Spring naar inhoud

- - - - -

Moederdag, kadootjes te zien vanaf pag 2..

• Log in om te reageren
34 reacties op dit onderwerp
JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#16 Geplaatst 08 mei 2010 - 23:27

Bedankt Catherine :)
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Guest_lenalena170_*
Guest_lenalena170_*

#17 Geplaatst 08 mei 2010 - 23:32

Ben ook zeer benieuwd wat mijn dochter van 9 jaar voor moederdag op school heeft gemaakt. Het pakje heeft al overal in huis verstopt gelegen zo bang is ze dat ik het ontdek. Maar het leukste vind ik nog altijd het gedicht/liedje wat ze zelf moeten verzinnen op school en op moederdag voordragen.

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#18 Geplaatst 09 mei 2010 - 01:56

ik ben juist terug van babysitten en ze hebben een winkeltje :) er stonden prachtige boeké met bloemen dus maar meegenomen( had ze niet verwacht zo middernacht bloemen :ha ) en binnekort een verwendagje voor ons twee :)

Brenda...
Brenda...
  • 8.663 berichten
  • 4 katten

#19 Geplaatst 09 mei 2010 - 08:03

Vr mij word het niks,zie mn mama niet meer...
Maar we gaan uiteten seffes met de schoonfamilie. En de schoonmama is als een mama voor me dus :love3:

Geplaatste afbeelding
Mijn kat is mijn Engel,mijn Liefste Troeteldier met een Hart vol Liefde en een Tong van Schuurpapier.

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#20 Geplaatst 09 mei 2010 - 09:47

Jaaaaa, ik ben mega verwend...
Van mijn jongste dochter heb ik een mooie placemat gekregen met haar handjes erop en een heel mooi gedichtje, samen met papa had ze ook nog oorbelletjes gekocht die ze zelf had uitgezocht...
Van de oudste heb ik een heel mooi fotolijstje gekregen die ze zelf mooi hadden gemaakt met stempels en daar zat een foto van haarzelf in met een kleedje van mij aan :x . Ook een super lief gedichtje wat er ook nog eens heel lief uitzag. Oh ja ze had ook nog een mooie kralenarmband gemaakt en van haar kreeg ik ook nog een kookwekker :LOL: .
En van mijn man kreeg ik hele mooie kaarsen met als achterliggende gedachten de warmte en gezelligheid van ons gezinnetje :oops: .
En nog een mooie bos bloemen.
Nu zijn ze naar de bakker om een lekker ontbijtje voor mama te halen :) .

amai als ik niet verwend ben :oops:

Bewerkt door *mikkeke*, 09 mei 2010 - 09:47.

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#21 Geplaatst 09 mei 2010 - 09:51

*mikkeke* zei:

Jaaaaa, ik ben mega verwend...
Van mijn jongste dochter heb ik een mooie placemat gekregen met haar handjes erop en een heel mooi gedichtje, samen met papa had ze ook nog oorbelletjes gekocht die ze zelf had uitgezocht...
Van de oudste heb ik een heel mooi fotolijstje gekregen die ze zelf mooi hadden gemaakt met stempels en daar zat een foto van haarzelf in met een kleedje van mij aan :x . Ook een super lief gedichtje wat er ook nog eens heel lief uitzag. Oh ja ze had ook nog een mooie kralenarmband gemaakt en van haar kreeg ik ook nog een kookwekker :LOL: .
En van mijn man kreeg ik hele mooie kaarsen met als achterliggende gedachten de warmte en gezelligheid van ons gezinnetje :oops: .
En nog een mooie bos bloemen.
Nu zijn ze naar de bakker om een lekker ontbijtje voor mama te halen :) .

amai als ik niet verwend ben :oops:

Heerlijk!!
Mama's verdienden dat. Ik zeg ook veel te weinig aan mijn mama dat ik haar graag zie en ik eigenlijk echt verbaasd ben wat zij allemaal voor mij doet.
Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#22 Geplaatst 09 mei 2010 - 10:27

Hier zal het niets zijn. Straks mag ik weer chauffeur zijn voor Dirk zodat hij zijn verantwoordelijkheden als voorzitter van de ouderraad van de school van Katrijn kan vervullen. Maar ik heb Bebbel he :x (ik heb hem gezegd dat Bebbel hier gekomen is voor zijn vaderdag :engel: ). Morgenmiddag gaan we langs bij mijn moeder en mijn schoonmoeder .
En ik heb een prachtige Banner en Avator gekregen :love: :love: :love:

Bewerkt door Joloka, 09 mei 2010 - 10:29.

Geplaatste afbeelding

Guest_MZ_forever_*
Guest_MZ_forever_*

#23 Geplaatst 09 mei 2010 - 10:29

Toen mijn mama daarjuist opstond, stond er een ontbijtje klaar een heel veel bloemen :)

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#24 Geplaatst 09 mei 2010 - 18:50

Ik ben echt heel erg verwend, toen ik vanmorgen wakker werd, hoorde ik de stofzuiger beneden al te keer gaan, toen werd ik om 9 uur geroepen dat ik naar beneden kon komen, dus peet en ik er uit, en ja hoor hadden mij twee jongens al gestofzuigd en mijn vloer gedweild en stofafgenomen, en een ontbijtje stond klaar, ze hadden zelf crosants gekocht en gebakken dus echt harstike leuk..

Mijn kadootjes waren ook erg leuk van mijn kids uiteraard over katten , dus hier de foto's ervan..

Van de twee jongens samen,
Houten katjes van horen,zien en zwijgen..

Geplaatste afbeelding

En van mijn dochter een koffertje met katjes erop,met badschuim erin..
Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

En mijn mama heb ik een verwen pakketje gegeven, met badschuim en een maskertje en dag en nachtcreme..
Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#25 Geplaatst 09 mei 2010 - 18:55

hihi :) :)
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Guest_MZ_forever_*
Guest_MZ_forever_*

#26 Geplaatst 09 mei 2010 - 19:15

:LOL:

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#27 Geplaatst 09 mei 2010 - 19:30

Heel tof hoor, Janet.

Van mij begon de dag al goed. Ik had dus het cadeau van mijn mama in mijn auto gelegd, zodat ik het zeker niet zou vergeten, want mezelf kennende...
Willen we vertrekken en vind ik mijn sleutels niet dus ook mijn autosleutel niet. Gezocht, gezocht, gezocht,...niet gevonden. Dus vertrokken met Koen zijn auto en met rode kaken tegen de mama gezegd dat ik mijn cadeau dus niet bij heb. Ik vraag aan mijn broer om even in zijn auto te kijken, want we waren gisteren weggeweest met hem en ja hoor daar lagen mijn sleutels. Dus terug naar Oostende gereden (gelukkig maar tien minuutjes rijden) en cadeau gaan halen.

Voor de rest was het een geslaagde en lange middag samen, lekker barbecue gegeten (weliswaar de kok buiten en wij binnen) en dessertje.

Ik heb haar ook een zelfgemaakte kaart gegeven.
kaartje mama.JPG
Geplaatste afbeelding

Paula1943
Paula1943
  • 1.797 berichten
  • 4 katten

#28 Geplaatst 09 mei 2010 - 19:49

Ook ik ben giga verwend, ik heb een mooi draadloos toetsenbord en muis van Apple gehad, ow wat staat dat nu netjes op ons bureau.
Verder heb ik een ontbijtje op bed gehad
Ook heb ik een mooie mand met allerlei badspul,creme, van het merk Yardley gehad voor, scrubben, smeren etc.
Een flesje Anais, Anais.
Een mooie doos met van alles er in van olie tot kaarsje van Nivea
En een heel mooie bos bloemen.
Moeders is verwend :p

Guest_Sarah en Erik_*
Guest_Sarah en Erik_*

#29 Geplaatst 09 mei 2010 - 21:15

ik had mijn mama een bongobon gekocht :) ze kon uit 20 verschillende tijdschriften ééntje kiezen waar ze dan een abonnement van een jaartje op krijgt :) sommige tijdschriften zijn een beetje duurder, dus daarbij duurde het abonnement niet zo lang :) maar ze was super blij :LOL: ze is namelijk zot van boekjes lezen :) hihi :) natuurlijk heb ik de eeuwige reactie wel te horen gekregen (ohnee das veel te duur, dat had ge nu toch nie moeten doen, allee tis toch maar een moederdag) maar ik zag gewoon aan haar gezicht dat ze het super tof vond :)

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#30 Geplaatst 09 mei 2010 - 22:36

Sorry dat ik een apart topic begon deze morgen; ik had dit hier echt niet gezien.... :wall:

Mjn eigen kadootjes zie je dus hier: http://www.kattensit...html#post475169

Mijn mama kon ik spijtig genoeg geen kadootje meer geven....; de schat overleed rons Kerstmis 2008 :cry: . Ik wou dat ik haar nog eens kon zeggen hoeveel ik van haar hield...
Mijn schoonmama is al gestorven 3 weken na ons huwelijk...