Beste KS'ers, mag ik met jullie even mijn frustratie delen? Was net op bezoek bij mijn schoonouders...heel lieve mensen hoor, daar niets van... maar toch met frustraties thuisgekomen... Ik zei dat wij voor ons Zulma'ke een kattenren wilden bouwen... En oh, nee, ocharme ons katteke... Een kat moest toch muizen en vogels kunnen vangen... want een kat is van oorsprong een jachtdier...

... Ik zei dat dat zever was want wij woonden oorspronkelijk ook in grotten!!!!

Enfin... ze snapten het dus totaal nie... Hun kat (die NOOIT binnen MAG) was toch ook gezond (2 jaar geleden mee naar de dierenarts geweest, want ze kregen hem nooit in de reismand... beestje is 3 jaar oud...) Enfin, op zich moet ik zeggen ziet de kat er gezond uit, mooie vacht enzo... maar heb toch tegen vriendlief gezegd dat WIJ er in de week eens mee naar de dierenarts zouden gaan, want... Bon, ons Zulma'ke ocharme, deed zeker niks anders dan slapen en eten... ik zei: nee, wij spelen daar ook veel mee en die heeft ook haar bezigheid, ge moet ze hier nu weer eens bezig zien

Enfin... ff frustraties... kan gewoon niet iedereen iedereen zijn mening respecteren????

Sorry voor het gezaag