  • 4.843 berichten

#20 Geplaatst 07 mei 2010 - 19:12

English Rose zei:

Ik lees dat ze het NIET overleefde :cry: "Al die tijd duldde de kater geen pottenkijkers. Al de inspanningen van haar redder in nood ten spijt, stierf de kattin aan de gevolgen van haar verwondingen."

huh, eerst stond het er toch echt anders :cry:

English Rose
English Rose
  • 2.906 berichten
  • 3 katten

#21 Geplaatst 07 mei 2010 - 19:12

Uiteraard "reanimeert" de kater niet echt. Ik denk dat hij gewoon voelt dat er iets mis is en ze "wakker" probeert te krijgen. Maar het is wel heel ontroerend, zoals hij er gaat bijliggen. Echt zielig :cry:

Geplaatste afbeelding

cheryl
cheryl
  • 1.822 berichten
  • 2 katten

#22 Geplaatst 07 mei 2010 - 19:30

pff traantjes....
Zo erg....

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#23 Geplaatst 07 mei 2010 - 20:02

Oh nee............ hoe liefffff :love2: !!!!
Jammer dat de kater niet slaagde in zijn opzet; maar het had mijns inziens weinig zin; de poes zag er volgens mij al dadelijk vrij dood uit.... :cry:

In Turkije is het normaal hoor dat niemand ingreep. Ze zijn er veel onverschilliger tegenover dieren dan wij hier... . Toen wij er waren zagen we er veel verwaarloosde dieren. Op één dag is er trouwens een hond ons blijven volgen tot we ergens op een bus stapten!! Hij bleef ons lang nakijken......... . Hij zat vol van het ongedierte en had ook "huidproblemen". Ik was er écht niet goed van....

Elfonia
Elfonia
  • 10.253 berichten

#24 Geplaatst 07 mei 2010 - 20:15

*mikkeke* zei:

huh, eerst stond het er toch echt anders :cry:

ik heb dat ook gezien, vandaar dat ik eerst schreef dat het toch super was dat het geholpen had. En dus de edit daarna ;)

Sakuradrops
Sakuradrops
  • 3.497 berichten
  • 3 katten

#25 Geplaatst 07 mei 2010 - 20:41

:cry: :cry: Zit ook met traantjes. Zo lief, haar nog proberen wakker te maken en bij haar liggen...

Krabje
Krabje
  • 87 berichten
  • 3 katten

#26 Geplaatst 07 mei 2010 - 20:43

idd wel jammer dat ze er op staan toekijken hebben in plaats zelf dat beestje te proberen redden

Flashemieke
Flashemieke
  • 2.039 berichten
  • 11 katten

#27 Geplaatst 07 mei 2010 - 20:46

Lap, hier ook 1 met traantjes en twijfel er sterk aan of ze nog leeft, hoe meneer ze in het mandje legt, lijkt ze me al erg overleden, maar die blik in de ogen van de kat als hij ernaast gaat liggen :cry: :cry: .  dat is ook een reden dat ik nooit naar Turkije of van die soort landen wil gaan, das voor mij geen verlof, das een ramp als ik die dieren zou zien, kom met alles terug denk ik

Bene
Bene
  • 3.069 berichten
  • 3 katten

#28 Geplaatst 07 mei 2010 - 20:56

Pff, echt niet goed voor mij.  Traantjes komen dan ...
Is zielig dat hij zijn maatje verliest.  Ik begrijp niet waarom de omstaanders niet direct de poes proberen te helpen, maar ja, dat zal misschien wel "normaal" zijn in zo'n landen.

Amelie
Amelie
  • Geband lid
  • 18.859 berichten

#29 Geplaatst 07 mei 2010 - 21:01

:( :( :(

Yotsuba
Yotsuba
  • 35 berichten
  • 3 katten

#30 Geplaatst 07 mei 2010 - 21:07

Ik geloof niet dat die kat bewust reanimeert hoor.. O:)
Zou het graag willen geloven hoor, maar hij kneed/trappelt inderdaad op het beestje.
Iets wat een kitten bij mams doet om melk op te wekken en bij katten een teken van genot of genegenheid aangeeft.
De kat heeft het volgens mij inderdaad niet overleefd dat zie je ook al een beetje als de man het beestje in de vervoersbox schuift de rigor mortis is al in haar gekropen want ze is helemaal stijf lijkt het.

Maarrrrrrr eerlijk is eerlijk het is ontroerend om te zien. :oops:
Geplaatste afbeelding If the world didnt suck, we would all fall off!