Spring naar inhoud

- - - - -

Fiere studeert mee

• Log in om te reageren
30 reacties op dit onderwerp
Midas
Midas
  • 5.472 berichten
  • 4 katten

#16 Geplaatst 13 mei 2010 - 09:35

Ooooo, hoe lief
:loveshower: :loveshower: :loveshower:

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#17 Geplaatst 13 mei 2010 - 10:27

Oh, is toch fijn om zo te studeren. Maar ja, zo ben je natuurlijk wel snel afgeleid hé :LOL:
Geplaatste afbeelding

Guest_Cindy_*
Guest_Cindy_*

#18 Geplaatst 13 mei 2010 - 10:39

Oooh zo liefjes :) .

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#19 Geplaatst 13 mei 2010 - 13:19

Hoe schattig :love4:

Hier zijn er ook 2 die uitkijken naar de examens, dan kunnen ze meehelpen. Sam knabbelt graag op de pen waarmee ik schrijf. Jaro haalt de post-its tussen mijn cursussen uit enz... Toch iemand die er naar uitkijkt dan...

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#20 Geplaatst 13 mei 2010 - 13:27

:LOL: :LOL: :LOL: :heart: :heart:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#21 Geplaatst 13 mei 2010 - 14:03

Gorecki zei:

Alles met grafieken is niet mijn ding, de theorie tot daar toe :) Ze is idd ontzettend gegroeid! Weegt nu 4.5 kilo en is nu 7,5 maand. toch niet slecht he?

De truc is om doorheen formules en prentjes te zien.

Weet je die scene van The Matrix? Waar ze naar een scherm staren vol getalletjes en dan zegt die kerel "you've got to know how to read it". Wiskundige formules en grafieken zijn eigenlijk hetzelfde. Je mag je niet blind staren op hoe dat ding eruit ziet, je moet het verhaal er rond in je hoofd vertellen. En op een gegeven moment komen dan het prentje en het verhaal samen en is de klik gemaakt ;)

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#22 Geplaatst 13 mei 2010 - 14:31

:LOL: Ik vind dat heel lief van haar. :heart: :love3:

Gorecki
Gorecki
  • 2.064 berichten
  • 2 katten

#23 Geplaatst 13 mei 2010 - 23:38

@ vosse: zo probeer ik het nu te doen, het lukt wel hoor maar het is gewoon echt niet my way of having fun :) Geschiedenis daarentegen vind ik dan weer ontzettend boeiend. Maar het is allemaal ontzettend ontzettend veel... Ik zit al anderhalve maand in mijn zelf opgelegde blokperiode en ik heb pas binnen drie weken examen :) Maar goed dat Fiere er dan nog is voor de moral :LOL:

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#24 Geplaatst 13 mei 2010 - 23:51

mijn blok was ook een 2 tal maanden plus examens hoor ;) zo gaat dat spijtig genoeg :ha

Het leuke aan economie vind ik dat je het kunt draaien hoe je het wil. Jij krijgt waarschijnlijk geen geschiedenis van de economie, maar daar heb je een mooie combinatie van die rare grafiekjes met gebeurtenissen die je al wel kan plaatsen. Je moet de kant proberen te zien die je boeit he :) Alleen is dat natuurlijk vaak niet zo gemakkelijk :ha

Guest_garnet_*
Guest_garnet_*

#25 Geplaatst 14 mei 2010 - 07:56

Mooie meid, ze heeft echt de looks van mama Athena :love3: :love3: :love3: . Shadow lijkt meer op papa Cansas.

Gorecki
Gorecki
  • 2.064 berichten
  • 2 katten

#26 Geplaatst 14 mei 2010 - 13:31

Yup ze lijkt er sterk op! Alleen het karakter niet, van wie ze dat heeft blijft me een raadsel :)

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#27 Geplaatst 14 mei 2010 - 22:43

:LOL: :LOL: :LOL: hoe lief

Geplaatste afbeelding

Brenda...
Brenda...
  • 8.663 berichten
  • 4 katten

#28 Geplaatst 15 mei 2010 - 17:58

:love3: :love3: :love3:
Geplaatste afbeelding
Mijn kat is mijn Engel,mijn Liefste Troeteldier met een Hart vol Liefde en een Tong van Schuurpapier.

English Rose
English Rose
  • 2.906 berichten
  • 3 katten

#29 Geplaatst 15 mei 2010 - 18:11

Ooooh lieve Fiere :love: Op dit moment ligt Amon exact hetzelfde :love3: half op de laptop, in mijn armen is zijn favo plaats... Het bemoeilijkt het typen wel :x

Geplaatste afbeelding

Ines
Ines
  • 13.375 berichten
  • 3 katten

#30 Geplaatst 15 mei 2010 - 18:31

:LOL: :LOL: :LOL:

Geplaatste afbeelding