Spring naar inhoud

- - - - -

Welke kam of borstel ?

• Log in om te reageren
7 reacties op dit onderwerp
trio
trio
  • 3.980 berichten
  • 5 katten

#1 Geplaatst 16 mei 2010 - 07:30

Hallo, :LOL: wie heeft een goede tip voor het aanschaffen van een nieuwe kam of borstel voor ons Nelly Britje van 14 weken ik heb voor onze HTK poezen een borstel en een furminator maar voor die kleine snoezerd is dit toch wel te veel geweld en ik wil ze toch gewend maken om ze regelmatig te borstelen.

Midas
Midas
  • 5.472 berichten
  • 4 katten

#2 Geplaatst 16 mei 2010 - 22:41

wij gebreuken een gewoon poezen kammetje.
ijzer met plestiek handvatje.
ik heb wel vernomen dat je ze niet te veel mag kammen.

trio
trio
  • 3.980 berichten
  • 5 katten

#3 Geplaatst 17 mei 2010 - 11:07

Goed dan zal ik er eens 1 gaan halen bedankt :) !!!

Bene
Bene
  • 3.069 berichten
  • 3 katten

#4 Geplaatst 17 mei 2010 - 12:28

Ik heb een kitten/puppy borstel gekocht met echt haar (varkenshaar).

trio
trio
  • 3.980 berichten
  • 5 katten

#5 Geplaatst 17 mei 2010 - 13:48

:thumb: Jij bent je ook al aan het voorbereiden tegen dat je poezen komen spannend hé !!!

Nellebelle
Nellebelle
  • 350 berichten
  • 3 katten

#6 Geplaatst 23 mei 2010 - 23:30

Ik heb een zachte borstel liggen, en zo'n grove borstel en kam, maar ze wil niet echt gekamd worden, dus ja O:)

Claudia
Claudia
  • 174 berichten
  • 2 katten

#7 Geplaatst 24 mei 2010 - 10:15

Ik heb een zachte borstel voor onze kleine man die ik ook voor sting haar hoofd gebruikt en een kam met pinnen van rubber en nog 1 van ijzer maar weet niet hoe ik dat uit moet leggen. En een furminator maar die mag je pas vanaf 8 maanden gaan gebruiken teminste dat advies kregen we van de eigenaar van onze dierenzaak waar mams al 40 jaar komt en ik 33 jaar.
En dan het beste als de vacht echt dik word want een furminator is niet voor dagelijks gebruik.
Geplaatste afbeelding

Groetjes, Claudia, Scorpion Sting en Lamorghini Gallardo.

tineke
tineke
  • 242 berichten

#8 Geplaatst 02 juni 2010 - 18:34

ik heb een soort rubberen borstel was om de huid te stimuleren werd me verteld je haald er enorm veel haar mee uit en m,n katten vinden het zo lekker dat ze zich elke keer op hun rug gooien waardoor ik niet verder kan dus heel goed maar het haar dwarreld alle kanten op das het nadeel daarna kam ik ze na met een vlooienkam vinden ze ook lekker en daarna met natte handen alles na lopen ook lekker hahahaha maar doe het eigenlijk te weinig