Spring naar inhoud

- - - - -

fawn en lilac

• Log in om te reageren
10 reacties op dit onderwerp
britjes
britjes
  • 3.729 berichten

#1 Geplaatst 08 mei 2010 - 13:23

kan iemand mij helpen qua verschillen fawn en lilac (britten). iemand misschien duidelijke foto's?
Geplaatste afbeelding

Guschi
Guschi
  • 5.615 berichten

#2 Geplaatst 08 mei 2010 - 13:53

Twee topics over Fawn.

http://www.kattensit...fawn-lilac.html

http://www.kattensite.be/forum/discussies/10268-wat-vind-je-van-kleur-fawn.html

Bewerkt door Guschi, 08 mei 2010 - 13:57.

britjes
britjes
  • 3.729 berichten

#3 Geplaatst 08 mei 2010 - 14:00

ik vraag het namelijk omdat mijn lilac poesje een steeds donkerdere gloed over haar heen krijgt (bruinig)...
Geplaatste afbeelding

Karwendel
Karwendel
  • 1.576 berichten

#4 Geplaatst 08 mei 2010 - 17:02

Haar moeder is toch cinnamondrager,of haar vader het ook draagt weet ik niet,zou je aan de fokker moeten vragen.

britjes
britjes
  • 3.729 berichten

#5 Geplaatst 08 mei 2010 - 18:09

ja dat klopt haar moeder draagt cinamon. of vader het ook draagt weet ik niet(meer). ik heb wel gevraagt aan de fokker en die wil foto zien om te vergelijken met haar zusjes.maar op foto is anders zien dan in het echie.
Geplaatste afbeelding

britjes
britjes
  • 3.729 berichten

#6 Geplaatst 10 mei 2010 - 15:50

Karwendel zei:

Haar moeder is toch cinnamondrager,of haar vader het ook draagt weet ik niet,zou je aan de fokker moeten vragen.

kater is niet getest daarop dus ik weet het niet..
Geplaatste afbeelding

henny
henny
  • 1.601 berichten

#7 Geplaatst 10 mei 2010 - 15:56

Lilac krijgt heel vaak een bruinige gloed,
Bij kittens zie je meestal alleen de lichte onderwol en als ze dekharen gaan krijgen dan zijn die meestal donkerder.
Fawn is lichter dan lilac, meer crème.
De kans dat haar vader cinnamon draagt is heel klein, onmogelijk is het niet gezien zijn moederlijn.

Henny

britjes
britjes
  • 3.729 berichten

#8 Geplaatst 10 mei 2010 - 16:20

henny zei:

Lilac krijgt heel vaak een bruinige gloed,
Bij kittens zie je meestal alleen de lichte onderwol en als ze dekharen gaan krijgen dan zijn die meestal donkerder.
Fawn is lichter dan lilac, meer crème.
De kans dat haar vader cinnamon draagt is heel klein, onmogelijk is het niet gezien zijn moederlijn.

zou het raadzaam zijn om mijn poes iig te testen op de cinamon? iig of ze het draagt? ze lijkt een beetje fawn kleurig. ik hoop dat ze haar mooie lichte kleurtje terug krijgt want ze was heel mooi licht lilac.. althans ik vond dat mooi :)
Geplaatste afbeelding

henny
henny
  • 1.601 berichten

#9 Geplaatst 10 mei 2010 - 16:28

Of ze het draagt kan je laten testen maar ik zie op de foto's toch echt een lilac, geen fawn.
Henny

britjes
britjes
  • 3.729 berichten

#10 Geplaatst 10 mei 2010 - 16:34

henny zei:

Of ze het draagt kan je laten testen maar ik zie op de foto's toch echt een lilac, geen fawn.

dat is geen recente foto... als je haar in het echt ziet word ze steeds bruiner. ik geloof wel dat ze lilac is maar vond het zo vreemd dat dit in ene zo kwam vooral die ringen rond haar staart (ghostmarkings) vind ik vreemd
Geplaatste afbeelding

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#11 Geplaatst 10 mei 2010 - 16:55

:geluk: :geluk: