Spring naar inhoud

- - - - -

tikkeltje gestoord?

• Log in om te reageren
46 reacties op dit onderwerp
tash
tash
  • 4.071 berichten
  • 7 katten

#31 Geplaatst 16 mei 2010 - 07:25

zoals al gezegd : alles goed bijhouden en zeker niet antwoorden!! enkel op die manier sta je een heel stuk sterker als je een klacht of melding doet
Mahalo vzw - Thuiszorg voor overleden huisdieren & herdenkingsjuweeltjes: http://mahalo.simplesite.com

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#32 Geplaatst 16 mei 2010 - 09:22

Pixel zei:

Stalkende bijna-schoonmoeders, heel vreemd wel. Stalkende exen daar kunnen Andy en ik al een boek over schrijven, maar schoonmoeders.... :gek: Waar moeit ze zich mee seg! :o

Ik kan ook een heel boek schrijven over een stalkende ex van mijn vriend. Man, wat heb ik toen afgezien :(
Geplaatste afbeelding

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#33 Geplaatst 16 mei 2010 - 10:54

Vosse zei:

Ik moet niets zeggen. Een ex van me heeft ooit huisarrest gekregen omdat ie mij gedumpt had :ha

:ha :ha ocharme :ha

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#34 Geplaatst 16 mei 2010 - 14:28

Negeren, en zeker niet terug op antwoorden, kan dat nog eens tegen je gebruikt worden. Die speelt een slim spelleke. Hou wel al haar berichten bij, kan altijd van pas komen als je klacht moet indienen. :hug:

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#35 Geplaatst 17 mei 2010 - 06:46

En is ze nu rustig geworden?

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#36 Geplaatst 18 mei 2010 - 00:17

Lies zei:

En is ze nu rustig geworden?

euhm... ze heeft deze pagina gevonden...

Guest_sandra25_*
Guest_sandra25_*

#37 Geplaatst 18 mei 2010 - 08:55

Ai,en hoe reageert ze erop?Ze wist dan dat je op de kattesite geregeld komt?Je kan misschien zeggen dat het over een andere ex-schoonmoeder ging O:)

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#38 Geplaatst 18 mei 2010 - 09:41

sandra25 zei:

Ai,en hoe reageert ze erop?Ze wist dan dat je op de kattesite geregeld komt?Je kan misschien zeggen dat het over een andere ex-schoonmoeder ging O:)

ze heeft me gebeld om te zeggen dat alles verwijderd moet zijn tegen dezemiddag dat ze anders naar haar advocaat stapt voor schending van de privacy (maar euhm, hier staan nergens namen ofzo) en ze heeft ook mijn moeder gebeld deze nacht...
ze had de nummer van men moeder niet, dus mijn ex moet die hebben doorgegeven, is dat ook geen schending van de privacy?
en ze moet van mijn vriend weten dat ik hier regelmatig kom, als je me googled kom je hier niet op uit en de naam van men vriend of van haar staat hier ook nergens op dus ze heeft echt moeten zoeken? :catnoknow
en volgens mij staat hier niets strafbaars, aangezien hier nergens namen ofzo staan, en als het illegaal was hadden de admins het wel al verwijderd...
Nuja, ik heb aan hen gevraagd dit te verwijderen, ik wil gewoon zo rap mogelijk van dat mens verlost zijn, ik heb men ex ook geblokkeerd waar ik kon, al heb ik toch zin er is een serieus kwaad bericht naar te sturen (mijn moeder haar nummer doorgeven vind ik echt niet kunnen, haar hier laten rondneuzen, haar laten moeien eigenlijk ook niet) maar ik zal het maar zo laten, dan ga ik er het rapst vanaf zijn...

Aldhissla
Aldhissla
  • 7.106 berichten
  • 5 katten

#39 Geplaatst 18 mei 2010 - 09:47

:/
Geplaatste afbeelding

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#40 Geplaatst 18 mei 2010 - 15:28

achteraf bekeken, ik waag men kans wel op die veroordeling, ze moet niet altijd haar zin krijgen ;)

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#41 Geplaatst 18 mei 2010 - 15:32

Je kan wel vragen aan de admins of dit topic alleen toegankelijk kan gemaakt worden voor leden.... Dan kunnen bezoekers het niet lezen.
Geplaatste afbeelding

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#42 Geplaatst 18 mei 2010 - 16:08

Jess zei:

Je kan wel vragen aan de admins of dit topic alleen toegankelijk kan gemaakt worden voor leden.... Dan kunnen bezoekers het niet lezen.

waarschijnlijk wordt ze dan toch lid haar kennende als ze ziet dat ze er niet meer op kan ;)

Bewerkt door crazy_catlady, 18 mei 2010 - 16:09.

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#43 Geplaatst 18 mei 2010 - 17:04

Ik ging je eigenlijk nog zeggen dat je moest opletten dat ze niet te zien kreeg, want topic's zijn heel gemakkelijk terug te vinden via google.
Geplaatste afbeelding

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#44 Geplaatst 18 mei 2010 - 17:39

Mieke zei:

Ik ging je eigenlijk nog zeggen dat je moest opletten dat ze niet te zien kreeg, want topic's zijn heel gemakkelijk terug te vinden via google.

dan zou ik niet weten wat ze via google ingetikt zou hebben want als je mijn naam, haar naam of die van men ex intypt vind je het niet, dus ze heeft echt zitten zoeken...
en ik heb van verschillende gehoord dat ik hier niets illegaals zet, voor de rest mag ge gerust lezen wat hier staat, heb ik geen probleem mee. :)

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#45 Geplaatst 18 mei 2010 - 17:46

crazy_catlady zei:

dan zou ik niet weten wat ze via google ingetikt zou hebben want als je mijn naam, haar naam of die van men ex intypt vind je het niet, dus ze heeft echt zitten zoeken...
en ik heb van verschillende gehoord dat ik hier niets illegaals zet, voor de rest mag ge gerust lezen wat hier staat, heb ik geen probleem mee. :)

Neen, je doet inderdaad niets illigaals, want er zijn geen namen of iets anders genoemd die de privacy zou schenden. :hug:
Geplaatste afbeelding