Spring naar inhoud

- - - - -

Ocharme!

• Log in om te reageren
27 reacties op dit onderwerp
mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#16 Geplaatst 07 april 2009 - 12:24

Pixel zei:

Niets van aantrekken. Wij worden ook vaak raar bekeken als we nog maar zeggen hoeveel katten we hebben. Laat staan dat die niet buiten komen dan (behalve in hun ren). Die denken precies of het is hier thuis een zottekot dan :ha En soms moet ik zoeken want ik vind geen enkele kat! :ha

die zitten in 1 van die 3000 krabpalen verstopt :ha :ha :ha

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#17 Geplaatst 07 april 2009 - 12:26

Begrijp je frustratie best hoor :d
Maar zoals iedereen hier al zegt hebben we allemaal wel eens te maken met die "andere soort" mensen :mrgreen:

Roosje
Roosje
  • 7.935 berichten
  • 2 katten

#18 Geplaatst 07 april 2009 - 14:40

Ja iedereen is geen kattenliefhebber, jammer genoeg, ik heb maar 3 poezen en heb ook al opmerkingen gehad van : "drie dat is toch te veel", "doe die rosse naar het asiel", "amaai dat moet nogal wat kosten", "drie krabpalen in huis, waar is dat voor nodig?", "bah en dan verliezen ze hun haren", "als je er toch 3 wilt, laat ze dan buiten, van mij zouden ze niet binnen mogen hoor, mijn ouders hadden ook katten maar die kwamen niet binnen", "mogen die ook boven komen" enz.... :LOL:
Geplaatste afbeelding

Guest_Frigga_*
Guest_Frigga_*

#19 Geplaatst 07 april 2009 - 15:04

:)

Roosje zei:

Ja iedereen is geen kattenliefhebber, jammer genoeg, ik heb maar 3 poezen en heb ook al opmerkingen gehad van : "drie dat is toch te veel", "doe die rosse naar het asiel", "amaai dat moet nogal wat kosten", "drie krabpalen in huis, waar is dat voor nodig?", "bah en dan verliezen ze hun haren", "als je er toch 3 wilt, laat ze dan buiten, van mij zouden ze niet binnen mogen hoor, mijn ouders hadden ook katten maar die kwamen niet binnen", "mogen die ook boven komen" enz.... :LOL:

Klinkt me ook allemaal heel bekend :LOL:
Vooral het gezaag over de haren, terwijl ik dagelijks alles stofzuig :)
Dan over de kattenbakken, 3 kattenbakken? wat een geur moet dat zijn :trance: Ik antwoord steeds, kom eens langs, geurhinder kan je niet hebben, tweedagelijks worden alledrie de kattenbakken uitgekuist, haren? dagelijk gestofzuigt (zetels, mandjes, krabpalen, enz...), de vloer, daar zwier ik dagelijks een vod door, zou ik ook doen moest ik geen beesten hebben, en ik antwoord steeds dat katten properder zijn dan mensen (ik zie een mens zich niet om het half uur wassen)
Drie katten in bed? Proper is da, awel kijk mensen dat is mijn leven, er sneuveld veel, idd, lakens elke week wassen doe je ook dus of de katten erbij liggen of niet, gewassen worden moeten ze toch, ik kan nog uren verder gaan hoor, sorry voor heel die uitleg, maar vele mensen begrijp ik toch echt niet hoor, ik zie men beestjes graag, daarmee gedaan, mijn honden in de zetel, katten mee in bed, en toch als ze zich verstoppen, buiten alle speeltjes en palen en kattenbakken merk je niet eens qua geur en haren dat er beesten rondlopen :)
Maar jullie snappen dit uiteraard wel :LOL:

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#20 Geplaatst 07 april 2009 - 15:16

jij poetst wel heeeeel veel :mrgreen:
Ik stofzuig maar 2x in de week en de kattenbakken om de 2 dagen :oops:

Guest_AnnDB_*
Guest_AnnDB_*

#21 Geplaatst 07 april 2009 - 16:04

Mijn pa die durft soms ook wel ne keer zagen da er te veel poezen zijn (ze hebben er 4) of da ze t huis vuil maken enz, ma uiteindelijk ziet hij die wel graag zenne. Als er iets mee zou zijn, is em den eerste om er voor te wenen. Ne grote mond, maar een klein hartje zeker :) .

Aldhissla
Aldhissla
  • 7.106 berichten
  • 5 katten

#22 Geplaatst 07 april 2009 - 19:50

ze kijken mij ook scheef aan hoor als ik over mijn poezels vertel, niks van aantrekken
alleen wij weten hoe we behoorlijk met katten moeten omgaan :engel:

Geplaatste afbeelding

Guest_desorayo_*
Guest_desorayo_*

#23 Geplaatst 07 april 2009 - 20:42

niks van aantrekken hoor.mij  verklaren ze ook zot.met 8katten.als ik dat op werk vertelde.ik zie die al denken,amai dat moet er vuil zijn en stinken.

Guest_Frigga_*
Guest_Frigga_*

#24 Geplaatst 07 april 2009 - 20:46

mobius zei:

jij poetst wel heeeeel veel :mrgreen:
Ik stofzuig maar 2x in de week en de kattenbakken om de 2 dagen :oops:

Mja ik heb dat meegekregen van thuis, beetje kuisziek noemen ze dat :oops:
Mja ik denk altijd, beter zo, dan kunnen ze niet klappen achter mijne rug :)

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#25 Geplaatst 08 april 2009 - 09:08

Frigga zei:

Mja ik heb dat meegekregen van thuis, beetje kuisziek noemen ze dat :oops:
Mja ik denk altijd, beter zo, dan kunnen ze niet klappen achter mijne rug :)

ge moogt altijd ne keer in de week bij mij komen kuisen
1) Ik doe dat echt niet graag
2) Ik heb daar geen tijd voor

:mrgreen:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#26 Geplaatst 08 april 2009 - 10:19

Ik stofzuig ook maar 1 keer in de week hoor :oops: , ik doe dat ook niet graag, en wie het niet kan zien dat er eens kattenhaar ligt, wel, die mag altijd de stofzuiger nemen en het zelf opkuisen. Verder zet ik tussendoor mijn scooba aan het werk, en dan blijft het ook netjes.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Roosje
Roosje
  • 7.935 berichten
  • 2 katten

#27 Geplaatst 08 april 2009 - 10:35

Frigga zei:

Maar jullie snappen dit uiteraard wel :LOL:

Inderdaad
Geplaatste afbeelding

Guest_Frigga_*
Guest_Frigga_*

#28 Geplaatst 08 april 2009 - 11:57

mobius zei:

ge moogt altijd ne keer in de week bij mij komen kuisen
1) Ik doe dat echt niet graag
2) Ik heb daar geen tijd voor

:mrgreen:

Ik heb ook niet veel tijd, maar snel erdoor zwieren lukt wel en stofzuigen is snel gedaan, ik heb geen moeilijke zetels ;)
En kuisen doe ik heel graag zelfs, vooral de vensters :)