Nieuwe tuinbewoner (update p.5 : konijntje is terug vrij)
#32 Geplaatst 10 mei 2010 - 10:32
Mieke zei:

Van mij krijgt ze het hoor, maar mijn man wil niet toegeven

We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat

#34 Geplaatst 10 mei 2010 - 10:39
Bewerkt door Roosje, 10 mei 2010 - 10:43.

#35 Geplaatst 10 mei 2010 - 10:42
Roosje zei:
Goh, niet alleen de honden zijn het probleem hoor. Het ging hier om een echt wild haasje, ik denk toch dat het beter is dat ze in de vrije natuur kunnen lopen. Ik kan het niet vrij in onze tuin laten hé, dan heb ik geen planten meer

We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat

#37 Geplaatst 10 mei 2010 - 10:48
Roosje zei:
Ja, het was nog een baby-haasje

#38 Geplaatst 13 mei 2010 - 10:57

#39 Geplaatst 13 mei 2010 - 10:59

Het klinkt cru, maar misschien moet je het wegjagen (al zou ik dat niet over mijn hart krijgen). Eventueel met lawaai of een plantenspuit ofzo.

#40 Geplaatst 13 mei 2010 - 11:04

Even kijken of hij geen tunneltje gemaakt heeft?
#41 Geplaatst 13 mei 2010 - 11:17
Mieke zei:
We hebben hem al een keertje weg gejaagd hoor, maar het kleintje komt altijd terug

#42 Geplaatst 13 mei 2010 - 11:20
arifiene zei:

Even kijken of hij geen tunneltje gemaakt heeft?
Ja, heb ik ook al gedacht, maar een tunnel om in de tuin te geraken, dat kan echt niet hoor. Onze tuin is omringd door een 2 meter hoge muur, die ook nog eens 1.5 meter in de grond zit, dus zo diep graven ze echt niet. Hij kan enkel onder de poorten onderdoor de tuin in. De kleine poort naar de voordeur hadden we dicht gezet, omdat we vermoeden dat hij langs daar kwam. Maar de grote poort hebben we zo gelaten, daar zitten trouwens de honden achter, dus het is al heel riskant om langs daar te komen, tenzij hij gewacht heeft op het moment dat ik met hen wandelen ben, maar is een haas zo slim ?

#43 Geplaatst 13 mei 2010 - 11:33

#45 Geplaatst 13 mei 2010 - 11:48
Mieke zei:
Onder het poortje van de voortuin. Maar dat hadden we volledig dicht gezet, dus langs daar kon hij niet terug in de tuin komen