Spring naar inhoud

- - - - -

Dave kan al vlot stappen!!! Update 29/07 blz.13

• Log in om te reageren
220 reacties op dit onderwerp
Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#1 Geplaatst 09 mei 2010 - 09:18

Eventjes heel slecht nieuws, ik weet niet of dat ik kan komen (planckendael), Dave zijn pezen zijn afgescheurd en zijn knieschijven zijn naar boven geschoven :cry: :cry: :cry: , hij wordt vandaag geopereerd :cry: :cry: :cry: , eerste 3 weken gaat hij zeker niet kunnen lopen en in totaal 6 maand niet kunnen werken :cry: :cry: :cry: , dus misschien kom ik alleen of niet, ik zit nu echt wel in de put :cry: :cry: :cry: , arme Dave, ook binnen 2.5 weken vertrokken we voor 2 weken naar kreta dat zal dus ook niet doorgaan! :cry: :cry: :cry:
Nu weten jullie dit ook, ik zal hier eventjes niet zijn, taakjes hier doen en naar het ziekenhuis.... :cry: :cry: :cry:

Bewerkt door Solotje, 29 juli 2010 - 15:55.

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#2 Geplaatst 09 mei 2010 - 09:22

Solotje zei:

Eventjes heel slecht nieuws, ik weet niet of dat ik kan komen, Dave zijn pezen zijn afgescheurd en zijn knieschijven zijn naar boven geschoven :cry: :cry: :cry: , hij wordt vandaag geopereerd :cry: :cry: :cry: , eerste 3 weken gaat hij zeker niet kunnen lopen en in totaal 6 maand niet kunnen werken :cry: :cry: :cry: , dus misschien kom ik alleen of niet, ik zit nu echt wel in de put :cry: :cry: :cry: , arme Dave, ook binnen 2.5 weken vertrokken we voor 2 weken naar kreta dat zal dus ook niet doorgaan! :cry: :cry: :cry:
Nu weten jullie dit ook, ik zal hier eventjes niet zijn, taakjes hier doen en naar het ziekenhuis.... :cry: :cry: :cry:

Ooohhhhh nee toch hoe vreselijk voor jullie. Dit zal echt wel vreselijk pijnlijk voor hem zijn....... Knieen zijn toch wel zeer ellendige dingen als daar iets mee mis gaat... Wens hem heel veel beterschap en ik hoop dat de operatie vandaag helemaal goed gaat verlopen. Voor jou ook heel veel sterkte want dat gaat voor jou ook een heel zwaar half jaar worden ben ik bang. Is het door het paintballen gekomen??
:hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Guest_MZ_forever_*
Guest_MZ_forever_*

#3 Geplaatst 09 mei 2010 - 09:43

Solotje zei:

Eventjes heel slecht nieuws, ik weet niet of dat ik kan komen, Dave zijn pezen zijn afgescheurd en zijn knieschijven zijn naar boven geschoven :cry: :cry: :cry: , hij wordt vandaag geopereerd :cry: :cry: :cry: , eerste 3 weken gaat hij zeker niet kunnen lopen en in totaal 6 maand niet kunnen werken :cry: :cry: :cry: , dus misschien kom ik alleen of niet, ik zit nu echt wel in de put :cry: :cry: :cry: , arme Dave, ook binnen 2.5 weken vertrokken we voor 2 weken naar kreta dat zal dus ook niet doorgaan! :cry: :cry: :cry:

:hug: :hug: :hug:

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#4 Geplaatst 09 mei 2010 - 09:43

*mikkeke* zei:

Ooohhhhh nee toch hoe vreselijk voor jullie. Dit zal echt wel vreselijk pijnlijk voor hem zijn....... Knieen zijn toch wel zeer ellendige dingen als daar iets mee mis gaat... Wens hem heel veel beterschap en ik hoop dat de operatie vandaag helemaal goed gaat verlopen. Voor jou ook heel veel sterkte want dat gaat voor jou ook een heel zwaar half jaar worden ben ik bang. Is het door het paintballen gekomen??

Dank u, ja hij was aan het lopen in het bos en hij gaat van een afdaling, strunkelt recht met zijn beide knieën op een boomstronk... de dokter zij dat ze dat in die 20 jaar dat ze werkt nog nooit heeft gezien...

ginnie
ginnie
  • Moderator
  • 12.875 berichten
  • 13 katten

#5 Geplaatst 09 mei 2010 - 09:45

o Anja wat erg!

