Spring naar inhoud

- - - - -

verhaal eindigd...nestprobleem opgelost..geen kitten meer :(

• Log in om te reageren
26 reacties op dit onderwerp
Guest_Elfonia_*
Guest_Elfonia_*

#16 Geplaatst 12 mei 2010 - 21:34

Ik heb mss. een tip voor je :)

Je hebt pb ;)

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#17 Geplaatst 13 mei 2010 - 06:52

Ze moeten ook wel gesteriliseerd worden hé. Anders heb je over enkele maanden hetzelfde aan de hand.

Zo frustreerde altijd. :evil:

Nu moet je het kitten wel goed handtam maken. Dus veel aankomen, mee spelen als het wat groter is. Het moet gewoon zijn aan mensen om het meer kansen te geven als het in een asiel terecht komt.  Dan kan je het rond 8 weken naar een goed asiel brengen. Het lijkt mij ook de beste oplossing.

wea
wea
  • 6.113 berichten
  • 5 katten

#18 Geplaatst 13 mei 2010 - 11:37

je kan die katten hier wel adverteren, maar niet op kapaza omdat je geen erkenningsnummer hebt.

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#19 Geplaatst 13 mei 2010 - 14:15

:geluk: :geluk: :geluk:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_ellentjeverh_*
Guest_ellentjeverh_*

#20 Geplaatst 13 mei 2010 - 18:42

pfff...het zit vandaag niet mee: 1e naar mijn ouders (naar zee) om het konijn (en al deandere dieren) eten te geven. daar hebben we een konijn gaan redden dat het mss niet haalt(niet dat ze er niet voor zorgen maar ze zijn nu eenmaal tot zaterdag niet thuis; verhaal ander topic).
dan door naar mijn vriend zijn ouders: deze zijn ook weg voor paar dagen, geen eten bijgevuld voor de katten (bak was leeg en deze is groot dus zekers niet gisteren bijgevuld!). EN GEEN KITTEN MEER, we kwamen hiervoor speciaal langs om foto's te maken voor de zoekertjes maar ook om het kitten met mamakat te komen halen! :s helaas...gebeld naar de ouders het verhaal: gisteren liep mama poes ermee rond, laat het liggen op terras en loopt erna terug mee rond...vooral geen teken om eens buiten te gaan kijken hoor! ze zei dat het ertoen wel niet echt levendig uit zag en nat...dus mss toen al dood! maar gaat dan toch kijken!! :trance: mama kat geen kittens meer :( dilemma opgelost maar hier zijn wel vier kittens voor moeten sterven :trance:
voel me nu schuldig omdat ik ze vorige week al niet ben gaan halen toen ze nog zwanger was: dagen erna was nogal moeilijk omdat ik moest werken en wou toch thuis zijn eventjes zodat ik ze kon opvolgen voor moest ze haar niet kunnen aanpassen aan de omgeving...ZUCHT...besluit staat vast de katten MOETEN daar weg :evil:

twinsisterjoyce
twinsisterjoyce
  • 1.507 berichten
  • 2 katten

#21 Geplaatst 14 mei 2010 - 08:28

:catcurs Pffff wat een mensen zeg.
Maar als het ze zo weinig kan schelen mag je vast de andere katten wel ophalen, dan is hun probleem helemaal opgelost.
Geplaatste afbeelding

Guest_angie555_*
Guest_angie555_*

#22 Geplaatst 14 mei 2010 - 09:10

Ik snap het allemaal niet hoor :-k Dat er zulke mensen zijn , het zijn dieren en die kunnen zich zelf niet redden, Ik heb vreselijk met de katten te doen dit verdient geen enkel dier :twisted:

Sakuradrops
Sakuradrops
  • 3.497 berichten
  • 3 katten

#23 Geplaatst 14 mei 2010 - 09:40

Ocharme! Ik zie het voor me: mamapoes die met haar dood kleintje nog rondloopt. :( Nu hopen dat de katjes allemaal een goede thuis kunnen krijgen, want dat is toch geen leven voor ze...

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#24 Geplaatst 14 mei 2010 - 13:54

En wat vind je vriend hier allemaal van dat zijn ouders zo doen tegenover de katten? Kan hij geen woordje met ze praten?
Maar ja veel zal het mss niet helpen die mensen hebben hun gedacht over katten zoals vroeger in de oude tijd.
Triestig allemaal, maar zelf de omgang met dieren veranderd met de eeuwen mee en spijtig veranderen sommige mensen niet mee. :cry:

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#25 Geplaatst 14 mei 2010 - 15:04

Géén kompassie mee hebben: haal aub alle katten daar weg, asap!!!
Tuinhuis, asielen opvang, maakt nu niets uit, zolang die dutskes maar weg zij bij die vreselijke mensen :censored:

Succes!! Nog een geluk dat jij er bent!!

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#26 Geplaatst 15 mei 2010 - 14:09

:( :( :(
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_Elfonia_*
Guest_Elfonia_*

#27 Geplaatst 15 mei 2010 - 15:29

:( :( :(