Spring naar inhoud

- - - - -

Nat voer

• Log in om te reageren
5 reacties op dit onderwerp
Guest_alaantje_*
Guest_alaantje_*

#1 Geplaatst 13 mei 2010 - 13:46

Ik heb een vraagje: Welk voer uit blik raden jullie aan?
Ik geef hier Almo maar ik ondervind dat ze t stilaan beu worden: de een lust niets met kip, met vlees moet geen één het hebben, zeevruchten ook niet, enz; De keuze wordt zo wel erg beperkt en ik zou willen afwisselen maar met wat?
(whiskas,sheba en zo lopen ze met een grote boog omheen)

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#2 Geplaatst 13 mei 2010 - 13:49

Ik kan alleen maar zeggen wat ik geef en dat ze erhier tevreden mee zijn, maar dat is natuurlijk geen garantie dat jou poezen het ook oké gaan vinden hé. Hier krijgen ze momenteel Animonda, maar ze zijn ook geen favoriet van alle variëteiten hoor, de visversies doen het hier heel goed. In het verleden gaf ik ook al Bozita, en dat viel ook goed in de smaak. Verder krijgen ze hier ook dagelijks carnibest. :geluk: :geluk: :geluk:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

tash
tash
  • 7 katten

#3 Geplaatst 13 mei 2010 - 13:50

anders moet je es gaan kijken bij zooplus : je vind er een hele varieteit aan voeding
Mahalo vzw - Thuiszorg voor overleden huisdieren & herdenkingsjuweeltjes: http://mahalo.simplesite.com

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#4 Geplaatst 13 mei 2010 - 13:53

Boris eet het liefst de Almo Nature Biopaté. We hebben hem al wat andere merken gegeven (zoals onder andere Porta etc), maar die eet hij nooit volledig op. O:)

Geplaatste afbeelding

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#5 Geplaatst 19 mei 2010 - 11:38

:geluk: :geluk: :geluk:

Aldhissla
Aldhissla
  • 7.106 berichten
  • 5 katten

#6 Geplaatst 19 mei 2010 - 11:51

Ik kan je alleen maar aanraden steeds op de ingrediëntenlijst van het blikvoer te kijken.
Als er suiker en granen inzitten zou ik het al niet geven ;)

Geplaatste afbeelding