Spring naar inhoud

- - - - -

Ocharme!

• Log in om te reageren
27 reacties op dit onderwerp
Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#1 Geplaatst 06 april 2009 - 22:05

Beste KS'ers, mag ik met jullie even mijn frustratie delen? Was net op bezoek bij mijn schoonouders...heel lieve mensen hoor, daar niets van... maar toch met frustraties thuisgekomen... Ik zei dat wij voor ons Zulma'ke een kattenren wilden bouwen... En oh, nee, ocharme ons katteke... Een kat moest toch muizen en vogels kunnen vangen... want een kat is van oorsprong een jachtdier... :s ... Ik zei dat dat zever was want wij woonden oorspronkelijk ook in grotten!!!! :o Enfin... ze snapten het dus totaal nie... Hun kat (die NOOIT binnen MAG) was toch ook gezond (2 jaar geleden mee naar de dierenarts geweest, want ze kregen hem nooit in de reismand... beestje is 3 jaar oud...) Enfin, op zich moet ik zeggen ziet de kat er gezond uit, mooie vacht enzo... maar heb toch tegen vriendlief gezegd dat WIJ er in de week eens mee naar de dierenarts zouden gaan, want... Bon, ons Zulma'ke ocharme, deed zeker niks anders dan slapen en eten... ik zei: nee, wij spelen daar ook veel mee en die heeft ook haar bezigheid, ge moet ze hier nu weer eens bezig zien :LOL: Enfin... ff frustraties... kan gewoon niet iedereen iedereen zijn mening respecteren???? :catcurs Sorry voor het gezaag :d

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#2 Geplaatst 06 april 2009 - 22:09

Kan geen kwaad..laat je maar eens gaan!
Niet iedereen snapt het hé wat wij allemaal voor onze schatten doen en iedereen heeft een andere goeie manier om een kat op te voeden..
Krijg af en toe ook rare gezichten als ik over ziektes enzo begin..alsof ik er zelf eentje heb! :LOL: :d

Pixel
Pixel
  • 17.046 berichten

#3 Geplaatst 06 april 2009 - 22:25

Niets van aantrekken. Wij worden ook vaak raar bekeken als we nog maar zeggen hoeveel katten we hebben. Laat staan dat die niet buiten komen dan (behalve in hun ren). Die denken precies of het is hier thuis een zottekot dan :ha En soms moet ik zoeken want ik vind geen enkele kat! :ha

Guest_mightycats_*
Guest_mightycats_*

#4 Geplaatst 06 april 2009 - 22:34

:p typische reactie
soms verdenk ik zelfs mijn eigen familie ervan dat ze gewoon niet naar ons komen omdat we katten hebben. Ons ma begint al na n een half uur te wrijven in haar ogen (omdat ze a-l_e-r-g-i-e-s-c-h is) en de rest heeft ook altijd wel n excuus. Wij hebben zelfs een bevriend koppel dat geen stap meer binnen gezet heeft sinds ze bevallen is van haar tweeling, en die zijn ondertussen al 6 jaar nu. Ze hebben het zogezegd te druk ....
Jammer dat mensen je niet nemen voor wie je bent ipv voor het perfecte plaatje dat rond je moet hangen :s

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#5 Geplaatst 06 april 2009 - 22:36

Zeer jammer..de poezels nemen je wel zoals je bent hé..of je er nu deftig voorkomt, op zijn zondagsmorgens of ziek, ze blijven je altijd graag zien!

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#6 Geplaatst 06 april 2009 - 23:40

Ja zeker onze poezzies houden van ons zoals we zijn. Trek het je niet aan, we zijn allemaal verschillend en niet iedereen is even dol op katjes als wij hier met z'n allen op KS. Harde realiteit, ha ha..."Laat de kat maar pissen" wordt hier gezegd. ;)

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#7 Geplaatst 07 april 2009 - 00:08

Ja hier bekijken sommige ons ook als we zeggen dat we 5 katten hebben, juist of we helemaal zot zijn geworden. Die dat willen komen zijn welkom en de andere....
En zoals je zegt Pixel soms moet je achter ze zoeken in huis. :)

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#8 Geplaatst 07 april 2009 - 07:48

Ah ja... Dat ik zo met mijn kat inzat dat wou zeggen dat ik liefde en aandacht tekort kwam :evil: ... en zij heeft alleen maar een kat omdat ze schrik heeft van muizen :o ... Grmbl... "Het is maar een beest he!!" De kriebels krijg ik ervan!!! :( ... Grmbl!!!

linda
linda
  • 6.190 berichten
  • 4 katten

#9 Geplaatst 07 april 2009 - 08:13

trek het je niet aan ;) ik heb ook al commentaar gehad dat mijn poezies niet vrij mogen buiten lopen (alleen in de tuin) ik trek mij dat niet aan :p
Geplaatste afbeelding

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#10 Geplaatst 07 april 2009 - 08:22

Niet aantrekken... Er zijn er ook die ons voor gek verklaren met al onze huisdieren "en dan nemen we er nóg een bij?! :o "... Laat ze maar praten. Zolang wij weten wat we aan onze huisdieren hebben, da's het allerbelangrijkste!
Maar inderdaad... soms kan het ook wel frustrerend zijn!
Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#11 Geplaatst 07 april 2009 - 08:29

laat ze maar , t zijn oude mensen en ieder heeft een eigen leven he ,
ik krijg ook reacties van waarom ga je je tuin afzetten....
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Guest_garnet_*
Guest_garnet_*

#12 Geplaatst 07 april 2009 - 10:38

Trek het je niet aan :hug:

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#13 Geplaatst 07 april 2009 - 10:48

kan geen kwaad :) Ik heb dezelfde commentaren van men grootouders moeten horen toen ik een kat voor op kot zocht -_-
En ocharme de kat doet niets anders dan eten en slapen? Sloeberke hier mag binnen en buiten zoveel als hij wilt maar euhm... toch draait zijn leven enkel om slapen en eten hoor, hij speelt zelfs praktisch nooit ...
Voor sommige katten vind ik het erg om ze binnen te houden, er zijn nu eenmaal katten die heel graag buiten gaan, maar er zijn ook katten die het helemaal niet erg vinden om binnen te zitten, en je merkt het wel als je katten ongelukkig zijn... Als ze daar volop aan het spelen is, denk ik niet dat ze ongelukkig is ;)
Dus laat ze maar zagen, jij weet tenminste dat je een lieve, gelukkige kat hebt die op je wacht ;)

Guest_AnnDB_*
Guest_AnnDB_*

#14 Geplaatst 07 april 2009 - 11:10

mightycats zei:

:p typische reactie
soms verdenk ik zelfs mijn eigen familie ervan dat ze gewoon niet naar ons komen omdat we katten hebben. Ons ma begint al na n een half uur te wrijven in haar ogen (omdat ze a-l_e-r-g-i-e-s-c-h is) en de rest heeft ook altijd wel n excuus. Wij hebben zelfs een bevriend koppel dat geen stap meer binnen gezet heeft sinds ze bevallen is van haar tweeling, en die zijn ondertussen al 6 jaar nu. Ze hebben het zogezegd te druk ....
Jammer dat mensen je niet nemen voor wie je bent ipv voor het perfecte plaatje dat rond je moet hangen :s

Ik zou net graag afkomen als er zoveel katjes zijn :)

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#15 Geplaatst 07 april 2009 - 12:21

Heel herkenbaar, ik wordt hier ook meermaals door vrienden en familie gek verklaart hoor. Zeker als ze horen dat je nooit op vakantie gaat omwille van de dieren. Of dat je 's avonds niet langer kan blijven omdat het oudje (ons Maltezerke) haar plasje moet kunnen doen, enz. Maar ik ga graag naar huis voor mijn dieren, ik vind het helemaal geen last ofzo. En als je kinderen zou hebben zorg je toch ook voor hun veiligeheid ? Waarom zou je dan niet voor de veiligheid van je huisdier mogen zorgen, je woont aan een drukke weg, lijkt me dus logisch dat je ze niet zomaar op straat kan laten spelen hé :onzeker:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag