Roosje zei:
Ja iedereen is geen kattenliefhebber, jammer genoeg, ik heb maar 3 poezen en heb ook al opmerkingen gehad van : "drie dat is toch te veel", "doe die rosse naar het asiel", "amaai dat moet nogal wat kosten", "drie krabpalen in huis, waar is dat voor nodig?", "bah en dan verliezen ze hun haren", "als je er toch 3 wilt, laat ze dan buiten, van mij zouden ze niet binnen mogen hoor, mijn ouders hadden ook katten maar die kwamen niet binnen", "mogen die ook boven komen" enz....
Klinkt me ook allemaal heel bekend
Vooral het gezaag over de haren, terwijl ik dagelijks alles stofzuig
Dan over de kattenbakken, 3 kattenbakken? wat een geur moet dat zijn

Ik antwoord steeds, kom eens langs, geurhinder kan je niet hebben, tweedagelijks worden alledrie de kattenbakken uitgekuist, haren? dagelijk gestofzuigt (zetels, mandjes, krabpalen, enz...), de vloer, daar zwier ik dagelijks een vod door, zou ik ook doen moest ik geen beesten hebben, en ik antwoord steeds dat katten properder zijn dan mensen (ik zie een mens zich niet om het half uur wassen)
Drie katten in bed? Proper is da, awel kijk mensen dat is mijn leven, er sneuveld veel, idd, lakens elke week wassen doe je ook dus of de katten erbij liggen of niet, gewassen worden moeten ze toch, ik kan nog uren verder gaan hoor, sorry voor heel die uitleg, maar vele mensen begrijp ik toch echt niet hoor, ik zie men beestjes graag, daarmee gedaan, mijn honden in de zetel, katten mee in bed, en toch als ze zich verstoppen, buiten alle speeltjes en palen en kattenbakken merk je niet eens qua geur en haren dat er beesten rondlopen
Maar jullie snappen dit uiteraard wel