Spring naar inhoud

- - - - -

kater reanimeert

• Log in om te reageren
40 reacties op dit onderwerp
Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#31 Geplaatst 08 mei 2010 - 00:39

Ik ben ook helemaal ontroerd, vindt het zo er dat de poes het niet heeft overleeft, ocharme die kater.  Was echt zijn vriendje zo te zien :cry:

Geplaatste afbeelding

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#32 Geplaatst 08 mei 2010 - 00:45

Hmmm, raar, op HLN werd de pagina inderdaad aangepast om 12u46, nadat we dus gelezen hadden dat ze het overleefd heeft hebben ze dus gewijzigd dat ze aan haar verwondingen is gestorven...

Op DailyMotion zelf staat er wel duidelijk dat ze het overleefd heeft, en is er niets aan gewijzigd geweest!

Tja, HLN, ???

Bewerkt door haemoglobine, 08 mei 2010 - 00:45.

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

Lalientje
Lalientje
  • 376 berichten
  • 2 katten

#33 Geplaatst 08 mei 2010 - 10:16

Toen ik het bericht poste stond er ook op het HLN dat ze het overleefde ... en inderdaad... ik zou daar geen twee uur op kunnen kijken.  Zelfs geen vijf minuten.  Als je zoiets merkt dan help je toch zelf dadelijk!

Aldhissla
Aldhissla
  • 7.106 berichten
  • 6 katten

#34 Geplaatst 08 mei 2010 - 12:09

Lut zei:

Oh nee............ hoe liefffff :love2: !!!!
Jammer dat de kater niet slaagde in zijn opzet; maar het had mijns inziens weinig zin; de poes zag er volgens mij al dadelijk vrij dood uit.... :cry:

In Turkije is het normaal hoor dat niemand ingreep. Ze zijn er veel onverschilliger tegenover dieren dan wij hier... . Toen wij er waren zagen we er veel verwaarloosde dieren. Op één dag is er trouwens een hond ons blijven volgen tot we ergens op een bus stapten!! Hij bleef ons lang nakijken......... . Hij zat vol van het ongedierte en had ook "huidproblemen". Ik was er écht niet goed van....

Amai, ik zou geweend hebben om die hond! :(

Flashemieke zei:

Lap, hier ook 1 met traantjes en twijfel er sterk aan of ze nog leeft, hoe meneer ze in het mandje legt, lijkt ze me al erg overleden, maar die blik in de ogen van de kat als hij ernaast gaat liggen :cry: :cry: .  dat is ook een reden dat ik nooit naar Turkije of van die soort landen wil gaan, das voor mij geen verlof, das een ramp als ik die dieren zou zien, kom met alles terug denk ik

Ja ik ook hoor! Kzou het niet kunnen aanzien, toen ze een paar weken geleden in dieren in nesten die spaanse hondenasielen toonden heb ik tranen met tuiten geweend, zelfs mijn vriend had het moeilijk!

Lalientje zei:

Toen ik het bericht poste stond er ook op het HLN dat ze het overleefde ... en inderdaad... ik zou daar geen twee uur op kunnen kijken.  Zelfs geen vijf minuten.  Als je zoiets merkt dan help je toch zelf dadelijk!

Amai, ik zou die kat proberen naar een dierenarts te krijgen denk ik

Geplaatste afbeelding

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#35 Geplaatst 08 mei 2010 - 12:12

:cry: moooh ik wou dat ik het liever niet gezien had :cry: Echt allee... Ongelofelijk

Ginger-en-Noortje
Ginger-en-Noortje
  • 3.961 berichten
  • 2 katten

#36 Geplaatst 09 mei 2010 - 15:45

In Turkijke doen ze echt niks voor een zwerfkat hoor. Dat is daar niet veel meer waard dan een rat in die mensen hun ogen.

Joske
Joske
  • 1.323 berichten
  • 4 katten

#37 Geplaatst 10 mei 2010 - 15:28

Hee mensen, een kat moet je niet vermenselijken he.
Die kat reanimeert niet, het is inderdaad een soort trappelen, zijn geur eraan hangen, misschien herkent hij de kat.
Ben ik nu de enige die er niet emotioneel van werd?
Caviaopvang Malmokkie: www.malmokkie.be

Tirza
Tirza
  • 2.399 berichten
  • 6 katten

#38 Geplaatst 10 mei 2010 - 16:21

Zo zielig :cry:

Ik zou ook proberen DA te bereiken.

Cilia
Cilia
  • 3.784 berichten

#39 Geplaatst 23 mei 2010 - 15:37

Joske zei:

Ben ik nu de enige die er niet emotioneel van werd?

Hoogstwaarschijnlijk wel ;)
:cry: :cry: :cry:
Geplaatste afbeelding
Groetjes van Cilia en pootje van Zazou*=^x^=

Serenity
Serenity
  • 4.269 berichten
  • 9 katten

#40 Geplaatst 23 mei 2010 - 15:52

Vroeger heb ik katten van mij dit bij elkaar zien doen als ze elkaar aan het knuffelen waren.Dit doen ze als ze elkaar graag hebben ! Ik denk dat dit wel degelijk een vriendje was van de kater...Dat hij het raar vond dat ze niets terug deed.Ik ben er zeker van dat een dier "dood" aanvoelt. Hoe hij er gaat tegenliggen ook...Hij begrijpt het niet... Bewuste hartmassage, nee zeker niet. Maar nog steeds zo mooi hoe hij bij haar bleef !

De kat zag er van moment 1 fataal dood uit, zielig :( !

Bewerkt door Serenity, 23 mei 2010 - 15:52.

Geplaatste afbeelding

Sphynxkitty
Sphynxkitty
  • 105 berichten

#41 Geplaatst 24 mei 2010 - 12:11

Tja natuurlijk weet de kater niet hoe zijn vrouwtje te reanimeren.
Wat je wel ziet, is dat hij in paniek is, en dat hij zijn vrouwtje terug wil.
Het doet me denken aan het gespin van een poes. Dat is iets heel vreemds, maar als een poes veel pijn heeft, dan spint ze enorm. Dit was iets gelijkaardigs, met die vertrouwde knedende poten...

Dierenleed...

groetjes
Geplaatste afbeelding

www.sphynxkitty.be