Spring naar inhoud

- - - - -

Klantendienst Royal Canin (voor catteries)

• Log in om te reageren
29 reacties op dit onderwerp
Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#16 Geplaatst 07 april 2009 - 21:43

Amai..en dan nog een kitten ook nog?? :LOL: :d

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#17 Geplaatst 07 april 2009 - 21:46

poezemannen zei:

Amai..en dan nog een kitten ook nog?? :LOL: :d

Haha, nee dat is allemaal als afleidingsmanoevre, want ik ga mijn kittens niet willen afgeven!!! :LOL:

Edit: en dan moet je weten dat ik nog veel meer ideetjes had, maar dat ik van mijn vriend niets meer bij mag kopen voor de kittenpakketten! Haha!

Ines
Ines
  • 13.375 berichten
  • 3 katten

#18 Geplaatst 08 april 2009 - 09:51

feroesti zei:

En voormezelf is het ook gemakkelijk, van ieder nestje houdt ik de cd bij. Dan kan ik ze zelf ook af en toe nog eens bekijken en kunnen al die foto's van mijn pc verwijdert worden. Anders vrees ik dat mijn computer zeer snel zou crashen...

Wel mee oppassen, want cd's gaan maar enkele jaren mee. ;)

Geplaatste afbeelding

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#19 Geplaatst 08 april 2009 - 12:30

Ines zei:

Wel mee oppassen, want cd's gaan maar enkele jaren mee. ;)

Ik zet mijn foto's op een externe harde schijf. CD's en zelfs DVD's zijn veel te weinig op al mijn foto's op te zetten van de kleintjes. :ha
Hier krijgen de kittenkopers een DVD mee met foto's. Zo is het voor hen ook leuk om te zien hoe hun kittentje gegroeid is van een klein 'muisje' tot een zelfstandig kittentje. :)

Geplaatste afbeelding

Guest_Pipita's Naked Wonder_*
Guest_Pipita's Naked Wonder_*

#20 Geplaatst 08 april 2009 - 12:40

elixeryen zei:

Ja mijn pakketjes zouden ook geleverd worden in Zoomart (na lang zagen!) Maar die zijn er helemaal nooit gekomen.
Toen ik mijn ongenoegen geuit had aan RC heb ik enkele staaltjes gekregen (die je anders gewoon meekrijgt in de winkel. :roll: ) Wauw..

Hill's vond ik wel goed. Het kittenpakketje kreeg ik erg snel en was ook erg leuk vond ik. Het zit in zo'n mooie zak :)

Toch héél erg raar dat ik te horen kreeg dat je pas lid kon worden vanaf je 2de nestje en andere mensen op het forum hebben daar helemaal niets van gehoord.

Raar, elixeryen.. Wij zijn al lid van de RC breedersclub nog voor ons 1ste nestje. De kittenpakketten zijn idd wel erg BASIC.. Enkele staaltjes babycat en een kitten informatieboekje, that's it.

De pakketten van hills zijn al meer de moeite! Per pakket een zakje droogvoer van 400gr en 2 zakjes natvoer.

K zal misschien ook eens kijken voor die bento pakketten. Vroeger gaf ik mijn honden bento en dat was geen slechte voeding.

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#21 Geplaatst 08 april 2009 - 16:39

Mijn foto's staan op mijn drie harde schijven. Ik heb altijd ongeluk met computers, dus ik speel op safe :LOL:

Zeker nadat vorig jaar onze harde schijf met heel veel persoonlijke foto's gecrasht is. Echt zo jammer!!! :(

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#22 Geplaatst 10 april 2009 - 12:04

Bij Luca kreeg ik een leuk boekje over Ragdolls met allerlei info. Zoiets wil ik er zelf ook wel gaan bijsteken.

Guest_molleken_*
Guest_molleken_*

#23 Geplaatst 10 april 2009 - 13:25

Is alleen heel spijtig dat je geen kittenpakketten van Hills kunt bemachtigen.
Vorig nestje heb ik er nog gekregen via Zoomart maar nu kunnen ze daar ook niet meer ze aanvragen.
Hoe doen jullie dat dan?

Pipita zei:

Raar, elixeryen.. Wij zijn al lid van de RC breedersclub nog voor ons 1ste nestje. De kittenpakketten zijn idd wel erg BASIC.. Enkele staaltjes babycat en een kitten informatieboekje, that's it.

De pakketten van hills zijn al meer de moeite! Per pakket een zakje droogvoer van 400gr en 2 zakjes natvoer.

K zal misschien ook eens kijken voor die bento pakketten. Vroeger gaf ik mijn honden bento en dat was geen slechte voeding.

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#24 Geplaatst 10 april 2009 - 13:40

molleken zei:

Is alleen heel spijtig dat je geen kittenpakketten van Hills kunt bemachtigen.
Vorig nestje heb ik er nog gekregen via Zoomart maar nu kunnen ze daar ook niet meer ze aanvragen.
Hoe doen jullie dat dan?

Ik ben via de website van Hills lid van hun Hill's Breeder Association.
Wel heel goede klantvriendelijkheid daar. Ik schreef me online in en een paar dagen later kreeg ik al een hele map met info-materiaal. Daar kan RC echt nog wel wat van leren :p

Guest_molleken_*
Guest_molleken_*

#25 Geplaatst 10 april 2009 - 13:43

Heb je soms daar de site van?

Smitten Kitten zei:

Wel heel goede klantvriendelijkheid daar. Ik schreef me online in en een paar dagen later kreeg ik al een hele map met info-materiaal. Daar kan RC echt nog wel wat van leren :p

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#26 Geplaatst 10 april 2009 - 13:54

Smitten Kitten zei:

De website van Hills dus ;)

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#27 Geplaatst 10 april 2009 - 14:12

Ik heb op de website van Hills zitten zoeken maar vind daar toch nergens iets terug over de Hill's Breeder Association of over cattery's, kittenpakketten enz. :catnoknow

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#28 Geplaatst 10 april 2009 - 15:47

Ik ben geen lid van Hill's maar heb toch mooi mijn kittenpakketjes kunnen aanvragen.
Ik heb ze gewoon een e-mail gestuurd. Dat kan je hier doen.
De pakketjes werden verzonden naar mijn thuisadres. Makkelijker kan het niet. :)

Geplaatste afbeelding

Guest_frv_*
Guest_frv_*

#29 Geplaatst 14 april 2009 - 17:43

voor de mensen die bij skynet zitten : je kan elke maand gratis x aantal digitale foto's laten afdrukken op laten opsturen naar je thuisadres (zit bij een go inbegrepen). Ik gebruik die om de beste foto's van de kittens te laten afdrukken en stop die dan in een klein album voor de kittenkôper ...

Guest_molleken_*
Guest_molleken_*

#30 Geplaatst 14 april 2009 - 19:34

Ik heb via u link een mailtje gestuurd maar heb nog steeds niks ontvangen
Heb het verstuurd via contact.Heb jij dat ook zo gedaan??

elixeryen zei:

Ik ben geen lid van Hill's maar heb toch mooi mijn kittenpakketjes kunnen aanvragen.
Ik heb ze gewoon een e-mail gestuurd. Dat kan je hier doen.
De pakketjes werden verzonden naar mijn thuisadres. Makkelijker kan het niet. :)