Spring naar inhoud

- - - - -

Partij van de dieren

• Log in om te reageren
18 reacties op dit onderwerp
Guest_yuna_*
Guest_yuna_*

#16 Geplaatst 10 mei 2010 - 20:09

Ester zei:

In de kwestie omtrent de Oostvaardersplassen vond ik hun reactie echt bedroevend. Ze houden zich liever bezig met het verbieden van goudvissen in een kom in een ziekenhuis. Er zijn nog zoveel dingen waar ze naar mijn mening eerder naar moeten kijken. :misselijk:

Klopt! Je hebt helemaal gelijk, echt te bizar! Dat had ik echt niet verwacht. En goudvissen vind ik ook zielig, begrijp me niet verkeerd, maar er zijn andere dingen die voor mij prioriteit zouden hebben.

Guest_yuna_*
Guest_yuna_*

#17 Geplaatst 10 mei 2010 - 20:12

Ik bedoel Marianne Thieme trouwens, oeps :oops:

Guest_Wim1979_*
Guest_Wim1979_*

#18 Geplaatst 11 mei 2010 - 04:59

Ik ben het ook wel met Esther en Yuma eens. Toch vind ik wel dat er in de politiek meer gesproken word over de rechten van het dier en dat vind ik de verdienste van de PvdD. Maar wat jullie noemen is idd een beetje triest. Je gaat ze dan ook niet meer serieus nemen.

wea
wea
  • 6.090 berichten
  • 5 katten

#19 Geplaatst 11 mei 2010 - 08:28

volgens mij is het gewoon de bedoeling dat als die partij aanzienlijk wat stemmen gaat hebben, de rest van de partijen ook op dierenwelzijn gaan springen voor stemmen. zo gaat dat, als er stemmen te winnen zijn met iets, dan wordt het ineens wel op de agnda gezet. daarom vind ik zulke partij echt wel een goed ding.