Spring naar inhoud

- - - - -

De oplichters...

• Log in om te reageren
12 reacties op dit onderwerp
Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#1 Geplaatst 15 mei 2010 - 21:11

Normaal ben ik niet aan reality, maar De Oplichters vind ik wel interessant.
Niet te geloven wat ze allemaal kunnen bereiken met nietsvermoedende dingen. Ik vind het wel super dat ze het op TV laten zien. Zo zullen mensen toch iets meer opletten als ze dit hebben gezien. Nog mensen die hier soms naartoe kijken?

Bewerkt door Mieke'tje, 15 mei 2010 - 21:11.

Geplaatste afbeelding

Guest_MZ_forever_*
Guest_MZ_forever_*

#2 Geplaatst 15 mei 2010 - 21:14

Ik heb het denk ik vorige week gezien. Het was toen met Véronique leysen.
Ik vind het eigenlijk wel een goed programma :)

veerlevs
veerlevs
  • 2.275 berichten
  • 2 katten

#3 Geplaatst 15 mei 2010 - 21:17

Ze krijgen nogal wat tegenkanting, maar ik vind dit ook super!  Des te meer het bewijs dat we nog heel wat kunnen bijleren.  Ik heb al een paar keer met open mond gekeken.  Amai, waar halen ze het toch uit!
Ik hoop dat er nog wat afleveringen volgen, want ik vind het ook interessant dus!
Wat ik niet begrijp, is dat de overheid nog niet op het idee gekomen is om zo'n 'waarschuwingsprogramma' te maken.  En nu geven ze dan kritiek omwille van het feit dat wat zij doen wettelijk gezien niet mag.  Flauwe kul!

Brenda...
Brenda...
  • 8.663 berichten
  • 4 katten

#4 Geplaatst 15 mei 2010 - 21:19

Ik vind het een geweldig programma! echt erg wat ze de mensen soms aan doen! vond het zo erg toen ze die mensen hun huis hebben leeg gehaald en de auto zelfs weg! Die vrouw begon zo fel te huilen dak er zelf tranen van kreeg :LOL: maar het doet je wel nadenken.

Geplaatste afbeelding
Mijn kat is mijn Engel,mijn Liefste Troeteldier met een Hart vol Liefde en een Tong van Schuurpapier.

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#5 Geplaatst 15 mei 2010 - 21:29

Pff, wettelijk niet mag...
Ik vind het juist heel goed. Ze wijzen iedereen op de gevaren en aan alle slachtoffers wordt achteraf de ganse uitleg gedaan + geld of spullen geven ze terug.
Ze hebben waarschijnlijk schrik dat het mensen zou op ideeën brengen, maar eens het op TV is uitgezonden, zullen ze zich wel niet zo snel laten vangen.
Geplaatste afbeelding

veerlevs
veerlevs
  • 2.275 berichten
  • 2 katten

#6 Geplaatst 15 mei 2010 - 21:47

Mieke zei:

Pff, wettelijk niet mag...
Ik vind het juist heel goed. Ze wijzen iedereen op de gevaren en aan alle slachtoffers wordt achteraf de ganse uitleg gedaan + geld of spullen geven ze terug.
Ze hebben waarschijnlijk schrik dat het mensen zou op ideeën brengen, maar eens het op TV is uitgezonden, zullen ze zich wel niet zo snel laten vangen.

Ik heb daar nu eens "krak" dezelfde mening over!
Een verwittigd mens is er twee waard - voor vrouwen drie! :d

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#7 Geplaatst 16 mei 2010 - 06:28

Maar ik weet nu ook wel hoe ik een huis kan leeghalen :x

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#8 Geplaatst 16 mei 2010 - 09:08

Ik had eerlijk gezegd zelfs nog nooit van dit programma gehoord... :oops:

Geplaatste afbeelding

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#9 Geplaatst 16 mei 2010 - 09:21

Karolientje zei:

Ik had eerlijk gezegd zelfs nog nooit van dit programma gehoord... :oops:

Ik ben er ook maar toevallig op terechtgekomen enkele weken geleden en ik vond het wel interessant, maar niet iets dat ik zou opnemen ofzo om zeker niet te missen. Toevallig ben ik niet op dat tijdstip thuis en staat het toevallig op deze post :d . Sinds gisteren weet ik nu dat het elke zaterdagavond speelt. Ik denk rond 20u. Er is dan helemaal niets anders op TV (zoals gewoonlijk) :LOL: .
Geplaatste afbeelding

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#10 Geplaatst 16 mei 2010 - 09:44

Nog niet gezien, volgende week es kijken als we het niet vergeten :)

Bene
Bene
  • 3.069 berichten
  • 3 katten

#11 Geplaatst 16 mei 2010 - 13:12

Gisteren gezien.  En ja, we kunnen allemaal denk ik er nog wat van leren. De goede dingen he.

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#12 Geplaatst 16 mei 2010 - 17:04

Ik kijk er niet naar, ik erger mij altijd aan zulke programma's ook al kan het informatief een goed programma zijn.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#13 Geplaatst 16 mei 2010 - 17:48

PeggyJ zei:

Ik kijk er niet naar, ik erger mij altijd aan zulke programma's ook al kan het informatief een goed programma zijn.

Dito hier. Vandaar dus ook dat ik er waarschijnlijk nog nooit van had gehoord. :)

Geplaatste afbeelding