Spring naar inhoud

- - - - -

bachbloesems voor dochter?

• Log in om te reageren
19 reacties op dit onderwerp
PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#16 Geplaatst 10 mei 2010 - 10:20

Om haar weerstand teversterken kan je wel echinacea geven, maar of dit effectief iets gaat verhelpen aan de verstopte neus, daar vrees ik een beetje voor. Omdat je zegt dat ze eigenlijk niet echt vaak ziek is, vrees ik dat weerstand verhogende middeltjes hun nut gaan hebben. :geluk: :geluk: :geluk: , hopelijk is er snel een oplossing.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Joske
Joske
  • 1.323 berichten
  • 4 katten

#17 Geplaatst 10 mei 2010 - 15:15

Ik zou es langsgaan bij een arts die haar holistisch kan behandelen. Nu doe je alleen maar symptoombestrijding, een holistische arts kijkt naar gans het lichaam en zoekt de oorzaak.
Zo'n speciaal kannetje om de neus en sinussen te spoelen heet een neti-kannetje. Of bij de apotheek kan je ook een rhinohorn bestellen.
Drinkt je dochtertje toevallig veel melkproducten?
Caviaopvang Malmokkie: www.malmokkie.be

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#18 Geplaatst 10 mei 2010 - 17:06

:geluk: :geluk: :geluk:

Guest_sandra25_*
Guest_sandra25_*

#19 Geplaatst 12 mei 2010 - 21:24

Daarstraks de uitslag gekregen.Ze is NIET allergisch.Ze was zo blij dat ze niet allergisch is aan katten,dat kan je niet geloven.Ze had me trouwens gezegd dat indien de kat moest gaan,ze met hem zou meegaan. :heart: De lieve schat...

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#20 Geplaatst 13 mei 2010 - 11:34

:thumb: :thumb: :thumb:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag