Spring naar inhoud

- - - - -

Nieuwe tuinbewoner (update p.5 : konijntje is terug vrij)

• Log in om te reageren
70 reacties op dit onderwerp
PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#1 Geplaatst 08 mei 2010 - 11:08

Woensdag zag ik iets door de tuin lopen maar dacht dat ik verkeerd gezien had omdat onze tuin volledig omheind is. Maar vanmorgen zag ik het kleine konijntje van mijn rozen eten :LOL: , ik had dus toch niet verkeerd gezien. Had er nog niets van tegen mijn man gezegd, want die zou me toch alleen maar gek verklaren :oops: . Maar nu heb ik een paar fotootjes kunnen nemen en nu moet hij het wel geloven hé ;) De foto's zijn niet van echt goede kwaliteit, want ik kon niet dichterbij komen, maar je ziet de kleine lieverd wel goed zitten :heart:

Bijgevoegde thumbnails

• CIMG1606.JPG
  • CIMG1607.JPG
  • CIMG1608.JPG
  • CIMG1609.JPG

Bewerkt door PeggyJ, 20 mei 2010 - 10:37.

Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Elfonia
Elfonia
  • 10.253 berichten

#2 Geplaatst 08 mei 2010 - 11:10

ooo :)

Sakuradrops
Sakuradrops
  • 3.497 berichten
  • 3 katten

#3 Geplaatst 08 mei 2010 - 11:15

Zo schattig! :) Ja, je heb zeker snel naar je fototoestel moeten lopen? Ben benieuwd of er meerdere zijn.

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#4 Geplaatst 08 mei 2010 - 11:19

Sakuradrops zei:

Ben benieuwd of er meerdere zijn.

Ik hoop van niet :oops: , onze tuin is niet meteen een veilige verblijfplaats voor konijntjes. We gaan ook proberen om dit konijntje terug naar de velden te brengen, want ik ben bang dat onze grote hond Seppe het te pakken krijgt, en ik wil niet dat hij het kleintje doodt :(
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Rakhan
Rakhan
  • 1.270 berichten
  • 4 katten

#5 Geplaatst 08 mei 2010 - 11:20

:heart: :heart: :heart:

Een dier is niet voor even maar voor een leven!

Nashota
Nashota
  • 17.924 berichten
  • 4 katten

#6 Geplaatst 08 mei 2010 - 11:25

Schattig :love3:
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

Bene
Bene
  • 3.069 berichten
  • 3 katten

#7 Geplaatst 08 mei 2010 - 12:47

Schattig he.

Midas
Midas
  • 5.472 berichten
  • 4 katten

#8 Geplaatst 08 mei 2010 - 12:54

ze wetten waar het goed is hé. :d

Samantha
Samantha
  • 1.582 berichten
  • 3 katten

#9 Geplaatst 08 mei 2010 - 13:00

:goofy: :goofy: :goofy: :goofy: :heart:
even verwittige ik ben doof gebarentaal :d groetje Samantha xxxx :love3: Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#10 Geplaatst 08 mei 2010 - 13:01

:love3: :love3: :love3: :heart:
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.993 berichten
  • 1 katten

#11 Geplaatst 08 mei 2010 - 13:55

Lief klein konijntje..... wat een schatje :) ;)
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Anida
Anida
  • 727 berichten
  • 4 katten

#12 Geplaatst 08 mei 2010 - 14:01

Waar ik werk zit een vrij grote tuin achter waar ik tijdens het werk op kan kijken. En eerst zag je dus een konijnenstelletje een hele tijd daar in die tuin. En toen ineens 3 kleintjes erbij en van de week liep er nog een kleiner konijntje rond te huppelen. Ik kan daar echt van genieten als ik dat zo heerlijk rond zie huppelen en achter elkaar aan het hollen zijn. En paps en mams heerlijk in het zonnetje liggen te bakken.
Geplaatste afbeelding
Rust zacht lieve Pluk*

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#13 Geplaatst 08 mei 2010 - 15:02

Anida zei:

Waar ik werk zit een vrij grote tuin achter waar ik tijdens het werk op kan kijken. En eerst zag je dus een konijnenstelletje een hele tijd daar in die tuin. En toen ineens 3 kleintjes erbij en van de week liep er nog een kleiner konijntje rond te huppelen. Ik kan daar echt van genieten als ik dat zo heerlijk rond zie huppelen en achter elkaar aan het hollen zijn. En paps en mams heerlijk in het zonnetje liggen te bakken.

Bij ons op het werk is ook een groot grasveld met struiken, daar zitten ook een heleboel konijntjes, ik zie dat ook graag hoe ze achter elkaar rennen :heart: . Maar helaas is mijn tuin echt te gevaarlijk voor het kleintje, anders mocht hij gerust blijven hoor.
Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#14 Geplaatst 08 mei 2010 - 16:34

Het kleintje is inmiddels naar de voortuin verhuisd en dus kon ik duidelijkere fotootjes nemen. Ook Daisy vind het wel leuk zo'n konijntje (of haasje) in de tuin :LOL: En het kleintje doet zich vooral tegoed aan mijn rozen hun blaadjes :LOL:

Bijgevoegde thumbnails

• CIMG1610.JPG
  • CIMG1611.JPG
  • CIMG1612.JPG
  • CIMG1613.JPG
  • CIMG1614.JPG
  • CIMG1615.JPG
  • CIMG1616.JPG
  • CIMG1617.JPG
  • CIMG1618.JPG
  • CIMG1619.JPG
  • CIMG1620.JPG
  • CIMG1621.JPG
  • CIMG1622.JPG
  • CIMG1623.JPG

Geplaatste afbeelding

janallem2
janallem2
  • 4.945 berichten
  • 6 katten

#15 Geplaatst 08 mei 2010 - 17:47

:heart: :heart: :heart:
Geplaatste afbeelding