Spring naar inhoud

- - - - -

Vandaag naar de dierenarts in Kalmthout => 3 weken antibiotica en oogdruppels :)

• Log in om te reageren
35 reacties op dit onderwerp
Guest_Sarah en Erik_*
Guest_Sarah en Erik_*

#16 Geplaatst 11 mei 2010 - 16:23

heb jij al ooit geweten dat je katjes een boertje laten wanneer ze pas gegeten hebben?

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#17 Geplaatst 11 mei 2010 - 16:26

ik heb het nog niet bij mijn katten gezien, maar zou eventueel wel kunnen misschien :catscratchhead
Geplaatste afbeelding

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#18 Geplaatst 11 mei 2010 - 17:03

Hoe gaat het met Elmo zijn buikje?

Geplaatste afbeelding

Guest_Sarah en Erik_*
Guest_Sarah en Erik_*

#19 Geplaatst 11 mei 2010 - 17:53

deze morgen hing er nog wat bloed aan zijn anusje. Maar hij heeft gisteren pas het spuitje gekregen, dus het is nog wat snel om al verbetering te zien é :)

Guest_Sarah en Erik_*
Guest_Sarah en Erik_*

#20 Geplaatst 12 mei 2010 - 11:28

deze morgen kwam er terug groene pus uit elmo's oogjes. Dus de niesziekte is weer opgeflakkerd. Ik heb dan maar naar de dierenarts gebeld. Ik ben dan direct naar daar kunnen gaan, gelukkig moest elmo niet mee, en nu moet hij dus terug antibiotica nemen. Door het probleem met zijn dikke darm, ( en we nu dus niet kunnen achterhalen of het een overgevoeligheid was door de antibiotica) ben ik nu maar langzaam aan het overschakelen van RC naar porta 21 de carnibest ga ik gewoon blijven geven. Man man, wat ik zit ik toch in met mijn ventje :( .

Bene
Bene
  • 3.069 berichten
  • 3 katten

#21 Geplaatst 12 mei 2010 - 12:14

Veel beterschap voor Elmo

Guest_lenalena170_*
Guest_lenalena170_*

#22 Geplaatst 12 mei 2010 - 21:19

Maar klein Elmootje toch.
Het kan zijn dat zijn niesziekte opflakkerd doordat hij last van zijn darmpjes heeft misschien? Zijn weerstand is dan toch minder en het kan zijn dat daardoor de niesziekte weer de kop op steekt.
Geloof graag dat je inzit met de kleine lieverd, dikke knuffel voor hem.

giroldi
giroldi
  • 2.321 berichten
  • 2 katten

#23 Geplaatst 12 mei 2010 - 22:44

Boertjes laten? :o Mijn dolletjes doen rare dingen, maar dat is toch nieuw voor mij! Maar klinkt niet
echt als en ziekte ofso... Maar die niesziekte is wel erg zeg :( Was de vorige kuur niet goed of is zoiets
gewoon heel hardnekkig??

Guest_Sarah en Erik_*
Guest_Sarah en Erik_*

#24 Geplaatst 12 mei 2010 - 22:49

er zijn er blijkbaar wel meer die boertjes laten, dus niet direct iets om je zorgen over te maken :) hihi :)
goh niesziekte kan best hardnekkig zijn, bij de minste stress kan het terug opflakkeren.
Maar het kan ook zijn dat de antibiotica inderdaad niet sterk genoeg was. Daarom krijgt hij nu een iets zwaarder antibiotica.
Nu vrijdag gaan we met hem op aanraden van de kweker naar een andere dierenarts ( die van de kweker zelf) om eens een tweede opinie te vragen.

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#25 Geplaatst 12 mei 2010 - 22:51

Katten laten ook boertjes hoor. Hij neemt mss teveel lucht mee naar binnen als hij eet.
Ik heb ooit bij een poes die diarree had elke dat een klein beetje natuur yoghourt gegeven samen met de ab en het heeft geholpen zijn darmpjes te kalmeren. Mss kan je dat ook eens proberen.

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#26 Geplaatst 12 mei 2010 - 23:09

Veel beterschap voor Elmo :)
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Nashota
Nashota
  • 17.977 berichten
  • 3 katten

#27 Geplaatst 13 mei 2010 - 09:38

Heel veel beterschap voor Elmo :)
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

Guest_EmilyenAmedee_*
Guest_EmilyenAmedee_*

#28 Geplaatst 13 mei 2010 - 10:17

Veel beterschap kleine Elmo :geluk:

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#29 Geplaatst 13 mei 2010 - 10:21

Zo klein en al zoveel meegemaakt. Hopelijk is het snel helemaal goed met Elmo, zodat zowel jullie als Elmo ten volle kunnen genieten van elkaar.
Geplaatste afbeelding

Guest_Cindy_*
Guest_Cindy_*

#30 Geplaatst 13 mei 2010 - 10:27

Ocharme die kleine Elmo! Met overgevoeligheid bij voer heb ik ook ervaring met Poekie. Die staat op blaasgruisdieet, en het merk dat ze mij eerst meegaven (sanimed) gaf ook niks dan problemen bij hem. Ook constant diarree en bloed bij de stoelgang. Hij heeft hier toen ook pilletjes voor gekregen, en ik ben ook moeten overschakelen naar hill's c/d, en na een paar weken was het verschil merkbaar. Sindsdien heeft hij nooit nog diarree of bloederige stoelgang gehad, en dit is nu toch al bijna 2 jaar geleden. Hopelijk is de niesziekte snel terug onder controle.
Alvast veel beterschap gewenst voor Elmo! Het is niet prettig om je kleine schatje zo te zien afzien ...