Spring naar inhoud

- - - - -

Waarmee kuisen jullie?

• Log in om te reageren
24 reacties op dit onderwerp
Lalientje
Lalientje
  • 376 berichten
  • 2 katten

#1 Geplaatst 12 mei 2010 - 20:24

Hey allemaal,

Ik heb een groot probleem, allesinds ik noem het toch een groot probleem.
Ik ben op zoek naar een kuisprodukt dat supergoed riekt en een goeie geur achterlaat in huis.

Op dit moment kuis ik met Ajax citroen vert,maar ik vind dat de geur zo snel verdwenen is.
Ik zou het fijn vinden mijn huis binnen te komen en dat het nog steeds naar gekuist riekt... dus bij deze de vraag:

Welk kuisprodukt gebruiken jullie en hoelang blijft de geur hangen.

Ps: vernoem er ook bij of er javel inzit of niet want tegen de geur van javel kan ik helemaal niet!!

sneeuwwitje
sneeuwwitje
  • 4.907 berichten

#2 Geplaatst 12 mei 2010 - 20:33

Ik denk dat er geen enkel kuisproduct eeuwig blijft ruiken, ik heb al met ikweenie oeveel verschillende gekuist en nee...
Misschien kan je een luchtverfrisser halen in een lekker geurtje?

lenalena170
lenalena170
  • 1.151 berichten
  • 4 katten

#3 Geplaatst 12 mei 2010 - 21:36

Vloeibare groene zeep blijft het langste ruiken vind ik, hoelang weet ik niet presies en St Marc vloeibaar is en goed en ruikt heerlijk echt super spul.

Bewerkt door lenalena170, 12 mei 2010 - 21:37.

Umbaba
Umbaba
  • 173 berichten
  • 3 katten

#4 Geplaatst 12 mei 2010 - 22:19

Wij gebruiken hier PurOzon uit de Di, lekker fris, geen Javel. Op de tegels ook lijnolie.
Geplaatste afbeelding

alaantje
alaantje
  • 2.402 berichten

#5 Geplaatst 12 mei 2010 - 22:34

Wij Sol D'Or, een lekker ouderwets natuurzeepgeurtje.

catherine
catherine
  • 40.158 berichten

#6 Geplaatst 12 mei 2010 - 22:36

De blauwe tovenaar, maar die kan je alleen via een consulente bestellen en niet in de winkel kopen, maar met een bus van 5 liter ga je jaren want je moet per 10 liter maar een half dopje zetten. :thumb:

sandra25
sandra25
  • 1.950 berichten
  • 1 katten

#7 Geplaatst 12 mei 2010 - 22:44

Ik kuis veel met Mr Proper met Febr├Ęze,maar om nu te zeggen dat het dagen blijft geuren,neen..maar t'ruikt wel lekker.Die met citroengeur gebruik ik niet meer,want mijn kat doet raar dan,vraag mij niet waarom :catscratchhead

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.993 berichten
  • 1 katten

#8 Geplaatst 12 mei 2010 - 22:46

Ik poets met carolin vloeibare zeep en dat ruikt ook lekker fris :)
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Vosse
Vosse
  • 6.597 berichten
  • 1 katten

#9 Geplaatst 13 mei 2010 - 00:38

De beste langdurige geuren krijg je uit traditionele kuisproducten, als je ze enkele maanden na elkaar gebruikt. De reden is dat die stoffen niet puur parfum stoffen zijn, maar dat je gewoon de natuurlijke geuren van de ingredi├źnten krijgt.

Ik zou voor een tegelvloer bv. zeker D'or aanraden, daar kuis ik zelf ook de tegels mee. Zaken met marseillezeep in blijven ook doorgaans veel langer hangen.

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#10 Geplaatst 13 mei 2010 - 02:40

Ik werk of met citronel of met het schoonmaak middel van de aldi, en dan de blauwe ,want je heb er drie, die van de aldi blijft lang hangen vind ik, want als ik smorgens mij huis gedaan heb, en mij zoon kom smiddags thuis zegt hij vaak, heee heb je net gedweild..

Ook gloor(bleek) vind ik fris ruiken, en blijft ook wel wat hangen in huis..

Geplaatste afbeelding

Joske
Joske
  • 1.323 berichten
  • 4 katten

#11 Geplaatst 13 mei 2010 - 11:59

Ik snap niet dat je het belangrijk vindt dat de geur zo lang moet blijven hangen. Al die chemische parfums zijn heel ongezond.
Wij poetsen hier met een allesreiniger van froggy of ecover. En het geeft me een goed gevoel dat alles natuurlijk is.
Caviaopvang Malmokkie: www.malmokkie.be

Bene
Bene
  • 3.069 berichten
  • 3 katten

#12 Geplaatst 13 mei 2010 - 12:47

Hier sinds deze week met Ecover.  Het heeft een natuurlijke geur.  En ik vind het veel beter dat het op natuurlijke basis is.

Vosse
Vosse
  • 6.597 berichten
  • 1 katten

#13 Geplaatst 13 mei 2010 - 12:49

Joske zei:

Ik snap niet dat je het belangrijk vindt dat de geur zo lang moet blijven hangen. Al die chemische parfums zijn heel ongezond.
Wij poetsen hier met een allesreiniger van froggy of ecover. En het geeft me een goed gevoel dat alles natuurlijk is.

Da's wat ik bedoelde he, die chemische parfums die zijn maar niets. Ouderwetse schoonmaakmiddelen zijn vaak veel ecologischer (want bruine zeep is bv een pak beter dan mr proper) en ruiken langer en beter. Ecover vind ik persoonlijk weinig ruiken eigenlijk, maar ik gebruikt het zelf ook altijd hoor :) De beste manier voor een frisse geur vind ik de ramen regelmatig is open te zetten ;)

sneeuwwitje
sneeuwwitje
  • 4.907 berichten

#14 Geplaatst 13 mei 2010 - 12:58

? maar wat bedoelen jullie met lang?
Na een paar uur/max 1 dag is het toch zeker verdwenen die geur?
Of ben ik nu mis?
IK vind het ook niet zo belangerijk, ik heb wierook en in mijn slaapkamer een zaaalige natuurlijke geurolie pot met stokjes erin, vrienden van ons maken dat zelf, die hebben een massagesalon met speciale Afrikaanse technieken en natuurlijke producten en die rieken zooo lekker!!!
Even een beetje reclame: Vunkuwa - African Massages

Bewerkt door sneeuwwitje, 13 mei 2010 - 13:07.

fannie
fannie
  • 346 berichten
  • 2 katten

#15 Geplaatst 13 mei 2010 - 14:04

Joske zei:

Kben ook mijn eerste bus froggy aan het gebruiken, ruikt echt lekker :) en blijft even lang hangen dan de ajax die ik voorheen gebruikte ( ongeveer een dag).