Spring naar inhoud

- - - - -

Nog 5 decibel hoger en ik bijt in je kuiten!

• Log in om te reageren
16 reacties op dit onderwerp
Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#1 Geplaatst 09 mei 2010 - 12:59

Gisteren heb ik opgemerkt dat onze Mistypoes eigenlijk een "vredepoesje" is, in die zin dat ze zich laat horen en voelen als de baasjes te luid discussiëren O:)

We waren vrij luid aan het discussiëren over iets kleins, maar hadden helemaal geen ruzie ofzo en nadien ben ik luidop beginnen lachen enz en Mystic begon te miauwen, eerst stilletjes en dan steeds meer en luider, dan keek ze me recht in mijn ogen en miauwde ze terug, ik ben luider beginnen lachen en ze kwam heel dicht tegen mijn broek staan :ha nog steeds was ze volop aan het miauwen en ik volop aan het lachen. Uiteindelijk was ik al meer aan het lachen omdat Simon mij zei dat ze in mijn kuiten ging bijten als ik niet stopte :lachen: en ik geloofde hem niet dus bleef ik maar doorlachen :a
Daarna ging ze rechtop staan tegen mijn kuiten en was ze nog steeds aan het miauwen, ik bleef maar lachen en ineens................. beet ze dus wel niet in mijn kuiten zeker!!! :o en ik maar blijven lachen :lachen: :LOL: en zij maar blijven bijten. Uiteindelijk ben ik gestopt en onmiddellijk nadien is zij ook gestopt en terug weggegaan. :LOL:

Yumi deed dit vroeger ook als we aan het ruziemaken waren, dan begon ze boven ons te miauwen en legde ze haar poot op mijn schoot, maar tot bijten is het nooit gekomen. Haar dochter doet dit dus wel :x

Een aantal uren nadien kriebelde Simon mij onverwachts en ben ik terug beginnen lachen en Mystic lag boven ons in het mandje. Ze was direct wakker en keek zo naar beneden van "laat mij niet naar beneden komen he!!" en ik was nog steeds aan het lachen en ja ze was dus terug naar beneden gekomen, ben dan maar gestopt, want ze had al genoeg in mijn kuiten gebeten voor 1 avond :ha

Nu vraag ik me eigenlijk af of er nog zo'n mensen zijn met zulke "vredepoesjes"? Ik vind het helemaal niet erg, vind het juist superschattig eigenlijk, dat dat kleine ding zich komt moeien en mij verplicht om te stoppen met lachen of luidop te discussiëren :)
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#2 Geplaatst 09 mei 2010 - 13:23

:love: :love: :love:

Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#3 Geplaatst 09 mei 2010 - 13:25

:LOL: :LOL: :) :)
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#4 Geplaatst 09 mei 2010 - 14:14

:heart: :heart:
Wat leuk.
Hier trekken ze zich niets aan van ruzie maken.
Met twee kinderen die vaak fel in de confrontatie gaan is dat maar goed ook !
Maar als we ziek zijn is ons Noesy wel de troost-poes.
Zij komt dan zo schattig knuffelen en legt dan haar pootje in ons gezicht.

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#5 Geplaatst 09 mei 2010 - 15:50

:ha hoe schattig
Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#6 Geplaatst 09 mei 2010 - 16:09

:ha Hier trekken Boris en Santos er hun niets van aan. Ze kijken enkel eens op, verstoord uit hun diepe slaap, met een blik die zegt: "Willen jullie nu alsjeblieft alletwee eens zwijgen, wij proberen hier wel te slapen hé." O:)

Geplaatste afbeelding

Guest_MZ_forever_*
Guest_MZ_forever_*

#7 Geplaatst 09 mei 2010 - 16:40

:ha super lief

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#8 Geplaatst 09 mei 2010 - 17:45

:LOL: :LOL: :LOL:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#9 Geplaatst 09 mei 2010 - 19:39

Hier trekken ze zich er ook niets van aan, maar het moet inderdaad wel grappig zijn. :)
Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#10 Geplaatst 09 mei 2010 - 22:35

:ha Ik zou dat ook leuk vinden hi hi... weet je wat je eens moet proberen, je moet eens constant fluiten dan gaan ze dat misschien ook doen, als ik dat doe dan komt Spano mij knuffelen en terwijl spreken, als ik dan nog blijf verder doen dan riekt hij aan mijn mond en als ik dan nog verder doe dan krijg ik een lap op mijn gezicht :lachen: , gelukkig zonder nagels...

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#11 Geplaatst 09 mei 2010 - 23:32

:ha ik had vroeger een hond die daar niet tegen kon als we ruzie maakten en die dan begon van zijnen tak te maken :ha

Guest_Wim1979_*
Guest_Wim1979_*

#12 Geplaatst 10 mei 2010 - 00:25

Hier geen "blauwhelmen". Hoewel ze wel degelijk voelen als er een heftige discussie is. Gelukkig reageren ze ook niet zo als ik hard moet lachen want dan had ik geen kuiten meer over :LOL: :LOL: . Ze vluchten hier altijd naar boven als er voetbal op is. Ik juich namelijk ook hard. Ze komen later weer beneden met een blik van: Kun je je nou echt niet beheersen mafkees?. :)

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#13 Geplaatst 10 mei 2010 - 05:54

:) :) :)

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#14 Geplaatst 10 mei 2010 - 08:45

Solotje zei:

:ha Ik zou dat ook leuk vinden hi hi... weet je wat je eens moet proberen, je moet eens constant fluiten dan gaan ze dat misschien ook doen, als ik dat doe dan komt Spano mij knuffelen en terwijl spreken, als ik dan nog blijf verder doen dan riekt hij aan mijn mond en als ik dan nog verder doe dan krijg ik een lap op mijn gezicht :lachen: , gelukkig zonder nagels...

:thumb: :lachen: Hier wordt niet geknuffeld zenne dan, die kijkt je echt aan met een blik van "gaat het niet ofzo? Moet ik anders eens komen helpen??" en voor ze je zo aankijkt, staat ze al voor je :x
Ik zal het eens proberen met dat fluiten :thumb: zou ik beter geen beschermers aan doen dan eerst? :louche:

Bewerkt door Spanishke, 10 mei 2010 - 08:46.

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Nashota
Nashota
  • 17.977 berichten
  • 3 katten

#15 Geplaatst 10 mei 2010 - 09:24

:ha :ha :ha
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi: