Spring naar inhoud

- - - - -

vakantie en cattery's

• Log in om te reageren
40 reacties op dit onderwerp
Guest_Babs_*
Guest_Babs_*

#1 Geplaatst 10 mei 2010 - 19:48

Wat ik mij al eigenlijk al heel de tijd afvraag is hoe doen jullie dat toch om met zoveel poezen op verlof te gaan? :s Ik kan mij niet voorstellen dat jullie bvb 10 poezen naar een pension brengen,want dan weet je ook wel hoe duur dit zou uitvallen. :o
Hebben jullie dan een poezenoppas of gaan jullie nooit op vakantie? :(

Bewerkt door Solotje, 10 mei 2010 - 22:00.

ginnie
ginnie
  • Moderator
  • 12.867 berichten
  • 13 katten

#2 Geplaatst 10 mei 2010 - 19:49

Wij gaan zelf zelden op vakantie
en als we al gaan, dan gaan we kort. En zorgen we voor een immens goeie oppas aan huis! ;)

Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende

henny
henny
  • 1.601 berichten

#3 Geplaatst 10 mei 2010 - 19:51

Ik ga nooit op vakantie.
Henny

Guest_Babs_*
Guest_Babs_*

#4 Geplaatst 10 mei 2010 - 19:59

Heb je dan nooit geen zin om op vakantie te gaan? :catscratchhead

Bewerkt door Solotje, 10 mei 2010 - 22:00.

ginnie
ginnie
  • Moderator
  • 12.867 berichten
  • 13 katten

#5 Geplaatst 10 mei 2010 - 20:04

ikke wel hoor. Maar ik zou mijn katjes teveel missen en me teveel zorgen maken. Ook al hebben we een goeie oppas.

Laatste keer dat we 'op vakantie' waren, gingen we een week naar Amerika om een kat op te halen. Was leuk! Maar ik was maar al te blij dat we weer thuis waren ;)

Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende

Guest_desorayo_*
Guest_desorayo_*

#6 Geplaatst 10 mei 2010 - 20:31

wij gaan nooit op vakantie.

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#7 Geplaatst 10 mei 2010 - 21:11

Wij gaan toch regelmatig weg, onze poezen gaan dan bij de buren (mijn schoonouders.
Het is wel een serieuze verhuis hoor ( krabpaal, mandjes, radiatorhangmatten, eten,enz....)

Guest_angie555_*
Guest_angie555_*

#8 Geplaatst 10 mei 2010 - 21:59

Ik heb dan wel geen cattery maar wel 7 katten en 2 honden. Als we op vakantie gaan past de buurvrouw op onze katten en doet ook S'ávonds de lampen aan en de tv zodat ze niet in het donker en in de stilte hoeven te zitten. En om de dag komt even mijn vriendin langs (Dierenartsassistente) om te kijken hoe het gaat. Maar na 1 week wil ik het allerliefst weer naar huis :wave: Maar ja soms gaan we 2 weken. Gaan we met de auto gaan de honden mee en anders als we vliegen naar een hondenhotel( luxe pension)

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#9 Geplaatst 10 mei 2010 - 22:02

*Kan je a.u.b. je lettergrootte aanpassen! ;)

Ik ga ook elk jaar op vakantie, mijn schoonouders wonen 3 huizen verder dus reuze gemakkelijk, ik heb toch wel elk jaar vakantie nodig en tuurlijk mis ik mijn schatjes, ik bel dan ook regelmatig met mijn schoonmoeder! ;)

amazingdolls
amazingdolls
  • 3.501 berichten
  • 18 katten

#10 Geplaatst 10 mei 2010 - 23:51

Ben nog nooit op vakantie geweest vanaf ik mijn katten heb.
Misschien dat ik volgend jaar wel een kort reisje boek, mijn oppas zal mijn dochter dan zijn, ze wordt dit jaar 19.
Aan vreemden zou ik ze nooit wilen toevertrouwen.
en enkel iemand die 's avonds even langskomt om eten te zetten wil ik ook niet, mijn katten zouden zo ongelukkig zijn en ik zou niet van de vakantie kunnen genieten.
Als ik een dagje wegga denk ik al aan hen, en ik merk als ik dan thuiskom dat ze me erg hebben gemist, laat staan dat ik een weekje zou weggaan.
Geplaatste afbeelding

jubikelcats
jubikelcats
  • 6.071 berichten
  • 17 katten

#11 Geplaatst 11 mei 2010 - 03:32

Wij gaan nooit op vakantie. Het missen ervan, ja heel erg. Hiervoor hebben we wel wat uitgevonden. Ik heb nu begin van het jaar mijn enige 3 nesten die dit jaar geboren worden verder heb ik showplanning staan. Hamm 2 dgn show, 2 nachten hotel. St. Job in 't goor nacht in hotel. December kerstshow ook 2 dgn en dus 2 nachten in hotel. Ik merk dat ik ouder word het lukt me niet meer heen en terug te rijden de katten die ik mee heb zijn enorm relaxt. Voor hun is deze methode ook enorm prettig. Voor de katten die achterblijven? Ze zijn max 1 dag alleen veel water, extra eten. En ze zijn een stel goden. De honden gaan de kennel in. Geen vakantie maar wel relaxt.
Geplaatste afbeeldingJubikel Cats Perzen en Exotics
Nu je mijn handen niet meer aan kunt raken, raak je mijn hart nog duidelijker aan. Krachtig zijn in je kwetsbaarheid en kwetsbaar zijn in je kracht!

Magic Coonie
Magic Coonie
  • 6.039 berichten
  • 6 katten

#12 Geplaatst 11 mei 2010 - 08:08

Sinds ik de katten heb, ga ik ook niet meer op vakantie. Ik kan ze niet missen. En moest ik dan toch weggaan, dan komt mijn vader babysitten en de buurvrouw.

Francine
Francine
  • 8.090 berichten
  • 15 katten

#13 Geplaatst 11 mei 2010 - 08:17

Wij gaan ook heel zelden op vakantie, heel soms voor een lang weekeinde of eens voor een week. Onze kinderen van nu 22 en 20 nemen het dan van ons over. Onze dochter verzorgt dan de poezen en onze zoon de honden.
De Perzengroetjes.
www.sienjamosas.tk

Guest_Bloep_*
Guest_Bloep_*

#14 Geplaatst 11 mei 2010 - 08:21

Mijn vrouw en ik gaan gewoon apart op vakantie, zodat de ander voor de katten kan zorgen.
Geen probleem, want we hebben totaal verschillende interesses wat vakantie-activiteiten betreft :LOL:

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#15 Geplaatst 11 mei 2010 - 08:46

Int begin namen we calvin mee als we een weekendje weg gingen ofzo.. Nu zijn ze natuurlijk met 4 en moeten we kijken voor een ander oplossing..