Spring naar inhoud

- - - - -

Moederdag, kadootjes te zien vanaf pag 2..

• Log in om te reageren
34 reacties op dit onderwerp
brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#1 Geplaatst 08 mei 2010 - 20:07

Krijgen wij ons moederdagontbijtje en ons moederdag kadootje en onze moederdag verwendag, spannenddddd....

Ik ben benieuwd hoe jullie het gevierd hebben morgen en wat voor ontbijtje en wat voor kadootjes jullie gehad hebben.. :geluk: :geluk:

Bewerkt door brithany, 09 mei 2010 - 18:51.

Geplaatste afbeelding

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#2 Geplaatst 08 mei 2010 - 20:15

Ik ben juist bij mijn mama geweest. We waren er nu allemaal. Mijn broers en papa hebben morgen geen tijd, dus heeft mama nu al haar cadeaus gekregen. Een grote orchidee en een stenen eend.
Ze was er heel blij mee.

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#3 Geplaatst 08 mei 2010 - 20:17

Wij hebben voor koen zijn mama een bloempje gekocht en twee mooie vogeltjes (beeldjes), want zij is zot van bloemen en vogels. We hebben het vandaag al gegeven, omdat we morgen naar mijn mama moet gaan eten. Ze was er blij mee.

Morgen krijgt mijn mama van ons een nieuwe draagbare telefoon, want de huidige is kapot. Dit is wel ook voor stiefvaderdag, want hij was toch redelijk duur :d . Uiteraard krijgt ze ook onze aanwezigheid en liefde :d
Geplaatste afbeelding

Guest_MZ_forever_*
Guest_MZ_forever_*

#4 Geplaatst 08 mei 2010 - 20:18

Mijn mama krijgt bloemetjes en cake :h

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#5 Geplaatst 08 mei 2010 - 20:32

Ik ben benieuwd wat ik ga krijgen. Het is allemaal al zo half verklapt maar toch.... :lachen:

Guest_Ashley_*
Guest_Ashley_*

#6 Geplaatst 08 mei 2010 - 20:35

wij hebben dubbel feest mijn zoon is morgen ook jarig :dancer:

Guest_Elfonia_*
Guest_Elfonia_*

#7 Geplaatst 08 mei 2010 - 20:40

hier de favoriete pralines :)

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#8 Geplaatst 08 mei 2010 - 20:47

Ik heb van mijn man al een mooie gevulde vaas met vetplantjes en schelpjes en siersteentjes gehad, voor de rest is dit een dag zoals alle andere. :)

tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#9 Geplaatst 08 mei 2010 - 20:58

hier niks vrees ik zoals gewoonlijk :p

Guest_angie555_*
Guest_angie555_*

#10 Geplaatst 08 mei 2010 - 20:59

Ik heb van mijn zoon en a.s schoondochter alvast een prachtige kat gehad(helaas geen echte :lachen: ) in de kleur wit/rood hij lijkt een beetje op onze Jochie, Hij is ongeveer 30 cm hoog, ja met katten kunnen ze me altijd blij maken. Aangezien mijn ouders als ook de ouders van mijn man al zijn overleden hoeven we morgen nergens heen, dus gewoon lekker achter de pc en op het forum :wave:

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#11 Geplaatst 08 mei 2010 - 21:01

:) :) :)

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#12 Geplaatst 08 mei 2010 - 23:09

Oww wat zijn jullie allemaal al verwend, ik moet echt achten tot morgen, alhoewel ik zou natuurlijk mijn kids wakker kunnen houden nog een uurtje hahahha..

Morgenochtend vier ik het hier thuis en smiddags naar mij mama..
Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#13 Geplaatst 08 mei 2010 - 23:16

hier w het gevierd in augustus
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#14 Geplaatst 08 mei 2010 - 23:20

Ik wens jullie allemaal een fijne moederdag ,maar voor mij is dit een moeilijke dag ,want mijn allerliefste mammaatje en beste vriendin is al drie jaar overleden .Bij zulke dagen doet het hardstikke pijn en heb het daar nog steeds zeer moeilijk mee :(
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#15 Geplaatst 08 mei 2010 - 23:24

babetatilla zei:

Ik wens jullie allemaal een fijne moederdag ,maar voor mij is dit een moeilijke dag ,want mijn allerliefste mammaatje en beste vriendin is al drie jaar overleden .Bij zulke dagen doet het hardstikke pijn en heb het daar nog steeds zeer moeilijk mee :(

Dit verdient een knuffel Rita. :hug: Mijn mama is ook bijna 4j overleden en gecremeerd dus kan ik haar ook geen bloemen brengen. En met mijn schoonma hebben wij geen contact meer. :)