Dat zal hartstikke pijn doen.... gelukkig zal na de operatie de pijn grotendeels al weg zijn. Een collega van mij heeft een knie operatie gehad en die had na de operatie al een stuk minder last.

Niet in de put gaan zitten hoor! We trekken je er wel uit met ons allen.

Je vakantie kan worden verzet (is rot, maar dit gaat nu natuurlijk 'even' voor) en er komt vast een volgende ks uitstap waarbij je wel meekunt.

Heel veel sterkte voor jou en voor Dave :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#6 Geplaatst 09 mei 2010 - 09:53

maar meisje toch!!!!

Als ik iets kan doen , bel je maar :hug:
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#7 Geplaatst 09 mei 2010 - 10:22

Solotje zei:

Dank u, ja hij was aan het lopen in het bos en hij gaat van een afdaling, strunkelt recht met zijn beide knieën op een boomstronk... de dokter zij dat ze dat in die 20 jaar dat ze werkt nog nooit heeft gezien...

Oh, wat pijnlijk. En dan door zo'n stom ongeluk. En idd, dat wordt serieuze revalidatie. Gelukkig is hij al vrij gespierd en stevig. Dat zal zijn voordelen hebben bij de revalidatie.
Maar eerst zien dat de operatie goed lukt en dat betekent idd een tijdje rusten zodat die pezen kunnen helen.
Ligt hij in een ziekenhuis dicht bij huis?
Probeer de moed niet te verliezen hé, 't komt allemaal wel goed, maar tja, het zal zijn tijd nodig hebben en Kreta, ook heel spijtig (hopelijk heb je een annulatieverzekering). Mssn dat je dan binnen een paar maanden wel kan gaan.
maar leuk is't niet, dat ken ik maar al te goed.
Geef Dave een dikke knuffel, wens hem van harte beterschap (zeg dat ik littekens sexi vind ;) ) een hele dikke knuffel voor jou en natuurlijk ook voor de poezeltjes, die zullen ook niet echt kunnen volgen hé.
Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#8 Geplaatst 09 mei 2010 - 10:24

Anja :hug: :hug: :hug: , heel veel sterkte voor jou en Dave. Als we iets kunnen doen, dan roep je maar :hug: :hug: :hug:

Geplaatste afbeelding

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#9 Geplaatst 09 mei 2010 - 10:31

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#10 Geplaatst 09 mei 2010 - 10:39

Solotje zei:

oh wat erg Anja :(  Wat zal Dave pijn hebben !!
Dikke knuffel voor jou en Dave :hug: :hug:

Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#11 Geplaatst 09 mei 2010 - 10:40

Amai dat is wel een hele grote tegenslag, hopelijk valt het al heel wat beter mee na de operatie :( :hug:

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#12 Geplaatst 09 mei 2010 - 11:22

Ai toch Anja, wat erg!
Ik hoop dat het meevalt met de pijn.
Heel erg veel sterkte en verzorg hem goed hè meisje! :hug: :hug:
Geplaatste afbeelding

Magic Coonie
Magic Coonie
  • 6.039 berichten
  • 6 katten

#13 Geplaatst 09 mei 2010 - 11:27

Amai Anja, dat zal heel pijnlijk geweest zijn voor hem. Hopelijk wordt hij snel terug de oude. :hug: :hug:

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#14 Geplaatst 09 mei 2010 - 11:36

Ooh Anja, wat erg! Veel beterschap voor Dave! Knieën zijn dan nog één van de lastigste pijnen :hug:

Geplaatste afbeelding

Froetske
Froetske
  • 7.965 berichten
  • 3 katten

#15 Geplaatst 09 mei 2010 - 11:46

Anja je weet het he: als je ons nodig hebt, dan zijn we er voor je en voor Dave !!!!
Heel veel beterschap voor Dave.
Onze duimen gaan hier de lucht in: eerst en vooral voor een vlotte, geslaagde operatie :thumb: :thumb: en daarna voor de revalidatie :thumb: :thumb: .

Geplaatste afbeelding
:paw :paw