Spring naar inhoud

- - - - -

De aanbidder/stalker van Snoet

• Log in om te reageren
37 reacties op dit onderwerp
Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#16 Geplaatst 09 mei 2010 - 01:34

Nou, hij heeft wel een mooie vacht voor geen baasje te hebben ofzo hoor. Je kan hem altijd eens een bandje proberen om te doen met een boodschap voor het potentiële baasje, gewoon om te ontdekken of ie iemand heeft.

Maar Zwartje vind dat Snoet blij mag zijn met zo'n kanjer :p

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#17 Geplaatst 09 mei 2010 - 10:16

Bied kat nummer 4 zich daar aan?
Het beste is wel dat je eens naar de gemeente belt om te melden dat er een ongecastreerde kat is aangekomen bij jou.

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#18 Geplaatst 09 mei 2010 - 10:19

:LOL: :LOL:
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

English Rose
English Rose
  • 2.906 berichten
  • 3 katten

#19 Geplaatst 09 mei 2010 - 10:53

Hm altijd moeilijk te achterhalen of de kat van iemand is zonder halsbandje he :onzeker: . Daarom, ongeacht de ongelukken die kunnen gebeuren, ik ben PRO halsbandjes! Toch zeker als de kat buiten komt.

Geplaatste afbeelding

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#20 Geplaatst 09 mei 2010 - 12:05

English Rose zei:

Hm altijd moeilijk te achterhalen of de kat van iemand is zonder halsbandje he :onzeker: . Daarom, ongeacht de ongelukken die kunnen gebeuren, ik ben PRO halsbandjes! Toch zeker als de kat buiten komt.

Ik sta er ook op ja. Zwartje heeft een chip en een halsbandje met kokertje. Zo hebben we ooit al eens telefoon gekregen toen hij bij Oma en Opa aan het logeren was. We waren het adresje vergeten te veranderen en die mensen belden dat ze de kat gevonden hadden in Deurne. Vond ik wel heel heel lief :)

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#21 Geplaatst 09 mei 2010 - 14:31

Wat een knapperd!!! Hij lijkt héél erg op mijn overleden kater Sydney!!!
Ik zou zeker informeren in de buurt of hij van niemand is! Misschien ook enkele flyers maken en bv bij de bakker leggen?

Guest_Rakhan_*
Guest_Rakhan_*

#22 Geplaatst 09 mei 2010 - 14:47

Wel een mooie!

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#23 Geplaatst 09 mei 2010 - 15:26

knappe aanbidder :love:

Geplaatste afbeelding

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#24 Geplaatst 09 mei 2010 - 17:28

Lies zei:

Bied kat nummer 4 zich daar aan?
Het beste is wel dat je eens naar de gemeente belt om te melden dat er een ongecastreerde kat is aangekomen bij jou.

Wat een stoute gedachte, kat nr. 4... Nee serieus, er komt geen kat nr. 4.
Ik denk dat de kat hier ergens in de buurt woont. Ik zag hem al langer zo nu en dan. Hij komt altijd uit dezelfde richting. En ik kan niet voor elke ongecastreerde kater hier de gemeente bellen. Als hij hier blijft hangen, dan ga ik aanbellen bij buren en eens rondvragen. Ik wil vooral weten of hij een baasje heeft of niet.

Snoetje is niet heel fel tegen hem, hij mag in de buurt zijn maar niet te dichtbij... straks worden ze nog vriendjes :o . Gisterenavond durfde ze wel niet binnenkomen omdat ze langs de kater heen moest.
Katermans heeft hier gisteren de hele dag gezeten. 's Nachts zat hij nog steeds op de vensterbank. Vanmorgen was hij er ook. Hij gaat nu soms weg, voor een uurtje of 2, om dan terug te komen. Volgens mij vindt hij het leuk hier :onzeker: .
Sam was daarstraks buiten aan zijn lijn, en plots had de kater hem vast, pootjes over Sam. Ik was er niet bij, weet niet of het vechten of spelen was. Maar Sam is toen weer binnengehaald. En dat is dus absoluut niet de bedoeling, een vreemde kater die aan Sam (of Snoet) zit.

@Pixel: Er is ook heel wat afgeblazen en gegromd gisteren. Het beest was ook zo brutaal, niet weggaan of reageren op waarschuwingen. Vooral toen mijn katten het beu begonnen te worden en wilden slapen waren ze gefrustreerd.

@Vosse: zijn vachtje blinkt inderdaad mooi. Hij heeft wel kale plekken op zijn achterpoten, op beide poten hetzelfde.

Straks nog wat foto's van gisteren, toen hij mij ook aan het stalken was.

Bewerkt door Nathalie, 09 mei 2010 - 17:28.

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#25 Geplaatst 09 mei 2010 - 21:10

Gisterenavond terwijl ik even in de living zat:

Als een echte stalker tegen het raam aan ademen
Geplaatste afbeelding

Waar zitten mijn nieuwe vriendjes nu toch?
Geplaatste afbeelding

Hallooo!
Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Dan probeer ik dit raam een keer
Geplaatste afbeelding

Waarom heeft hij ook zo'n lief snoetje? Probeer dat maar eens te weerstaan... Hoop dat hij snel terug meer bij zijn eigen thuis gaat spelen.

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#26 Geplaatst 09 mei 2010 - 21:22

[SIZE=4] [/SIE]de schat wil binnen :)
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#27 Geplaatst 09 mei 2010 - 21:24

Ach daar smelt je toch gewoon van, ik zou hem al binnen halen. :) Hopelijk is het geen gedumpte kat en is hij van iemand in de buurt.

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#28 Geplaatst 09 mei 2010 - 22:21

Grappig... :thumb:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#29 Geplaatst 10 mei 2010 - 11:43

:LOL: :LOL: :LOL:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

eve
eve
  • 1.368 berichten
  • 2 katten

#30 Geplaatst 10 mei 2010 - 12:05

Hahah ik vind het toch wel schattig, hoor! :oops: