Spring naar inhoud

- - - - -

RIP Tijgertje

• Log in om te reageren
30 reacties op dit onderwerp
Magic Coonie
Magic Coonie
  • 6.039 berichten
  • 6 katten

#16 Geplaatst 08 mei 2010 - 18:43

Kathleen zei:

:r :r :censored: :censored: :censored: :censored: Tijger is niet van de mensen die we dachten. Dus, wat nu. Ik belde naar Socio die instaat voor het ophalen van overleden dieren op de weg. "mevr, wij kunnen die niet komen halen, u moet die brengen" Mijnheer, dat gaat niet
"mevr, 't is toch niet zo ver van hier"
Mijnheer, ik ben geopereerd aan mijn schouder en mijn schoonouders (waar de kat nu ligt) zijn 80jr en hebben geen auto. "mevr, ik kan u niet helpen, ik moet weg in opdracht van de politie"
Duss ik ook naar de politie gebeld: "mevr, u moet naar Socio bellen" Mijnheer, dat heb ik gedaan, maar ze willen ze niet ophalen, dus wat moet ik er mee doen.
antwoord: "terug op straat leggen" :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r
Wat moet ik nu met de poes doen? Moeten wij die nu zelf wegdoen naar Socio??
Pfffff

man man man man, dat kan nu toch niet hé. En dan dat antwoord "terug op straat leggen". Dierenbeulen, dood is dood zekers. Ik word ik helemaal :r :r :r :r :r :r , ja woest word ik hier van.

Flashemieke
Flashemieke
  • 2.039 berichten
  • 11 katten

#17 Geplaatst 08 mei 2010 - 18:44

Normaal gezien moeten zij ze komen halen !  Anders binnen een uurtje uw man laten bellen, meneer is toch weg wegens opdracht van de politie en hopen dat mevrouw ze dan toch komt halen, is weer zo typisch socio grrrrrrrrrrrrrr

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#18 Geplaatst 08 mei 2010 - 18:57

heb terug naar de politie gebeld om het nog eens te vragen. tja, eigenlijk snapten die dat ook niet. ik zei: hij kon niet komen oa omdat hij een opdracht vd politie had. Dus mijnh de agent, kjan u niet bellen? En ja hoor, na 10 minuten werd poes opgehaald :censored: :censored: :censored:
Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

Magic Coonie
Magic Coonie
  • 6.039 berichten
  • 6 katten

#19 Geplaatst 08 mei 2010 - 19:03

Allée toch dan nog, man man man, moet je eerst verschillende telefoontjes plegen.

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#20 Geplaatst 08 mei 2010 - 19:32

Ik hoop alleen dat de eigenaars gevonden worden, ofdat ik ze vin. Dan kan ik ze nog een fotootje geven van de poes. En dat ze weten waar hun poes nu is :(
Heb ook een mail met gegevens gestuurd naar CAD (coördinatie antwerpse dierenbescherming)

Bewerkt door Kathleen, 08 mei 2010 - 19:57.

Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

Ines
Ines
  • 13.375 berichten
  • 3 katten

#21 Geplaatst 08 mei 2010 - 20:30

:cry: :cry: :cry:

Geplaatste afbeelding

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#22 Geplaatst 08 mei 2010 - 21:14

:cry: :cry:

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#23 Geplaatst 08 mei 2010 - 22:29

:evil: :cry: :cry: :cry:

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#24 Geplaatst 09 mei 2010 - 13:54

rust zacht Tijgertje :hug:

Geplaatste afbeelding

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#25 Geplaatst 09 mei 2010 - 15:43

Tijgertje was een kater :8 , ik hoop één van de dagen een berichtje of zo te vinden in de boekenwinkel, bakker waarin mensen op zoek zijn. Dan kan ik ze tenminste verwittigen. Ik denk niet dat het een zwerfpoes was, hij zag er nogal stevig uit en zijn pelske blonk
Geplaatste afbeelding

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#26 Geplaatst 10 mei 2010 - 10:29

:x Klacht is weg naar "dierenwelzijn stad Antwerpen"
Geplaatste afbeelding

Roosje
Roosje
  • 7.935 berichten
  • 2 katten

#27 Geplaatst 10 mei 2010 - 10:36

Typisch hé, ik niet de andere ! En daarmee is de kous af ! Rust zacht Tijgertje :hug:
Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#28 Geplaatst 12 mei 2010 - 23:16

Wat een gedoe toch :evil: hier komt de gemeente de overreden katten ophalen. Rust zacht lieve tijgertje, :cry: hopelijk heb je een mooi leven aan de andere kant van de brug. Kathleen super dat je dit gedaan hebt. :hug:

muis en ik
muis en ik
  • 178 berichten
  • 3 katten

#29 Geplaatst 17 mei 2010 - 07:26

gewoon zelf begraven ook al is ze niet  van u dan heeft hij eindelijk zijn laatste rustplaats gevonden   rust zacht tijger

ramses
ramses
  • 4.460 berichten

#30 Geplaatst 17 mei 2010 - 07:54

rust zacht