Spring naar inhoud

- - - - -

Lola ontsnapt...

• Log in om te reageren
6 reacties op dit onderwerp
Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#1 Geplaatst 08 mei 2010 - 20:17

Pfff ik ben me rot geschrokken. Lola is ontsnapt daar straks via de hordeur in de keuken... deur stond op een kier omdat ik pannenkoeken aan het bakken was en de hor was blijkbaar niet goed dicht. Kiki zat ondertussen in de kelder en daar zit een rooster voor verse lucht en ze heeft mij daar heen gelokt met haar gemiauw om me duidelijk te maken waar lola zat :) Echt niet te geloven hoe goed ze dat heeft gedaan, ik had het echt niet in de gaten.

Maar goed nu waarom ik het onder medisch plaats.
Ze kwam direkt mee naar binnen maar ze mankt nu met haar achterpoot... ik kan er wel aankomen en ik zie niets raars maar ze zit zich daar wel heel de tijd te wassen en ze gaat steeds weer liggen. Ze kan er wel op staan maar ze mankt dus wel..
Wat zou dit nu kunnen zijn, zou zichzelf zo hebben lopen forseren om weer binnen tekomen? Als haar pootje gebroken zou zijn dan zou ik het toch niet vast kunnen nemen veronderstel ik en zou ze er toch ook niet op kunnen staan of wel?? :8

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#2 Geplaatst 08 mei 2010 - 20:19

Oei...misschien is ze ergens in getrapt? Zie je iets aan haar pootje?

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#3 Geplaatst 08 mei 2010 - 20:22

Fantastisch hé. Nog een geluk dat ze ons soms verwittigen met hun gemiauw.

Misschien is ze ergens op of af gesprongen?
Hier hebben de buren dat enkele dag geleden ook gehad. Hij was van hoog naar beneden gesprongen en waarschijnlijk beetje verkeerd geland. Na enkele dagen was hij terug helemaal de oude.
Geplaatste afbeelding

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#4 Geplaatst 08 mei 2010 - 20:30

Er zit geen doorntje of iets in haar pootje.... Ze blijft zich ook maar wassen :8 .
Het zal wel weer goed komen, baasje gekneusde ribben en Lola misschien een gekneusde poot :oops:

Guest_angie555_*
Guest_angie555_*

#5 Geplaatst 08 mei 2010 - 21:01

Sterkte voor jullie allebei :wave:

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#6 Geplaatst 08 mei 2010 - 21:02

:hug: :hug:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#7 Geplaatst 08 mei 2010 - 21:11

Ik zou het een beetje aanzien, waarschijnlijk heeft ze het een beetje geforceerd, maar meestal geneest dit vanzelf hoor. Als ze na enkele dagen nog blijft manken, kan je nog naar de DA. :geluk: :geluk:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag