Moederdag, kadootjes te zien vanaf pag 2..
#16 Geplaatst 08 mei 2010 - 23:27

Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief

#17 Geplaatst 08 mei 2010 - 23:32
#18 Geplaatst 09 mei 2010 - 01:56

#19 Geplaatst 09 mei 2010 - 08:03
Maar we gaan uiteten seffes met de schoonfamilie. En de schoonmama is als een mama voor me dus

Mijn kat is mijn Engel,mijn Liefste Troeteldier met een Hart vol Liefde en een Tong van Schuurpapier.
#20 Geplaatst 09 mei 2010 - 09:47
Van mijn jongste dochter heb ik een mooie placemat gekregen met haar handjes erop en een heel mooi gedichtje, samen met papa had ze ook nog oorbelletjes gekocht die ze zelf had uitgezocht...
Van de oudste heb ik een heel mooi fotolijstje gekregen die ze zelf mooi hadden gemaakt met stempels en daar zat een foto van haarzelf in met een kleedje van mij aan

En van mijn man kreeg ik hele mooie kaarsen met als achterliggende gedachten de warmte en gezelligheid van ons gezinnetje

En nog een mooie bos bloemen.
Nu zijn ze naar de bakker om een lekker ontbijtje voor mama te halen

amai als ik niet verwend ben

Bewerkt door *mikkeke*, 09 mei 2010 - 09:47.
#21 Geplaatst 09 mei 2010 - 09:51
*mikkeke* zei:
Van mijn jongste dochter heb ik een mooie placemat gekregen met haar handjes erop en een heel mooi gedichtje, samen met papa had ze ook nog oorbelletjes gekocht die ze zelf had uitgezocht...
Van de oudste heb ik een heel mooi fotolijstje gekregen die ze zelf mooi hadden gemaakt met stempels en daar zat een foto van haarzelf in met een kleedje van mij aan

En van mijn man kreeg ik hele mooie kaarsen met als achterliggende gedachten de warmte en gezelligheid van ons gezinnetje

En nog een mooie bos bloemen.
Nu zijn ze naar de bakker om een lekker ontbijtje voor mama te halen

amai als ik niet verwend ben

Heerlijk!!
Mama's verdienden dat. Ik zeg ook veel te weinig aan mijn mama dat ik haar graag zie en ik eigenlijk echt verbaasd ben wat zij allemaal voor mij doet.

#22 Geplaatst 09 mei 2010 - 10:27

En ik heb een prachtige Banner en Avator gekregen

Bewerkt door Joloka, 09 mei 2010 - 10:29.
#23 Geplaatst 09 mei 2010 - 10:29

#24 Geplaatst 09 mei 2010 - 18:50
Mijn kadootjes waren ook erg leuk van mijn kids uiteraard over katten , dus hier de foto's ervan..
Van de twee jongens samen,
Houten katjes van horen,zien en zwijgen..

En van mijn dochter een koffertje met katjes erop,met badschuim erin..

En mijn mama heb ik een verwen pakketje gegeven, met badschuim en een maskertje en dag en nachtcreme..

#25 Geplaatst 09 mei 2010 - 18:55

#27 Geplaatst 09 mei 2010 - 19:30
Van mij begon de dag al goed. Ik had dus het cadeau van mijn mama in mijn auto gelegd, zodat ik het zeker niet zou vergeten, want mezelf kennende...
Willen we vertrekken en vind ik mijn sleutels niet dus ook mijn autosleutel niet. Gezocht, gezocht, gezocht,...niet gevonden. Dus vertrokken met Koen zijn auto en met rode kaken tegen de mama gezegd dat ik mijn cadeau dus niet bij heb. Ik vraag aan mijn broer om even in zijn auto te kijken, want we waren gisteren weggeweest met hem en ja hoor daar lagen mijn sleutels. Dus terug naar Oostende gereden (gelukkig maar tien minuutjes rijden) en cadeau gaan halen.
Voor de rest was het een geslaagde en lange middag samen, lekker barbecue gegeten (weliswaar de kok buiten en wij binnen) en dessertje.
Ik heb haar ook een zelfgemaakte kaart gegeven.

#28 Geplaatst 09 mei 2010 - 19:49
Verder heb ik een ontbijtje op bed gehad
Ook heb ik een mooie mand met allerlei badspul,creme, van het merk Yardley gehad voor, scrubben, smeren etc.
Een flesje Anais, Anais.
Een mooie doos met van alles er in van olie tot kaarsje van Nivea
En een heel mooie bos bloemen.
Moeders is verwend

#29 Geplaatst 09 mei 2010 - 21:15

#30 Geplaatst 09 mei 2010 - 22:36

Mjn eigen kadootjes zie je dus hier: http://www.kattensit...html#post475169
Mijn mama kon ik spijtig genoeg geen kadootje meer geven....; de schat overleed rons Kerstmis 2008

Mijn schoonmama is al gestorven 3 weken na ons huwelijk...