Spring naar inhoud

- - - - -

flessenvoeding

• Log in om te reageren
4 reacties op dit onderwerp
erikavandenbroele
erikavandenbroele
  • 758 berichten
  • 6 katten

#1 Geplaatst 13 mei 2010 - 16:07

Als hier over flessenvoeding gesproken wordt welke flesjes en spenen gebruiken jullie dan? Bestaan er verschillende maten spenen? En hoe leer je diie kleintjes aan het flesje zuigen?
Veel vragen hé!

muis en ik
muis en ik
  • 178 berichten
  • 3 katten

#2 Geplaatst 13 mei 2010 - 17:02

het flesje kun je bj de apotheek gaan halen en bij de kittenmelk van royal canin zit er eentje bij het speentje gewoon in hun bekje stoppen wel het hoofdje vasthouden en zien dat ze met hun voorpootjes tegen je hand kunnen duwen

Bewerkt door muis en ik, 13 mei 2010 - 17:03.

Guest_chriske_*
Guest_chriske_*

#3 Geplaatst 13 mei 2010 - 17:37

ik doe het met spuitje (zonder naald natuurlijk) daarop kittenspeentje , indien ze al wat ouder zijn met het flesje van RC. Maar pas op , enkel       indien het echt nodig blijkt , want het is zeker niet zonder gevaar , indien er melk in de longen komt is het fataal !!!! Vraag zeker raad aan je DA.

Chriske en de poezels , Succes ! :paw

Guest_angie555_*
Guest_angie555_*

#4 Geplaatst 13 mei 2010 - 18:38

Ik heb alle 6 kittens dagelijks moeten bij voeren , de eerste 3 weken heb ik het gedaan met een flesje van Beaphar en daarna met een flesje van Royal Canin.( was groter) Maar doe het voorzichtig, net als Chriske  zegt, als het in de longen komt kan het inderdaad fataal zijn voor een jong kitten
Succes

Midas
Midas
  • 5.472 berichten
  • 4 katten

#5 Geplaatst 13 mei 2010 - 19:06

bij kittens weet ik het niet maar vroeger gaf ik de pups extra bij, en ik heb dat flesje met speen van de dierenarts gehad